To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T

komarsnk - 25-03-2012, 00:17

Hugo napisał/a:
komarsnk napisał/a:
A tak na marginesie: zajarałem się patentem na maskownice z czapek zniczy
Hehe..., ale nie z czapek tylko z podstawek.


Uupss :oops: coś mi się zafixowało, że to jest ta przykrywka do znicza :mrgreen:
W każdym razie jutro idę "odwiedzić zmarłych" więc naprzynoszę i i czapki i podstawki :finga:

Hugo napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Ma ktoś doświadczenia jakieś z malowaniem na "chromowo" w warunkach domowych? Da się w ogóle?
Da się, jest chrom w spray-u, ale jakoś to do mnie nie przemawia, tymbardziej w reflektorze, gdzie jest dość wysoka temperatura. No nie wiem.
O nawet MOTIP produkuje, więc może warto: http://allegro.pl/spray-d...2217115406.html

Tiaa widziałem te spreje tylko myślałem, że ktoś tutaj już to używał i się wypowie bo czytałem różne opinie w necie, z rezultatami na fotkach włącznie... :doubt:
Zapodam gdzieś na technicznym takie pytanie - się zobaczy co ludzia napiszą :rolleyes:

Hugo - 27-03-2012, 22:50

Ktoś chciał widzieć porównawcze fotki pasków wspomagania, oto one:
Dzisiaj włączyłem klimę i po ok. 1 km zapiszczało, więc już byłem na 99% pewien, że to pasek wspomagania i klimy, więc go wymieniłem.
Od góry nowy SUN, w środku najprawdopodobniej Mitsuboshi po przebiegu min. 80 000 km i na dole Gates po przebiegu 800 km. Chyba nie trzeba komentować, różnicę w szerokości "karbów" widać od razu.


Gates "na grzbiecie" świeci się jak psu nie powiem co, więc mam nadzieję, że to była przyczyna (piszczał na rolce). Najgorsze, że po wymianie paska, odpaleniu silnika, włączeniu radia, klimy i świateł znowu usłyszałem przeraźliwy pisk na chwilę, podciągnąłem pasek bardziej i za drugim razem włączyłem dodatkowo podgrzewanie tylnej szyby i już nic nie zapiszczało.

Przy okazji mogę kupić dwie ładne oponki letnie DUNLOP w rozmiarze 225/45 R17, ale mam już dwie 215/45 R17. Mogę wrzucić na tył 225, a na przód 215? Czy moga wystąpić jakieś problemy?

docencik87 - 27-03-2012, 23:05

Hugo napisał/a:
Mogę wrzucić na tył 225, a na przód 215? Czy moga wystąpić jakieś problemy?


Jak nie będzie Ci przeszkadzać, że tylne opony będą wyższe od przednich to nie

Hugo - 27-03-2012, 23:15

docencik87 napisał/a:
Jak nie będzie Ci przeszkadzać, że tylne opony będą wyższe od przednich to nie
Nie, gorzej jakby było odwrotnie.
komarsnk - 27-03-2012, 23:15

docencik87 napisał/a:
Hugo napisał/a:
Mogę wrzucić na tył 225, a na przód 215? Czy moga wystąpić jakieś problemy?


Jak nie będzie Ci przeszkadzać, że tylne opony będą wyższe od przednich to nie

Chyba szersze... ? :?

Hugo - 27-03-2012, 23:16

komarsnk napisał/a:
Chyba szersze... ?
Też. Wraz z szerokością opony rośnie również jej wysokość. Najgorsze jest to, że ostatnio na 225/45 R17 Good Year Eagle F1 tarły mi z tyłu przy maksymalnym załadunku na dziurach o nadkola. Te nie wiadomo, bo mimo, że ta sama szerokość to wcale nie musi trzeć, zależy od opony.
komarsnk - 27-03-2012, 23:23

Hugo napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Chyba szersze... ?
Też. Wraz z szerokością opony rośnie również jej wysokość.

Ehh.. znowu nie odrobiłem lekcji :scratch:

josie - 28-03-2012, 01:38

Hugo napisał/a:
Czy moga wystąpić jakieś problemy?


Ew. ABS może działać nie do końca prawidłowo - inna prędkość kół przednich i tylnych

sveno - 28-03-2012, 09:10

josie napisał/a:
Ew. ABS może działać nie do końca prawidłowo - inna prędkość kół przednich i tylnych
na jednej osi było by to problemem, ale na różnych nie, zapytaj Tomek84 czy ma jakieś, on teraz ma z przodu 15'' a z tyłu 17'' :D tak wiem, że to wcale nie oznacza, że koła są różnej wielkości, ale u niego na pewno tak :)
Tomek - 28-03-2012, 09:42

sveno napisał/a:
Yomek84


poczułem się wywołany do odpowiedzi, choć ... nie, jednak nie
ja mam na imię Tomek

sveno, znowu nie jesteś "up to date" jak się to mówi
u mnie już od dawno (tak od 15 godzin) są takie same na przodzie i tyle

sveno napisał/a:
ale u niego na pewno tak :)


znowu nie
225/45R17 vs. 195/65R15, różnica 0,2 mm, czyli 0,03%

ale z drugiej, jeździłem cały rok na przodzie 215/45R17, a na tyle 225/45R17
żadnych problemów
i jest ok, moim zdaniem bardzo dobry setup wizualnie

Hugo - 28-03-2012, 10:32

tomek84 napisał/a:
jeździłem cały rok na przodzie 215/45R17, a na tyle 225/45R17
żadnych problemów
i jest ok, moim zdaniem bardzo dobry setup wizualnie
No to jutro je biorę i zakładam wreszcie letnie kapcie.
fj_mike - 28-03-2012, 20:23

sveno napisał/a:
na jednej osi było by to problemem, ale na różnych nie

Mylisz się ;)

Hugo - 28-03-2012, 20:34

Sobie wyobraźcie, że coś dalej przeraźliwie piszczy po rozruchu na zimno. To napewno nie pasek wspomagania :? . Dzisiaj podciągnąłem go tak, że jest napięty prawie jak struna, w piątek będę miał nowy Bando do alternatora, ale zamontuję go dopiero przy okazji wymiany oleju w silniku. Tak powoli skłaniam się ku rolce napinającej pasek wspomagania (po demontażu paska zauważyłem, że łożysko ma niewielki luz), ale dlaczego zbiegło się to, że zaczęły się te potworne piski po wymianie tegoż paska..? Makabra...
KaWu - 28-03-2012, 20:40

Hugo napisał/a:
Tak powoli skłaniam się ku rolce napinającej pasek wspomagania (po demontażu paska zauważyłem, że łożysko ma niewielki luz


Jak sie potwierdzi to bede mogl napisac: a nie mowilem :P

PS. Jak cos to mam jeszcze 1 nowa rolke do 2,0 silnika.

Hugo - 28-03-2012, 21:13

KaWu napisał/a:
Jak cos to mam jeszcze 1 nowa rolke do 2,0 silnika
W jakiej cenie? Jak rozumiem Ty już wymieniałeś? Jakie dokładnie miałeś objawy?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group