To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T

Hugo - 19-03-2012, 23:35

Derpin napisał/a:
obudowa z soczewki spadła
Dokładnie.
Derpin napisał/a:
nie kleiłeś jej jakoś ?
Kleiłem Patexem. Niestety bałem się, że może się stać jak się stało, bo powierzchnia styku była bardzo mała :? Patex jest przezroczysty, więc nie kleiłem inaczej, teraz czarnym klejem do szyb zakleję całą szparę naokoło pomiędzy tą srebrną obwódką soczewki a maskownicą i wyrównam. Będzie jeszcze lepiej niż wcześniej wyglądało i raczej już na wieki.
fj_mike napisał/a:
Foto dopiero teraz się wyświetliło
Było od początku :P
Matejko napisał/a:
wyjalem, ale za nic nie moglem rozlozyc, czym odginales te blache z obudowy?
Płaski śrubokręt, dobrze zaostrzony. Popukujesz młotkiem albo wpychasz siłowo (uważaj aby nie przebić sobie dłoni). Pójdzie. Nie odginaj do kąta prostego, bo się blaszki połamią. Wystarczy trochę je odgiąć i rozłoży się. Przy składaniu mocno dognij blaszki, bo ogranicznik będzie w 2 położeniach (kiedy hamuje drzwi) stukał.
Hugo - 23-03-2012, 11:43

Wczoraj ponownie rozklejone reflektory i maskownice wklejone na klej do szyb BOLL. Myslę, że teraz jest już na zawsze. Nie widać już żadnej rzeźby (wcześniej pomiędzy maskownicą a obudową soczewki była szpara ok. 2-3 mm i widać było wnętrze), teraz wszystko zaklejone klejem i wygładzone. Czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego nie założyłem rękawiczek podczas klejenia? Co takiego jest w kleju do szyb, że nic go nie rusza? Dlonie po szorowaniu pumeksem wygladają jak przepuszczone przez jakąś kosiarkę :? Calę pokaleczone. Mało tego dalej są nie domyte, bo już z bólu nie mogłem.
Ponadto polakierowałem kierownicę, która sukcesywnie po ok. 0,5 roku użytkowania się wyciera. Najpierw był RENOSKÓR, poźniej czarny spray MOTIP w połysku, teraz czarny spray MOTIP w macie. Strasznie psuje ogólny efekt wytarte koło kierownicy.
Poprawiłem również konserwację tylnego lewego nadkola, tj. sam rant pokryłem warstwą środka do konserwacji+mata natryskowa 2w1 firmy BOLL.
Pozostało do zrobienia:
- zakup 2 szt. opon letnich 215/45 R17 i przekładka kół na letnie,
- wymiana tylnych amortyzatorów,
- wymiana tulei lewego "banana", bo coraz bardziej ją słychać, aż strach co będzie na 17" (już kupiony oryginał NOK),
- wymiana oleju w silniku,
i będzie prawie ideał :mrgreen:

Torp12 - 23-03-2012, 12:00

Hugo ja rece to kleju do szyb domywalem Nitro. Schodzi całkiem niezle :]
Hugo - 23-03-2012, 12:31

Torp12 napisał/a:
Hugo ja rece to kleju do szyb domywalem Nitro. Schodzi całkiem niezle :]
Z czasem się wysuszy i wykruszy :wink:
Przed chwilą odebralem pasek wspomagania firmy SUN oraz 6 m wężyka silikonowego celem wsunięcia w uszczelki karoseryjne drzwi. Kurcze strasznie miekki ten wężyk, ale będziemy próbować. Co do paska to chcialem porównać jego jakość do paska Gates-a i nie da się w żaden sposób... Wystarczy wziąć do ręki takiego SUN-a i od razu widać, że mamy do czynienia z japońskim produktem, trudno mi wskazać dokładnie czego to przyczyna, ale to jest przepaść, zupełnie inne materiały niż w przypadku niemieckiego syfu...

m6riano - 23-03-2012, 22:43

Hugo napisał/a:
Co takiego jest w kleju do szyb, że nic go nie rusza?

