To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer w prasie

krzychu - 03-03-2013, 14:14

rolnikon napisał/a:
2.0 DiD też były sprzedawane z DPF-em


W Polsce? Z tego co wiem początkowe roczniki nie miały, chyba, że na koniec wsadzili DPF-a (przed wsadzeniem 1,8 DID MIVEC)... albo któryś dealer ściągnął np. od dealera niemieckiego samochód...

jaca71 - 03-03-2013, 14:44

April77 napisał/a:
"Z kolei silnik dwulitrowy (BENZYNA) ma o 7 KM więcej, ale nie korzysta ze zmiennych faz rozrządu, przez co jego osiągi są bardzo zbliżone do 1,8, a zużycie paliwa nieco wyższe."

Mój korzysta ze zmiennych faz, ma 12KM więcej od 1.8, przyspieszenie sporo lepsze, elastyczność nie jest mu obca. To tyle co o rzetelności można napisać

Trik - 03-03-2013, 19:14

krzychu napisał/a:
Bez MIVEC-a to jest teraz w Outlanderze
MIVEC jest w nowym Outlanderze, tylko zmieniono trochę technologię i jest na pojedynczym wałku z jakimś wariatorem.
krzychu - 03-03-2013, 20:04

Trik napisał/a:
MIVEC jest w nowym Outlanderze, tylko zmieniono trochę technologię i jest na pojedynczym wałku z jakimś wariatorem.


To czemu przestali go nazywać MIVEC?

http://www.mitsubishi.pl/.../Outlander-2013

To samo zrobili z 2,2 DID....

Taniość....

gzesiolek - 03-03-2013, 20:34

krzychu napisał/a:
W Polsce? Z tego co wiem początkowe roczniki nie miały, chyba, że na koniec wsadzili DPF-a (przed wsadzeniem 1,8 DID MIVEC)... albo któryś dealer ściągnął np. od dealera niemieckiego samochód...

W 2009 juz byly i takie i takie... Nowy DiD MIVEC jest od 2011... wiec w MY'2010 i MY'2011 byly TDI z DPF...

Trik - 03-03-2013, 22:15

krzychu, Pisałem w temacie OIII. Przeszli na CR w DID. Taniość zapewne. :lol: Eksperyment taki może? Jak z GDI.
tomekrvf - 03-03-2013, 22:31

Trik napisał/a:
Przeszli na CR w DID

Outlander 2.2 diesel występuje/występował z dwoma silnikami PSA 4HN(DW12) i Mitsu 4N14. Oba od początku miały system Common Rail bo nikt oprócz grupy VAG nie robił diesli na pompowtryskach (osobówki).
Diesel z PSA jest na układzie wtryskowym Bosch (pompa CP1H i wtryskiwacze piezo CRI 3.1, max. ciśnienie pracy układu 1600 bar).
4N14 początkowo miał 177KM i prawdziwy MIVEC, czyli inne profile krzywki dla różnych prędkości obrotowych. Teraz 2.2 4N14 nie ma MIVEC. 4N14 od zawsze był na układzie wtryskowym Denso z pompą HP3 i wtryskiwaczami typu G2

Nowe benzyny z serii 4J1x mają jeszcze inny MIVEC tj.rozrząd SOHC i płynna zmiana skoku zaworów dolotowych.

krzychu - 04-03-2013, 07:27

tomekrvf napisał/a:
rozrząd SOHC i płynna zmiana skoku zaworów dolotowych.


Czyli na wałku nie ma wariatora? A zmiana skoku jak jest realizowany?

scoratir - 04-03-2013, 12:43

krzychu, jak na razie realizowane jest to tylko w silniku 1.8, sprzedawany od 2012 w Japonii i gdzieś tam jeszcze. Prawdopodobnie lancery europejskie 2013 już mają/będą miały ten system. Z tego co zrozumiałem system zaworów jest realizowany jednocześnie przez wariator i zmienne krzywki, ale tym razem SOHC (spadek spalania o 0.5 do 1.0l/100km). Jest to silnik 4J10 zbudowany na bazie 4B10 - prawdopodobnie został stary blok a inna jest głowica. Więcej w temacie (zwróćcie uwagę na datę 10.2011): http://www.mitsubishi-mot...detail0808.html
artisan - 25-04-2013, 09:13

Następny test, w sumie nawet pozytywny.

http://jazdyprobne.linuxs.pl/wordpress/?p=7090

marcowoj - 15-01-2014, 09:59

Kolejny artykuł:

http://auto-swiat.onet.pl...zentacja-auta-0

Hishi - 12-10-2014, 11:40

Na Onecie o używanym Mitsu.
mjsystem - 12-10-2014, 17:59

Hishi napisał/a:
Na Onecie o używanym Mitsu.

A co to ma wspólnego z tym tematem o przyspieszeniu??? Przeniosłem do odpowiedniego działu.

lobuzek - 12-10-2014, 18:14

Znam dobrze właściciela i samochód. Jako argument w niekończącej się dyskusji o gazie dodaję, iż auto od nowości ma gaz i nie ma z nim żadnych kłopotów, a przejechało 125 kkm. Upewnię się, czy było zamawiane w specyfikacji "pod gaz" i jaka jest instalacja i dam znać.
pablo diablo - 12-10-2014, 18:52

Niekompetencja wychodzi z artykułu.
Ani słowa o 1.8 DID który jest przeciwwagą do niemieckiego klekota



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group