To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - GTO

krzychuzzz - 19-08-2014, 10:34

Skoro wchodzi p&p to po co sprzedawać bazę którą doprowadziliście do ładu pewnie nie małym kosztem?
Bo nie wierzę że uda się kupić Twin Turbo w stanie "bez inwestycji"
No chyba że VIN musi się zgadzać :wink:

Tomek - 19-08-2014, 10:50

Cytat:
No chyba że VIN musi się zgadzać :wink:


chyba nie, bo to i tak jest RHD przekładany

madź - 19-08-2014, 13:17

W papierach jest 285KM więc nie ma tutaj żadnego problemu.
VIN? Krótki, a właściwie to numer modelowy.
Sprawa jest otwarta. Zobaczymy jak się rozwinie, choć pewnie i tak nie będzie chętnych na GTO w normalnej cenie. W naszym kraju ceny tej grupy samochodów (GTO, 3000GT i Dodge Stealth) są sporo niższe niż na Zachodzie, ale też ich stan... tylko siąść i płakać...

krzychuzzz - 19-08-2014, 19:40

madź napisał/a:
W naszym kraju ceny tej grupy samochodów (GTO, 3000GT i Dodge Stealth) są sporo niższe niż na Zachodzie, ale też ich stan... tylko siąść i płakać...


Identyczna sytuacja jest z pieńcetami. Bardzo dobre sztuki zaczynają się od ok 70 tyś a na te poniżej 40 tyś po prostu szkoda czasu, no chyba że ktoś ma luźne ~ 15 tyś na tak zwany zestaw startowy.

madź - 19-08-2014, 20:55

W wolnossącym GTO (lub 3000GT SL) pakiet startowy często mieści się w przedziale 10-15 tysięcy. Przy średniej cenie 3000GT SL 15.000-20.000 lub GTO ok. 25.000 zł to prawie drugie tyle co za samochód!

3000GT VR4 lub GTO Twin Turbo to już inna bajka... Tam pakiet startowy nawet w dobrej sztuce zwykle jest pięciocyfrowy... :lol:

madź - 25-09-2014, 13:06

Decyzja podjęta: samochód zostaje, Twin Turbo wpada pod maskę. :twisted:
Tomek - 29-09-2014, 08:20

Cytat:
Decyzja podjęta: samochód zostaje, Twin Turbo wpada pod maskę. :twisted:


super decyzja

ile taka przekładka wychodzi kosztowo? łatwo znaleźć "tanio" graty z dawcy?

a junkers zostaje?

madź - 29-09-2014, 12:10

Tomek napisał/a:
super decyzja

Wiem. Zakup 3000GT VR4 lub GTO Twin Turbo to znowu byłoby odkrywanie nowego auta od nowa. Tego auta nie da się kupić w idealnym stanie, zawsze coś się znajdzie...

Tomek napisał/a:
ile taka przekładka wychodzi kosztowo? łatwo znaleźć "tanio" graty z dawcy?

Za GTO Twin Turbo (RHD) bez podłogi w przyzwoitym stanie można zapłacić nawet ok 1000 funtów. Kupujemy takiego z kolegą na pół - my bierzemy mechanikę, on cały bodykit (ma polifta, a chce mieć wygląd przedlifta) oraz hamulce.
Oczywiście cały silnik, skrzynia, skrzynia kątowa i most będą rozebrane na części. Otrzymają nowe uszczelki, uszczelniacze i tak dalej... W skrzyni pojawi się nowe sprzęgło a w silniku koniecznie nowe popychacze. :mrgreen:

Tomek napisał/a:
a junkers zostaje?

Tak. Zostaje.
To jest zadanie dla firmy Davanti... pod maską będą dwa reduktory i minimum dwa wtryskiwacze na cylinder. Nie ma na rynku wtryskiwaczy, które dałyby radę "obrobić" taką moc od dołu do góry stąd taka decyzja.

mazda10000 - 29-09-2014, 21:04

A w jaką moc celujesz, że nie wtryski nie wyrobią?
madź - 29-09-2014, 22:46

370-390KM na silniku
są wtryski, które obrabiają takie moce, ale np. na wolnych obrotach mają spore problemy...

mazda10000 - 29-09-2014, 23:17

Tak wiem, ale czy przypadkiem 2 wtryski nie będą tak samo zalewać, jak jeden spory, na wolnych obrotach? Chyba, że jeden będzie się włączał przy dużym zapotrzebowaniu. Aż czekam aż odezwie się ktoś z tekstem " gaz to sobie można lać do zapalniczki, a nie do twin turbo"
madź - 29-09-2014, 23:29

Mniej więcej będzie to wyglądać tak: jeden wtrysk obsługuje 0-3750rmp, drugi 3750-7500rpm.
madź - 01-10-2014, 14:25

Pół roku dyskutowaliśmy i doszliśmy do porozumienia. :mrgreen:
Żegnamy się z kierownicą Momo, model "Race", witamy kierownicę Momo, seryjną z Evo IV-VI.



Początkowo zdecydowaliśmy się na kierownicę z Evo VII, ale uznaliśmy, że "epokowo" nie pasuje do wnętrza GTO...

tresorex - 01-10-2014, 14:37

Dobry wybór! Ta z evo 7 jest brzydka :)
madź - 02-10-2014, 15:21

W zeszłym sezonie były Good Year Vector 4 Seasons 225/50R17.
W tym sezonie wpadły Hankook WINTER I-CEPT EVO W310 215/50 R17 95 V XL.
Zobaczymy czy zimowe Hankooki lepiej sobie poradzą w warunkach zimowych od wielosezonowych GY.

Nasuwa się jednak pytanie - czy w tym roku będziemy mieć prawdziwą zimę, czy będzie trzeba jej szukać w górach?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group