[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx
sampler - 04-06-2018, 19:59
Koła są na klinach. Jak chcesz szybko sprawdzić co z silnikiem to ściągnij przednią pokrywę zaworów. Jak był strzał to będzie coś połamane
abdul - 04-06-2018, 21:09
Szczerz to jestem laikiem i za bardzo sie nie znam ale nie wydaje mi sie zeby bylo cos polamane. Nie wiem czy bedzie cokolwiek widac na tych zdjeciach. robione na szybko
Bizi78 - 04-06-2018, 21:18
Jak coś to po kolizji będą pogięte zawory, a tego bez zdjęcia czapki nie zobaczysz.
czarny.marcin - 05-06-2018, 03:19
abdul napisał/a: | To u mnie gdy kolo pasowe jest na 0 znaki na walkach sa tak:
|
a co ten pasek taki postrzępiony od środka , nawet małe pęknięcie widać
.
abdul - 05-06-2018, 04:51
Wlasnie nie wiem czego. W kilku miejscach tak jest. Wydaje mi sie ze jak mi robil 3 lata temu uszczelnienie walkow to nawet paska nie wymienil a mial to zrobic. Znajomy byl i mowil ze pasek wyglada jakby mial najechane ze 100 tys. a jesli bylby wymieniany wtedy to mialby lekko ponad 20...
przemek1602 - 05-06-2018, 08:03
Zmierz tą kompresje i nie będziesz miał zagadki.
abdul - 07-06-2018, 16:23
Pytanie czy ta czesc o nr 03282 to jakas osobna czesc czy to po prostu bolce na ktore nachodzi ta blaszka z tylu?
Okazalo sie ze ta blaszke z tylu wygielo nie wiem dlaczego i rozwalila czujnik polozenia walu w drobny mak. Pytanie dlaczego ja wygielo. Chyba ze czujnik sie rozwalil i to on wygial blaszke co wydaje sie bardziej prawdopodobne wg. mnie. Pasek i czujnik zamowilem nowe, blaszke bede mial dopiero na poniedzialek (koszt w ASO 55zl) i dopiero wtedy okaze sie czy cos jeszcze bedzie z tego silnika czy Galant idzie na czesci ew. w calosci z uszkodzonym silnikem
robertdg - 08-06-2018, 00:29
To bolec ustalajacy, można go dokupic, ale wystepuje w komplecie z kolem zebatym - raczej powinien
abdul - 08-06-2018, 08:32
robertdg, to spoko dzieki
[ Dodano: 12-06-2018, 22:57 ]
No i wszystko jasne. Rozrzad ustawiony na znaki i silnik ledwo co kreci. Pomiar kompresji na przedniej glowicy i okazuje sie ze nie ma wogole cisnienia doslownie 0 wahalem sie bardzo dlugo co robic. Czy sprzedawac tak jak stoi, zmieniac silnik czy robic glowice. Ostatecznie jednak podjalem decyzje ze beda sciagane czapki i glowice ida do naprawy. Mam tylko nadzieje ze nic wiecej nie wyskoczy...
Bizi78 - 13-06-2018, 05:26
Chyba tańsza opcja to wymiana całego silnika na sprawny .
przemek1602 - 13-06-2018, 06:59
Zrobisz górę ładnie to dół zacznie siorbać olej po jakimś czasie. Zrób wszystko i z bańki będziesz miał.
Bizi78 - 13-06-2018, 07:42
Tyle, że kompletne zrobienie V6 (dół + dwie głowice) to pewnie więcej niż 3 tysie wyjdzie .
abdul - 13-06-2018, 08:34
Bizi78, myslalem nad tym. Ale po przeliczeniu wszystkiego chyba na to samo wyjdzie. Kupisz uzywany silnik i tak naprawde nie wiadomo na co trafisz. Wiem ze te silniki sa pancerne ale to loteria. Goly slupek kupisz za ok. 600 zl ale wtedy za przekladke wolaja sobie 1500-2000. Jakbym kupil kompletny silnik ok. 1200 to wtedy przekladka wyszła by ok. 1000 zl ale pasowałoby zrobic jeszcze rozrzad a to dodatkowe koszty... Troche duzo wolaja sobie za przelozenie silnika i szczerze mowiac nie bardzo maja ochote na takie zabawy a ja sam sobie tego nie zrobie. Nie wspominając już o terminach jakie maja. A z glowicami mysle ze w 2 tys. sie zamkne i wszystko bedzie cacy
Hugo - 13-06-2018, 09:04
abdul, tylko wymiana silnika! Nie rób samych głowic, bo to bez sensu po takim strzale. Zrobisz glowice, pojeździsz trochę i dół silnika się rozpadnie. Kupić ten silnik w złym stanie jest mało prawdopodobne.
-Fenek- - 13-06-2018, 10:12
Faktycznie jest duże ryzyko, że prędzej czy później będzie trzeba naprawiać dół silnika.
Poza robieniem głowic może być jeszcze jeden problem, nie wiadomo w jakim stanie są tłoki.
Jak będą tak wyglądać, to za bardzo się już do niczego nie nadadzą:
Jestem ciekaw, jak to wygląda w środku
|
|
|