To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T

Hugo - 24-02-2012, 17:26

dawidoski13 napisał/a:
szczerze to te kratki podobają mi sie bardziej w oryginale tzn w jednolitym kolorze nadwozia
A ja sam nie wiem. Niestety na szybko mogłem zrobić tak jak zrobiłem.
sveno - 24-02-2012, 17:48

kratki są ok. Zawsze to jakas odmiana. A soczewki wyszły malinowo, ogolnie to mody na plus :)
Mare - 24-02-2012, 18:09

Bez prasy nie da rady... i lepiej poszukaj dobrego mechaniora, który zna się na rzeczy, bo u mnie jednego banana już skasztanili podczas próby wyprasowania starej.
m6riano - 24-02-2012, 18:10

Nie wiedziałem że masz takie "szatańskie" blachy...;-)
miejscowe mohery nie "żegnają" sie na twój widok..?;-)

Jogurt - 24-02-2012, 19:22

m6riano napisał/a:
Nie wiedziałem że masz takie "szatańskie" blachy...;-)
miejscowe mohery nie "żegnają" sie na twój widok..?;-)

rzucają czosnkiem i robią krzyżyk palcami :mrgreen:

robertdg - 24-02-2012, 20:39

PWL - Pojazd Wolsztyńskiego Lucyfera :D

:thumbright:

RoBSoN_97 - 24-02-2012, 21:09

Hugo napisał/a:
RoBSoN_97 napisał/a:
lampy wyglądają jakby z 3 odrębnych części zostały złożone- długie, mijania i kierunki
przy pierwszej kontroli policja zabierze ci za to dowód, raz że lampa przerobiona dwa, że wsadziłeś postoje do kierunków.
Mi też się strasznie podobają :P Miałem już kilka kontroli, kilka razy bylem obserwowany przez lornetkę i nic. Niedługo będę montował soczewki biksenon kolesiowi w identycznej Carismie jak Twoja. Oczywiście klosze będą spolerowane na gładko.


Powiem tak, wszystko zależy na jakiego policjanta trafisz, bo jak na bystrego i spostrzegawczego to od razu widać że lampy nie są oryginalne tylko modzone, bo strasznie odcina się i rzuca w oczy ciemna część przy soczewce.
Ale to pół bidy, gorzej z tymi postojówkami w kierunkach... nie dało jej się przenieś gdzieś obok świateł długich lub mijania? To widać ewidentnie.
Co to montażu biksenonu do Carismy, to ogólnie temat xenonów stary jak świat, samo spolerowanie szkła nie wystarczy, dodatnie spryskiwaczy to też pikuś- tym bardziej, jak ma HB, bo można podłączyć spryskiwacze zamiast tylnej szyby. Schody to system samopoziomowania i najważniejsze brak homologacji lampy na takie połączenie.
Ogólnie to sobie cuda można zrobić przy samochodzie, ale każdy to robi na swoją odpowiedzialność i jak się przyczepi "służbista" to wtedy nie jest już fajnie...

Mod z przednimi lampami na plus, lecz złe miejsce na postojówki wybrałeś, na fotkach widać jakbyś miał kierunki zapalone- pewnie masz zwykłe żarówki na postojach- bym wymienił na mocne białe. BTW jak masz już tak przerobione lampy to wrzucił bym xenonik :D

robertdg - 24-02-2012, 21:14

RoBSoN_97 napisał/a:
Schody to system samopoziomowania i najważniejsze brak homologacji lampy na takie połączenie.
RoBSoN_97 napisał/a:
BTW jak masz już tak przerobione lampy to wrzucił bym xenonik :D
Mieszasz, jezeli masz to drugie to wtedy to pierwsze obowiązkowe, nie na odwrót, to, że jest soczewka nie jest jednoznaczne z drugim
deejay - 24-02-2012, 21:15

Hugo , proponuje zrobic postoje w oryginalnych lampach , tak jak tutaj przedstawiłem .


mkm - 24-02-2012, 21:18

RoBSoN_97, udawaj, że tego nie widzisz. :wink:
Właściciel robi to na własną odpowiedzialność.
Oślepiać będzie co najwyżej zające i tego sie trzymajmy.
To, że jest to niedozwolona prawnie przeróbka, wie już chyba każdy, bo przy każdej tego typu pracy ktoś o tym piszę, a jest ich sporo, bo nie ma się co czarować - wygląda dobrze 8)
RoBSoN_97, piszesz oczywiste oczywistości, ale cóż... lans jest lans :mrgreen:

RoBSoN_97 - 24-02-2012, 21:28

robertdg napisał/a:
BTW jak masz już tak przerobione lampy to wrzucił bym xenonik :D
Mieszasz, jezeli masz to drugie to wtedy to pierwsze obowiązkowe, nie na odwrót, to, że jest soczewka nie jest jednoznaczne z drugim


Nic nie mieszam,
przecież napisałem wyżej co jest wymagane do instalacji xenonu, a to że jest soczewka w tym temacie nic nie zmienia to chyba każdy wie. Nie napisałem, że jak ma soczewki to że może xenon włożyć, bo nie może zgodnie z przepisami. Widocznie mnie nie zrozumiałeś. Dla jasności-z tym
robertdg napisał/a:
RoBSoN_97 napisał/a:
BTW jak masz już tak przerobione lampy to wrzucił bym xenonik :D
to chodziło mi tylko, że jak już ma przerobione lampy co każdy wie, że nie jest zgodne z przepisami, za co już przy natrafieniu na służbiste ma"problemy" to jak wrzuci xenon to i tak by je miał z xenonami czy bez nich- teraz jest już jasno ;)

deejay napisał/a:
Hugo , proponuje zrobic postoje w oryginalnych lampach , tak jak tutaj przedstawiłem .

