[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Powiadomienia UOKiK o akcji naprawczej - Lancer CYxA
mjsystem - 24-09-2015, 15:48
Kilka dni temu dostałem zaproszenie od JM na udział w akcji serwisowej, a dziś telefon z zaproszeniem od miłej Pani. Nie mówcie, że JM nie dba o swoich klientów.
Bizi78 - 24-09-2015, 16:21
Sławku, no to musisz przekazać informację nowemu właścicielowi lancera .
matiudgk - 15-10-2015, 12:34
Moduł ETACS wymieniony, nie potrzebna była żadna weryfikacja mechanika, po prostu zadzwoniłem do ASO, umówiłem się i podjechałem. Przy okazji zaprogramowali mi funkcje świateł dziennych (od teraz jeżdżę cały czas na ustawieniu świateł AUTO) oraz zamykanie szyb z pilota. Dodatkowo zamontowali mi rozpórkę, którą przywiozłem ze sobą.
seweryn - 03-12-2015, 08:27
Przy wymianie ETACS nic nie zostało utracone. Na wszelki wypadek wspomniałem, że mam otwieranie szyb z kluczyka na co kierownik serwisu uświadomił mnie, że żadne dane się nie zmieniają. Jedyne co zauważyłem na + to nie włączają mi się bezsensownie wycieraczki gdy szyba jest sucha co wcześniej miało często miejsce przy ustawieniu automatycznego włączania wycieraczek.
Pozdrawiam
artisan - 12-12-2015, 22:00
Ja też jestem po wymianie, dowiedziałem się gdy zajechałem do salonu przedłużyć ubezpieczenie. Faktycznie zdarzało się, że wycieraczki włączały się same na suchej szybie, ale tak jak któryś z kolegów wyżej uważałem, że ten typ tak ma, poza tym występowało to bardzo rzadko.
LuckyLegs - 02-03-2016, 10:38
Panowie, trochę nie w temacie, ale znalazłem coś, co mnie zaniepokoiło - po wpisaniu swojego VIN w gogle, pokazał się dokument pdf UOKiK pt datowany na 20.10.2014 pt.:" Lista nr VIN samochodów marki Mitsubishi z silnikami serii 4B1: Lancer Sedan / Sportback (CY3 / CX3) MY08-11, Lancer Evolution (CZ4) MY08-11 i Outlander (CW4 / CW5) MY08-11, wyprodukowanych na rynek europejski, objętych kampanią serwisową".
O co chodzi ??
Robert_N - 02-03-2016, 12:43
Raczej nie ETACS tylko:"W ww. modelach na skutek zastosowania nieodpowiedniego materiału w procesie produkcji paska osprzętu w silnikach serii 4B1, może dojść do jego uszkodzenia lub pęknięcia. Może to doprowadzić do zaniku napędu alternatora, pompy płynu chłodzącego i pompy wspomagania. W konsekwencji może dojść do braku ładowania akumulatora, wzrostu temperatury silnika oraz zaniku wspomagania w układzie kierowniczym z jednoczesnym wyświetleniem stosownych komunikatów ostrzegawczych na zestawie wskaźników."
tyku - 02-03-2016, 13:17
Robert słusznie zauważył 20.10.2014 była wymiana paska osprzętu w silnikach serii 4B1,
24.08.2015 była wymiana elektronicznego modułu sterującego wyposażeniem elektrycznym pojazdu – ETACS
W pierwszym poście wymieniłem wszystkie oficjalne powiadomienia UOKiK dotyczące Lancera CYxA.
tyku - 02-03-2016, 16:04 Temat postu: Powiadomienia UOKiK o akcji naprawczej - Lancer CYxA Powiadomienia Urządu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o akcji serwisowej (naprawczej) - Lancer CYxA
1. 04.05.2009 - Samochody Mitsubishi Lancer i Outlander
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=903&news_page=3
2. 13.01.2011 - Samochody Mitsubishi Lancer (CY, CX)
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2421&news_page=2
3. 14.02.2012 - Samochody Mitsubishi Lancer Sedan i Lancer Sportback (CY9 / CX9)
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3255&news_page=2
4. 28.02.2012 - Samochody Mitsubishi Lancer Sedan, Lancer Sportback i ASX
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3273&news_page=2
5. 10.09.2012 - Mitsubishi Lancer Sedan (CY) i Lancer Sportback (CX)
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3624&news_page=1
6. 04.02.2014 - Samochody Mitsubishi ASX (GA6W) i Mitsubishi Lancer/Lancer Sportback (CY9A/CX9A)
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=10844&news_page=1
7. 20.10.2014 - Samochody Mitsubishi z silnikami serii 4B1: Lancer Sedan/Sportback, Lancer Evolution, Outlander
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=11254
8. 24.08.2015 - Samochody Mitsubishi Lancer Sedan/Sportback, Lancer Evolution oraz Outlander
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=11859
.swat. - 05-03-2016, 18:31
tyku - jak zwykle porządna robota !
bartes - 04-04-2016, 20:48
i dzwonił już ktoś do serwisu?
tyku - 04-04-2016, 20:52
bartes, O co Ci chodzi Sprecyzuj swoje pytanie
bartes - 04-04-2016, 21:05
w treści jest napisane :
"Informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland Sp. z o.o. (adres: ul. 17 Stycznia 45A, 02-146 Warszawa, tel (+48 22) 46 31 920 / faks: (+48 22) 46 31 801)."
więc pytałem czy ktoś już zgłaszał się na wymianę np. ETACS
Bizi78 - 04-04-2016, 21:07
Ale przecież o akcje serwisowe możesz spytać w lokalnym ASO .
tyku - 04-04-2016, 21:59
bartes, Ja mam wymieniony ETACS. Zanim zadasz pytanie, wypadało by przeczytać temat. Wróć do strony 9 i poczytaj na spokojnie.
|
|
|