Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
kochajj - 18-01-2009, 17:37
szykuje sie zmiana wyglądu w środku auta i pod maską
TommiCrazy - 18-01-2009, 19:16
powodzenia w projekcie.... oby to byl koniec zlych przygod
KowaliK - 18-01-2009, 19:25
kochajj, skończysz auto jeszcze w tym miesiącu?
kochajj - 18-01-2009, 20:52
TommiCrazy napisał/a: | powodzenia w projekcie.... oby to byl koniec zlych przygod |
Tomku... ja nie uważam tego za złą przygodę... po prostu nadarzyła sie okazja do doprowadzenia samochodu do stanu perfekcyjnego ...
niestety nie udało sie wykonać zaplanowanych zmian czyli zakucie silnika (korby + tłoki około 13 000zł) ... ale na stole czeka 2gi silnik który zostanie zakuty... uzbrojony w 2xTD05... i bedzie to manual ... tylko, że rozciagnie sie to znacznie w czasie...
rosomak1983 - 18-01-2009, 22:39
kochajj napisał/a: | po prostu nadarzyła sie okazja do doprowadzenia samochodu do stanu perfekcyjnego ... |
no teraz bedzie zaiscie perfekcyjny. Tylko dbaj o niego bo jak nie to zabieramy na poczet klubu.
kochajj - 26-01-2009, 11:49
kilka aktualnych fotek... jest tego sporo, ale narazie wrzuce tylko część...
zdjęcie ori części:
blok po osiowaniu i tulejowaniu
sportowe przewody zapłonowe
wichura1 - 26-01-2009, 12:25
A kupiłeś nową osłonę na silnik, czy jakąś stylową haftowaną szmatkę do przykrywania przytopionego fragmentu?
kochajj - 26-01-2009, 16:33
myśle ze haftka bedzie najlepsza...
przyjdzie czas na pochwalenie sie osłonami...
roch_27 - 27-01-2009, 10:45
kochajj napisał/a: | sportowe przewody zapłonowe
| słyszałem że dla mnie też kupiłeś
Dzięki wielkie
kochajj - 27-01-2009, 11:02
i dla Bartka również...
zawsze służe pomocą
roch_27 - 27-01-2009, 11:16
kochajj napisał/a: | i dla Bartka również... |
kochajj napisał/a: | zawsze służe pomocą | wiem o tym
BTW: Składaj vr4 do kupy co znowu będzie można nacieszyć oko "kolorkami" pod maską oraz praktycznie nowym silnikiem
pozdro
PiotrBe - 31-01-2009, 16:37
jak ja Wam zazdroszczę tych dwóch turbinek pod maską;)
Mam nadzieję, ze tez kiedyś doczekam dnia w którym bedę mógł napisać:
jestem wlascicielem vr4.
No cóż narazie to tylko sfera marzeń
Pozdrawiam i trzymam kciuki za szybki remont
rosomak1983 - 31-01-2009, 18:46
PiotrBe napisał/a: | zazdroszczę tych dwóch turbinek pod maską;) |
a mozna załozyć turbo galantowi 2.5 V6? Zrobic takie pseudo VR4 ???? Czym sie rózni silnik V6 2.5 od tego z VR4 poza turbinami???
PiotrBe - 31-01-2009, 22:58
rosomak1983 napisał/a: | a mozna załozyć turbo galantowi 2.5 V6? Zrobic takie pseudo VR4 ???? Czym sie rózni silnik V6 2.5 od tego z VR4 poza turbinami??? |
Zycie pokazuje ze da sie wszystko, tylko istnieje pytanie na ile to jest oplacalne.
No i jest druga kwestia, 2wd na przód i 280 KM - czy to rozważne??
pozdro
roch_27 - 31-01-2009, 23:40
rosomak1983 napisał/a: | a mozna załozyć turbo galantowi 2.5 V6? | można ale jest to zupełnie nie opłacalne - nie ma zbyt dużego przyrostu mocy do kosztów jakie trzeba ponieść rosomak1983 napisał/a: | Czym sie rózni silnik V6 2.5 od tego z VR4 poza turbinami??? | forum i google Twoim przyjacielem
PiotrBe napisał/a: | Zycie pokazuje ze da sie wszystko, tylko istnieje pytanie na ile to jest oplacalne. | tak jak już wspomniałem - nie opłacalne
PiotrBe napisał/a: | No i jest druga kwestia, 2wd na przód i 280 KM - czy to rozważne?? | czemu nie - jest taki egzemplarz w Holandii zwany VR-2
Na forum i w necie znajdziesz coś na ten temat
BTW: takie rozmowy nie za bardzo trzymają się tematu Tomka VR-4- robicie OT w jego temacie
pozdro
|
|
|