To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsu O1T by Rafciu

Rafik83 - 18-07-2020, 15:11


Kolektor owinięty uszczelki pozakładane teraz tylko to poskładać :D

Rafik83 - 18-07-2020, 18:58

A w miedzy czasie dotarły świece i sonda więc jutro Misiek wróci do gry. :)

Rafik83 - 19-07-2020, 13:00

No i poskładane auto chodzi równo i cicho jak by nieco lepiej przyspiesza wiec w tygodniu na przegląd

A tu po wypaleniu bandarzu.

Rafik83 - 22-07-2020, 13:44

Dziś owinalem jeszcze to i owo nie wiem czy pomoże ale napewno nie zaszkodzi :D

Bzyk_R1 - 22-07-2020, 15:06

Lepiej byś kupił 30cm rurki i 2 łączniki i podmienił ten wąż do IC. To by miało sens ;)
Rafik83 - 22-07-2020, 16:57

Bzyk_R1 napisał/a:
Lepiej byś kupił 30cm rurki i 2 łączniki i podmienił ten wąż do IC. To by miało sens ;)

Co szybciej zlapie temperaturę stalowa rórka czy gumowy wąż owinięty kocem a w IC chyba chodzi o chłodzenie a nie grzanie? :D

Rafik83 - 22-07-2020, 17:04

Mialem dziś chwile to przepolerowalem lampy a w efekcie końcowym całe auto.






Rafik83 - 22-07-2020, 19:13

A czy próbował ktoś lub chociaż się zastanawial nad taka konfiguracją IC

To jest większy IC dedykowany do L200 i Pajero co sądzicie mogło by się udać?

Mazin89 - 22-07-2020, 22:12

Rafik83 napisał/a:
Co szybciej zlapie temperaturę stalowa rórka czy gumowy wąż owinięty kocem a w IC chyba chodzi o chłodzenie a nie grzanie?


Rurkę możesz zrobić z alu. Guma też nie jest jakimś świetnym izolatorem i również się nagrzeje. aluminiowa rura do IC nie pracuje podczas sprężania przez układ nieco szybciej "łapie" ciśnienie.

Rafik83 napisał/a:
To jest większy IC dedykowany do L200 i Pajero co sądzicie mogło by się udać?


Pytanie czy do TD 04 jest sens ładować większy IC. Chyba, że od razu jak niektórzy z forum, FMIC.

Bzyk_R1 - 23-07-2020, 07:31

Rafik83 napisał/a:
Co szybciej zlapie temperaturę stalowa rórka czy gumowy wąż owinięty kocem a w IC chyba chodzi o chłodzenie a nie grzanie? :D


Przy tym IC i w tym miejscu to nie ma żadnego znaczenia. Wymiana na twarde rurki powoduje lekką redukcję turbodziury auto lepiej pompuje i potrafi dopompować do 1,2b czasem. Żaden inny IC w tym miejscu nie ma sensu. Jak chcesz coś ugrać to tylko w zderzak.

cerutti - 23-07-2020, 08:16

Szkoda kasy na taki pomysł. Ładuj w zderzak IC dla silnika oraz wyglądu to tylko na +
Rafik83 - 23-07-2020, 15:30

Chłopaki problem polega na tym że tutaj moge mieć problem z przeglądem po takich modyfikacjach. Dlatego pomyślałem że wstawię Tutbo hybryde na bazie mojej Ori. I IC od Pajero mapę i 300km minimum powinno z tego wyjść
Fighter001 - 23-07-2020, 18:11

Zapomnij przy tym IC na silniku w chłodne dni może zrobisz z 250 nie ważne czy turbo będzie hybryda. Nawet jak dmuchniesz 1,2 bara to co najwyżej usmażysz motor od egt.
Bzyk_R1 - 23-07-2020, 22:26

Na tym IC zrobi 260 z haczykiem ale co z tego jak nie będzie niuta sensownego. Przy seryjnym icku w tym miejscu w upalny dzień jest 75 stopni w dolocie. Seryjny icek można śmiało pompować 1,5b z egt nie ma dużego problemu, pompę zmienić i to można oblać jeszcze. Znam kilka egzemplarzy które jeżdżą tak już bardzo długo. Przekładasz icka w zderzak i masz 100 Nm zysku. Nie wiem jak z przeglądem u Ciebie ale ingerencja w turbo to przejdzie a IC nie?, mój diagnosta robił mojemu fotki i notatki dla siebie bo mu się spodobało :wink:
Rafik83 - 24-07-2020, 09:07

Cytat:
Nie wiem jak z przeglądem u Ciebie ale ingerencja w turbo to przejdzie a IC nie?,

Ingerencja w turbo nie będzie widoczna a w IC tak z tąd pomysł na IC z Pajero muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić.
Pomysł z turbo hybrydą wydaję mi się być mniej kłopotliwe niż przeróbka na EVO no i tańszy. J
A jeśli udalo by się wrzucić FMIC i hybrydę to jestem przekonany że te 300 km i 400 nm jest osiągalne



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group