To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

jacek11 - 12-03-2009, 17:26

mitsu_pl napisał/a:
hmmm... z tego co zauważyłem, to nie mam tam E5xx, nie mówiąc o E88A..


Ale jest EA, a my mamy takie tarcze.
Co prawda,nie widziałem tego rozmiaru :roll:

Może nie ma całej oferty wystawionej.

mitsu_pl - 12-03-2009, 19:16

Trzeba dobierać po średnicy, ale najpier trzeba załatwić przejściówke, ponieważ samego stożka nie założysz na przepływke (przykręca się ją na te 4 śrubki od obudowy filtra) w zależności od tego jaką przejściówke dostaniecie to do niej dobieracie stożek. Ja mam średnice stożka 110 mm.
gres - 13-03-2009, 13:55

orientował się ktoś jaki jest rozkład mocy przód / tył ? tak z ciekawości :)
Frost - 13-03-2009, 14:57

Też jestem ciekaw, wiem napewno że przód ma większą moc niż tył (np. w BMW jest odwrotnie). Podejrzewam ze przód 70/30 tył albo coś blisko tego
mitsu_pl - 13-03-2009, 15:01

mi się wydaje, że jest minimalnie zmienny (40/60 - 60/40), ale oscyluje wokół 50/50... tak z doświadczenia, bo nigdziej nic nie ma na ten temat...
Frost - 13-03-2009, 15:33

Trzeba by było chyba dryndnąć na serwis, bo ja też nigdzie nie znalazłem jak do tej pory
mitsu_pl - 14-03-2009, 22:33

hehehe, jak znam życie to najpierw wywalą oczy i zapytają co to za model, bo nigdy o nim nie słyszeli, a później będą wałkować wszystkie dostępne im materiały w celu zasięgnięcia info na ten temat :p (nie mówię o wszystkich serwisantach, ale jakoś nie mam najlepszego zdania o nich - mówiąc ogólnie, możliwe, że mitsubishi zatrudnia normalnych ludzi, którzy przynajmniej próbują się zainteresować marką dla której pracują)
Frost - 15-03-2009, 14:49

mitsu_pl napisał/a:
hehehe, jak znam życie to najpierw wywalą oczy
to tak, wogóle to oni bez numery VIN to nie dobiorą zarówki do kierukowskazu :D

[ Dodano: 15-03-2009, 20:34 ]
gres ściągnij plik - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=23640

gres - 16-03-2009, 10:45

eee no ale frost :P tam do naszych jest tylko schemat el :P

Mam za sobą pierwsze "jazdy" kumple w dieslach ( 307 i toyocie ). Cóż można powiedizeć - to słabe diesle i galant stanął na wysokości zadania. Po drodze jakaś przypadkowa A4 coś próbowała ( też diesel ) - również lanei dostała :)

Frost - 16-03-2009, 12:21

wszystko to samo co w naszej książce obsługi - http://www.e-elektron.pl/...lgalant9703.htm

[ Dodano: 16-03-2009, 12:24 ]
co do jazdy, to ja dziś jade na przeglą a jutro po tablice, tak więc w środe niech zaczną pozerzy na mieście trząś dupami bo Galant nadjedzie, rozjedzie i pojedzie dalej :twisted:

[ Dodano: 16-03-2009, 12:28 ]
gres tu coś jest jeszcze http://bojo.hopto.org/Aut...Galant/Manuals/

gres - 16-03-2009, 14:41

hehe ciekawe kto tam napisal ze to polish instrukcja :d
Frost - 16-03-2009, 14:54

:D ale materiału od cholery, strasznie dużo. Prawie wszystko ściągnełem na kompa
gres - 17-03-2009, 10:15

tak wyglądamy
http://picasaweb.google.pl/gresior/Galant#
:)

Frost - 17-03-2009, 11:06

:D to musisz tylko auto jeszcze umyć :D hehehe, ja swoim wczoraj miałem przyjemność sie przejechanie po ulicy, wieczorkiem bez tablic na przegląd jechałe (auto ubezpieczone juz), kolega był ze mną, chciał wyskakiwać ze strachu podczas jazdy :D Zbiera sie fantastycznie w porównaniu do mojego byłego 2,0 :D juz miałem frajde niesamowitą z jazdy a jezdziłem całe 10min :D
gres - 17-03-2009, 11:15

oj wiem umyć koniecznie :D
ale pogoda do mycia niezachęca:(

aha i pani w crv dostała 2x lanie. Już kiedyś ją spotkałem w innym samochodzie ( ja też jeszcze peugeotem ) i też dostała - nic się nie nauczyła :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group