[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer w prasie
krzychu - 03-03-2013, 14:14
rolnikon napisał/a: | 2.0 DiD też były sprzedawane z DPF-em |
W Polsce? Z tego co wiem początkowe roczniki nie miały, chyba, że na koniec wsadzili DPF-a (przed wsadzeniem 1,8 DID MIVEC)... albo któryś dealer ściągnął np. od dealera niemieckiego samochód...
jaca71 - 03-03-2013, 14:44
April77 napisał/a: | "Z kolei silnik dwulitrowy (BENZYNA) ma o 7 KM więcej, ale nie korzysta ze zmiennych faz rozrządu, przez co jego osiągi są bardzo zbliżone do 1,8, a zużycie paliwa nieco wyższe." |
Mój korzysta ze zmiennych faz, ma 12KM więcej od 1.8, przyspieszenie sporo lepsze, elastyczność nie jest mu obca. To tyle co o rzetelności można napisać
Trik - 03-03-2013, 19:14
krzychu napisał/a: | Bez MIVEC-a to jest teraz w Outlanderze | MIVEC jest w nowym Outlanderze, tylko zmieniono trochę technologię i jest na pojedynczym wałku z jakimś wariatorem.
krzychu - 03-03-2013, 20:04
Trik napisał/a: | MIVEC jest w nowym Outlanderze, tylko zmieniono trochę technologię i jest na pojedynczym wałku z jakimś wariatorem. |
To czemu przestali go nazywać MIVEC?
http://www.mitsubishi.pl/.../Outlander-2013
To samo zrobili z 2,2 DID....
Taniość....
gzesiolek - 03-03-2013, 20:34
krzychu napisał/a: | W Polsce? Z tego co wiem początkowe roczniki nie miały, chyba, że na koniec wsadzili DPF-a (przed wsadzeniem 1,8 DID MIVEC)... albo któryś dealer ściągnął np. od dealera niemieckiego samochód... |
W 2009 juz byly i takie i takie... Nowy DiD MIVEC jest od 2011... wiec w MY'2010 i MY'2011 byly TDI z DPF...
Trik - 03-03-2013, 22:15
krzychu, Pisałem w temacie OIII. Przeszli na CR w DID. Taniość zapewne. Eksperyment taki może? Jak z GDI.
tomekrvf - 03-03-2013, 22:31
Trik napisał/a: | Przeszli na CR w DID |
Outlander 2.2 diesel występuje/występował z dwoma silnikami PSA 4HN(DW12) i Mitsu 4N14. Oba od początku miały system Common Rail bo nikt oprócz grupy VAG nie robił diesli na pompowtryskach (osobówki).
Diesel z PSA jest na układzie wtryskowym Bosch (pompa CP1H i wtryskiwacze piezo CRI 3.1, max. ciśnienie pracy układu 1600 bar).
4N14 początkowo miał 177KM i prawdziwy MIVEC, czyli inne profile krzywki dla różnych prędkości obrotowych. Teraz 2.2 4N14 nie ma MIVEC. 4N14 od zawsze był na układzie wtryskowym Denso z pompą HP3 i wtryskiwaczami typu G2
Nowe benzyny z serii 4J1x mają jeszcze inny MIVEC tj.rozrząd SOHC i płynna zmiana skoku zaworów dolotowych.
krzychu - 04-03-2013, 07:27
tomekrvf napisał/a: | rozrząd SOHC i płynna zmiana skoku zaworów dolotowych. |
Czyli na wałku nie ma wariatora? A zmiana skoku jak jest realizowany?
scoratir - 04-03-2013, 12:43
krzychu, jak na razie realizowane jest to tylko w silniku 1.8, sprzedawany od 2012 w Japonii i gdzieś tam jeszcze. Prawdopodobnie lancery europejskie 2013 już mają/będą miały ten system. Z tego co zrozumiałem system zaworów jest realizowany jednocześnie przez wariator i zmienne krzywki, ale tym razem SOHC (spadek spalania o 0.5 do 1.0l/100km). Jest to silnik 4J10 zbudowany na bazie 4B10 - prawdopodobnie został stary blok a inna jest głowica. Więcej w temacie (zwróćcie uwagę na datę 10.2011): http://www.mitsubishi-mot...detail0808.html
artisan - 25-04-2013, 09:13
Następny test, w sumie nawet pozytywny.
http://jazdyprobne.linuxs.pl/wordpress/?p=7090
marcowoj - 15-01-2014, 09:59
Kolejny artykuł:
http://auto-swiat.onet.pl...zentacja-auta-0
Hishi - 12-10-2014, 11:40
Na Onecie o używanym Mitsu.
mjsystem - 12-10-2014, 17:59
Hishi napisał/a: | Na Onecie o używanym Mitsu. |
A co to ma wspólnego z tym tematem o przyspieszeniu??? Przeniosłem do odpowiedniego działu.
lobuzek - 12-10-2014, 18:14
Znam dobrze właściciela i samochód. Jako argument w niekończącej się dyskusji o gazie dodaję, iż auto od nowości ma gaz i nie ma z nim żadnych kłopotów, a przejechało 125 kkm. Upewnię się, czy było zamawiane w specyfikacji "pod gaz" i jaka jest instalacja i dam znać.
pablo diablo - 12-10-2014, 18:52
Niekompetencja wychodzi z artykułu.
Ani słowa o 1.8 DID który jest przeciwwagą do niemieckiego klekota
|
|
|