To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Juiceman - 21-03-2010, 11:58

Filtr do wyczyszczenia wymiany? Miałem podobne objawy i to pomoglo :wink:
deejay - 21-03-2010, 12:17

prawdopodobnie wtryskiwacze gazu do kalibracji :wink: lub zatankowałes bardzo kiepskiej jakosci gaz .
górek - 21-03-2010, 13:55

Dzięki za podpowiedzi.
Dzisiaj rano jak go odpaliłem to nawet przy przygazowaniu, stojąc w miejscu przeskakiwał na benzyne no i niestety czuć gazem było, otowrzyłem maske i słychać było syczenie w okolicach reduktora...
Co prawda jest dość nisko po prawej stronie w okolicach zderzaka ale wiem że mechanicznie na pewno nigdzie go nie uszkodziłem

pipi_ja - 21-03-2010, 21:08

Aaaatam zaraz wtryskiwacze do kalibracji. Pewnie wlałeś z gazem jakiś syf i pozatykał filtry. Syczenie też by na to wskazywało. Jedź do jakiegoś gazownika, wymien filtry i powinno być dobrze. Nie wiadomo kiedy ostatnio ktoś to robił.
spown - 29-03-2010, 19:43

Tak jak obiecałem wyżej:

założyłem gaz w www.autogaz-swarzedz.pl (nie ukrywam, że kierowałem się samochodami, które robili i opinią w Internecie). Zestaw:
- stag 300 plus
- Magic Jet
- Scorpion ST

Wszystko ładnie pięknie pozakładali, jedna listwa jest pod kolektorem, druga pod plastikową pokrywą silnika, reduktor mniej więcej pod akumulatorem, elektronika przyczepiona do ściany grodziowej i powiem, że gdyby nie to, to po otwarciu maski trzebaby było się zastanawiać czy jest gaz.
Wlew pod klapką, przycisk ze wskaźnikiem ilości w schowku po lewej stronie.
Wymienili mi od razu świece i przewody, które przywiozłem.

I wszytko ładnie pięknie (jeżeli chodzi o montaż), gdyby nie fakt, że przy dokręcaniu kolektora ukręcili mi jedną szpilkę :( . Nagwintowali głębiej (na ten sam rozmiar) i wkręcili zastępczą, ale widać, że nie jest to oryginał - może znajdę gdzieś dłuższe.

W łikend może zrobię zdjęcia to wstawię.

pipi_ja - 30-03-2010, 15:18

To masz to samo co ja tyle, że zamiast Staga300 mam sterownik 4gas.
Z tego co wiem jest to ten sam sprzęt tylko inaczej się nazywa. Nawet reguluje sie go tym samym softem.
A jak wrażenia z jazdy? Jedzie jak na benzynce czy czuć jakiąś różnicę?

spown - 30-03-2010, 17:04

Wydaje mi się, że jest delikatnie słabszy, ale jechałem dopiero jakieś 20km. Nie miałem czasu jeszcze testować. Ogólnie chodzi idealnie, mam pojeździć 1500-2000km i pojechać na regulację.
sewkor - 31-03-2010, 10:11

Spown - w tej chwili masz wgraną standardową mapę wtrysku. Jak trochę pojeżdzisz to komputer lepiej zmapuje wtryski i gazownik na tej podstawię bendzie mógł wyregulować mapę wtrysków. Wszystko będzie OK.
pipi_ja - 31-03-2010, 20:47

Żeby komputer ustawił sobie mapę wtrysków trzeba jeździć na benzynie. Potem wg tej mapy ustawia się mapę gazową.
To jest nowa instalacja, więc potrzeba czasu żeby wszystko sie ułożyło. Po przejechaniu tysiąca i ponownej regulacji powinien śmigać jak na benzynie.
Mnie osobiście nie zadowalała regulacja w warsztacie więc zainwestowałem w interfejs i teraz auto jedzie jak powinno :)

davyjohn - 03-04-2010, 23:57

Ja u siebie mam Stag'a 300-6 PLUS i przyznam, że gdyby nie kontrolka stanu to ciężko by mi było określić kiedy jadę na LPG a kiedy na Pb. Wcześniej w starym aucie miałem sekwencję w 4-cylindrowym 1.6 i było czuć różnicę w całym zakresie obrotów, w dodatkowo na LPG silnik "kończył" kręcić jakieś 300 obr/min wcześniej niż Pb. Tutaj tego nie ma - spokojnie dochodzi lekko ponad 7000, różnicy mocy nie czuć, w dodatku spalanie jest zbliżone do Pb. Naprawdę jestem zadowolony z tego sterownika.
rem1984 - 05-04-2010, 20:15

Witam!!!
Ja do swojego gala założyłem instalacje firmy ESGI, koszt 2300zł. Jak narazie przejechałem na niej 200km. Jak na razie jestem z niej zadowolony. Przejścia z Pb na LPG nie czuć. Czasami lekko szarpnie przy niskich obrotach podczas rozpędzania, no ale to napewno panowie wyeliminują podczas najbliższej inspekcji. Oczywiście mam instalacje sekwencyjną.

Rafal_Szczecin - 05-04-2010, 22:57

rozumiem, ze to nie sekwencja
bartekino - 07-04-2010, 17:34

Witam Koledzy. Planuje założyć LPG (sekwencja) do mojego gala. 98r 2.0l kombi przebieg ok 200 tys km i byłem dzisiaj u mechanika bo na biegu jałowym mam niskie obroty i mi powiedział ze do przeczyszczenia przepustnica oraz korkowiec i zawołał 150 zł i tak sobie pomyślałem ze może można to zrobić samemu ?? Pomoże ktoś ?? :) a teraz do rzeczy tak z nim rozmawiałem i mi powiedział ze przy takim przebiegu LPG już nie radzi zakładać do gala bo mówi ze go rozszczelni i ogólnie przeczyścić a przy takim przebiegu będzie już duży nagar. Coś mówił o ciśnieniu na cylindrach itp itd powiedzcie mi co o tym myśleć ? proszę o opinie bo sam nie wiem co z tym robić...
Juiceman - 07-04-2010, 17:41

Zmień mechanika xD to po pierwsze ; )

Wyczyszczenie przepustnicy to chwila moment ; )
http://forum.mitsumaniaki...t=12842&start=0
http://forum.mitsumaniaki...t=20427&start=0

Z silnikiem krokowym to już najlepiej poczytać na forum fachową lekturę ew. zapytać się Bartka czy Krzyżaka ;) :wink:

bartekino - 07-04-2010, 17:45

Juiceman napisał/a:
Zmień mechanika xD to po pierwsze ; )

Wyczyszczenie przepustnicy to chwila moment ; )
http://forum.mitsumaniaki...t=12842&start=0
http://forum.mitsumaniaki...t=20427&start=0

Z silnikiem krokowym to już najlepiej poczytać na forum fachową lekturę ew. zapytać się Bartka czy Krzyżaka ;) :wink:


Z tym zmień mechanika mówisz o LPG czy o cenie usługi ?? :) jeżeli o LPG to nawet nie wiesz jak mi humor poprawiłeś :) on tak o tym mówił ze już sam nie wiedziałem co myśleć o tym tym bardziej ze mi powiedział ze tak do 80 tys przebiegu było by ok ale 200tys to już za dużo i bedzie kapac z niego itp itd



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group