No o coś takiego mi chodziło by postoje wstawić przy światłach drogowych (długich).

mkm napisał/a:
RoBSoN_97, piszesz oczywiste oczywistości, ale cóż... lans jest lans :mrgreen:
nie o to chodzi, ale jak już to wspomniałeś to mimo że jasno napisałem w poście o montażu xenonu to i tak robertdg , źle zrozumiał.
Arturro-86 - 24-02-2012, 21:56

RoBSoN_97 napisał/a:
nie o to chodzi, ale jak już to wspomniałeś to mimo że jasno napisałem w poście o montażu xenonu to i tak robertdg , źle zrozumiał.

[-X
robertdg dobrze zrozumiał, może Ty źle odczytałeś jego post :wink:

Chodzi o to, że Ty zaczynasz się rozpisywać o systemie samopoziomowania etc., a dopiero później proponujesz xenony (z racji tego, że Hugo założył soczewki)... jeśli Hubert ma tam normalne żarówki to opisane przez Ciebie systemy mu nie są potrzebne. :rolleyes:

Nie zmienia to oczywiście faktu, że w świetle prawa jego lampy są nielegalne :doubt: Ale kto by się przejmował - patrzcie jak to wygląda :mrgreen:

komarsnk - 24-02-2012, 22:37

Dlatego ja zostawiłem pozycyjne w tej samej "komorze" jak były oryginalnie. Szczerze mówiąc to pozycyjne w kierunkach mają samochody produkowane w USA (nie wszystkie oczywiście) i jak chce się zarejestrować taki samochód w PL to trzeba zrobić szereg przeróbek żeby przeszedł przegląd - bodajże właśnie pozycyjne trzeba przenieść z kierunków do lamp.
Deejay - taką opcję też rozważałem ale czy nie ma gdzieś jakiegoś zapisu ile cm od krawędzi samochodu ma być umiejscowione światło pozycyjne?
Słowem: nie jest zbyt daleko od boku samochodu?

Hugo - 24-02-2012, 23:37

RoBSoN_97 napisał/a:
Co to montażu biksenonu do Carismy, to ogólnie temat xenonów stary jak świat, samo spolerowanie szkła nie wystarczy, dodatnie spryskiwaczy to też pikuś- tym bardziej, jak ma HB, bo można podłączyć spryskiwacze zamiast tylnej szyby. Schody to system samopoziomowania i najważniejsze brak homologacji lampy na takie połączenie.
Ogólnie to sobie cuda można zrobić przy samochodzie, ale każdy to robi na swoją odpowiedzialność i jak się przyczepi "służbista" to wtedy nie jest już fajnie...
Nie interesuje mnie to, chce mieć zamontowane to mu zamontuję.
RoBSoN_97 napisał/a:
bym wymienił na mocne białe
A żebyś wiedział, że zamontowałem i w ogóle mi to nie odpowiadało.
deejay napisał/a:
Hugo , proponuje zrobic postoje w oryginalnych lampach , tak jak tutaj przedstawiłem
Mazda 626 GE miała tak w oryginale i nie podobało mi się to. Śmiesznie wyglądało, "zwężało samochód".
RoBSoN_97 napisał/a:
przy natrafieniu na służbiste ma"problemy" to jak wrzuci xenon to i tak by je miał z xenonami czy bez nich- teraz jest już jasno
Jak zamontuję ksenon to mam 50% wiecej szans na szczegółową kontrolę niż bez niego.
Arturro-86 napisał/a:
Chodzi o to, że Ty zaczynasz się rozpisywać o systemie samopoziomowania etc., a dopiero później proponujesz xenony (z racji tego, że Hugo założył soczewki)... jeśli Hubert ma tam normalne żarówki to opisane przez Ciebie systemy mu nie są potrzebne
Amen.
komarsnk napisał/a:
Deejay - taką opcję też rozważałem ale czy nie ma gdzieś jakiegoś zapisu ile cm od krawędzi samochodu ma być umiejscowione światło pozycyjne?
Chyba nie, j/w moja Mazda 626 i fabryczne postojówki:
http://www.fotosik.pl/pok...04a5cf061a.html

Chodzi o postojowe w reflektorach, bo w kierunkowskazach to oczywiście moje dzieło :lol:

komarsnk - 24-02-2012, 23:42

Hugo, a można wiedzieć w jaki sposób "przeniosłeś" sobie blachy z 666 z Mazdy do Galanta? :shock:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group