To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

abdul - 13-06-2018, 10:49

Jak mi sciagna glowice to beda widziec jak wyglada dol. Jak bedzie cos nie tak to wtedy bede szukal silnika
Fragu - 13-06-2018, 12:43

Mnie nadal ciekawi jak to się stało i co było przyczyną :roll:
Franek483 - 13-06-2018, 13:27

Przykra sytuacja. Pęknięty pasek rozrządu robi ogromne spustoszenie w silniku... A co do części to ja ostatnio kupiłem zestaw INA, taki jak tutaj https://www.ucando.pl/p/r...U18C014D017-307. Pół roku i na razie wszystko ok. Cena też dość korzystna, więc polecam.
tresorex - 13-06-2018, 13:36

Polecam taką kamerkę. Zmieści się przez otwór świecy. Można zobaczyć po kolei co z wierzchem tłoka a kilka godzin ze zdejmowaniem głowic żeby tylko sprawdzić czy jest złom zaoszczędzone.

http://allegro.pl/endosko...7398197654.html

Hugo - 13-06-2018, 16:13

Pytanie, czy ktoś z Was się orientuje czy w silniku 2,5 V6 wszystkie uszczelniacze zaworowe są takie same czy się różnią pomiędzy ssącymi a wydechowymi? Sklepy różnie podaja, że są różne na dolot i wydech lub że wszystkie są takie same.
Bizi78 - 13-06-2018, 17:45

Na pewno mają różne numery OE tak samo jak zawory.
Reinz podaje tylko jeden numer 12-52829-03 dla wszystkich 24 uszczelniaczy :? .

Hugo - 13-06-2018, 22:01

Bizi78, no i to jest problem. Kompletnie nie wiadomo czy są różne na dolot i wydech czy nie. Sprzedawcy zamienników twierdzą, że wszystkie 24 szt. są takie same, a w ASO twierdzą, że są inne, bo mają inne numery części...
Bizi78 - 13-06-2018, 22:15

Gdzieś w zamiennikach widziałem różne średnice wew. 4.8 i 5.2 ale czy w rzeczywistości tak jest to nie wiem.
Ewentualnie pozostaje zakup oryginałów za kupę kasy :? .

Hugo - 14-06-2018, 22:36

Bizi78 napisał/a:
Gdzieś w zamiennikach widziałem różne średnice wew. 4.8 i 5.2
Hehe, ciekawe, bo ja najczęściej widziałem o średnicy wewnętrznej 6 mm :mrgreen:
Bizi78 napisał/a:
Ewentualnie pozostaje zakup oryginałów za kupę kasy
Nie no bez jaj.
Bizi78 - 14-06-2018, 23:35

Hugo napisał/a:
Hehe, ciekawe, bo ja najczęściej widziałem o średnicy wewnętrznej 6 mm :mrgreen:

W ASA jest info o średnicy 5.2.

Na wschodzie z wysyłką za oryginały wychodzi około 500zł/kpl :wink: .

-Fenek- - 28-06-2018, 23:28

@abdul Jak się sprawy mają? Wiesz już w jakim stanie jest silnik?
abdul - 29-06-2018, 19:07

-Fenek-, miałem robić głowice ale jednak wymieniłem silnik. Udało się znaleźć w okolicy silnik z podobnym przebiegiem do mojego, 8 lat w jednych rękach za 350 zł bez alternatora i rozrusznika to długo się nie zastanawiałem. Tylko za wymianę trzeba było wyciągnąć z kieszeni 1200 zł... Zobaczymy dopiero jeżdżę tydzień czasu ale narazie jest wszystko w porządku i mam nadzieje ze tak zostanie :wink: A ze starego silnika zrobię sobie stolik :mrgreen: Tylko mam problem z 4 śrubami głowicy bo obrobiło łby przy odkręcaniu :roll:
-Fenek- - 29-06-2018, 23:40

Jak uda się go rozebrać, podrzuć proszę jakieś fotki :) Na prawdę jestem ciekaw jakie są uszkodzenia.
abdul - 30-06-2018, 08:44

Ok jak sie uda to podrzuce fotki
yahoo_wlkp - 08-08-2018, 06:43

Przy wymianie rozrzadu w 2,5V6 warto wymieniac uszczelniacze wałka rozrządu i uszczelniacz wału korbowego czy zbyteczna nadgorliwosc ?
1.Pasek rozrządu
2. Napinacz hydrauliczny
3. Rolka prowadząca pierwsza
4. Rolka prowadząca druga
5.pompa wody
6.paski klimy i alternatora
Bo rozumiem ,że o niczym wiecej nie musze pamietac ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group