A NITRO próbowałeś?

robertdg - 24-03-2012, 07:18

m6riano napisał/a:
A NITRO próbowałeś?
To jakiś sarkazm :lol:
m6riano - 24-03-2012, 07:51

Skąd! Ja do zmywania wszystkiego używam nitro..;-)
tomasek - 24-03-2012, 07:56

Nawet talerze zmywasz nitro :shock: :mrgreen:
Klej do szyb ciężko się zmywa nawet rozpuszczalnikiem :wink:

m6riano - 24-03-2012, 08:24

tomasek6 napisał/a:
Nawet talerze zmywasz nitro :shock: :mrgreen:

do talerzy mam zmywarke..ale jeszcze nie umiem jej obsługiwać..ale ostatnio podłoge nitro śmignąłem bo jakieś czarne kreski były od butów czy coś...;-)

Hugo - 24-03-2012, 14:51

Niemalże wszystko już odpadło z dłoni, wiec spoko.
Dzisiaj z nudów podgiąłem ranty uszczelek karoseryjnych przednich drzwi oraz wsunąłem w nie weżyk silikonowy o średnicy 6 mm. Tzn. wężyk dałem jako pierwszy. Na początku po opuszczeniu szyby skontrolowałem ugięcie sie uszczelki po zamknięciu drzwi, nie było go prawie wcale, wiec napewno nie było to szczelne. Po wsunieciu wężyka było już lepiej, ale po odgieciu rantów to dopiero jest ugięcie :wink: To samo zrobiłem w przednich prawych drzwiach, w tylną prawą uszczelkę wsunąłem w/w wężyk i niestety nie starczyło mi na lewe tylne drzwi :? A kupiłem 6 metrów, myślałem, że starczy. Rantów przy tylnych drzwiach nie odginałem. Ciekawe czy będzie jakaś poprawa... Na szczęście drzwi zamykają się tak samo.
Ponadto dotarł nowy pasek wspomagania firmy SUN i porównałem go ze starym Mitsuboshi. SUN ma 2 razy grubsze "karby" i węższe rowki od zużytego Mitsuboshi. Jak będę wymieniał to jeszcze go porównam z Gatesem, ale jestem pewien, że Gates ma rowki i karby jeszcze mniejsze. Także chyba faktycznie europejskie paski wielorowkowe są inaczej skalibrowane i nie pasują na kółka w EA. Zobaczymy...

m6riano - 24-03-2012, 15:02

A możesz wrzucić jakieś porównawcze fotki..?
komarsnk - 24-03-2012, 15:54

Hugo napisał/a:
Wczoraj ponownie rozklejone reflektory

A widzisz? Jakbyś chciał wtedy te ledowe panele to miałbyś okazję, żeby wstawić je jako pozycyjne :mrgreen:
Ale to musiałbyś chromem wnętrze podjechać całe :D
A tak na marginesie: zajarałem się patentem na maskownice z czapek zniczy :finga:
Tylko kurcze bardzo chciałbym zostawić chromowe wnętrze lampy tak jak mam teraz. Ma ktoś doświadczenia jakieś z malowaniem na "chromowo" w warunkach domowych? Da się w ogóle?

Hugo - 24-03-2012, 17:20

komarsnk napisał/a:
A tak na marginesie: zajarałem się patentem na maskownice z czapek zniczy
Hehe..., ale nie z czapek tylko z podstawek.
komarsnk napisał/a:
A widzisz? Jakbyś chciał wtedy te ledowe panele to miałbyś okazję, żeby wstawić je jako pozycyjne
A tam, wnętrze musi być czarne :wink:
komarsnk napisał/a:
Ma ktoś doświadczenia jakieś z malowaniem na "chromowo" w warunkach domowych? Da się w ogóle?
Da się, jest chrom w spray-u, ale jakoś to do mnie nie przemawia, tymbardziej w reflektorze, gdzie jest dość wysoka temperatura. No nie wiem.
O nawet MOTIP produkuje, więc może warto: http://allegro.pl/spray-d...2217115406.html

Hugo - 24-03-2012, 18:24

m6riano napisał/a:
A możesz wrzucić jakieś porównawcze fotki..?
Niestety nie robiłem i już po ptokach :wink: , ale mam foto jak odginać rant uszczelki:

Mała instrukcja: zdejmujesz uszczelkę z rantu ciągnąc ją w dół (schodzi bez problemu). Wkładasz w kombinerki kawałek szmaty, kombinerki wsuwasz na rant do samej góry i odginasz rant na zewnątrz. Tyle. Na rancie miejscami są zgrzewane 3 blachy do siebie, ale gną się jak z plasteliny :wink: Bez problemu. Montujesz uszczelkę i zrobione.
Takie foto jeszcze pstryknąłem po przymocowaniu maskownic:

m6riano - 24-03-2012, 22:37

hehe...troche nie dość jasno napisałem...chodziło mi o paski...;-=)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group