To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T

sveno - 20-06-2012, 09:31

Hugo, o ile pamiętam to usuwałem Ci tą ławkę ze zdjęcia, czemu ona tam jest? :)

BTW piękny ten Twój Galant :)

SPIDER-ek - 20-06-2012, 09:36

hehe, no dokładnie, dlatego pomyślałem że masz drewniany spojler właśnie dlatego to skojarzyłem z fotką ze stopki, dopiero dalsze fotki mnie uświadomiły:)

gal jest przedni, teraz to bynajmniej ma klinowaty kształt jak na prawdziwego gala przystało.

arturj123 - 20-06-2012, 11:30

Też mi się wydawało, że tam jest jakiś spoiler. To są oryginalne fabryczne sprężyny? Jest smak z tym co zrobiłeś :mrgreen:
Hugo - 20-06-2012, 15:24

sveno napisał/a:
Hugo, o ile pamiętam to usuwałem Ci tą ławkę ze zdjęcia, czemu ona tam jest?
Naprzeciw niej stoi druga (zasłonięta przez auto), a pomiędzy nimi jest krąg, w którym robię czasami ognisko :wink:
sveno napisał/a:
piękny ten Twój Galant
SPIDER-ek napisał/a:
gal jest przedni
arturj123 napisał/a:
Jest smak z tym co zrobiłeś
Dzięki, dawno nikt tak ładnie o nim nie napisał :oops:
arturj123 napisał/a:
To są oryginalne fabryczne sprężyny?
Pisałem wyżej, z tyłu założyłem seryjne (fabryczne) sprężyny, a z przodu są Eibach -30 mm.
sveno - 20-06-2012, 17:16

Hugo napisał/a:
sveno napisał/a:
Hugo, o ile pamiętam to usuwałem Ci tą ławkę ze zdjęcia, czemu ona tam jest?
Naprzeciw niej stoi druga (zasłonięta przez auto), a pomiędzy nimi jest krąg, w którym robię czasami ognisko :wink:
ale mi chodziło o to czemu jest na zdjęciu skoro Ci ją z niego usunąłem? :)
Hugo - 20-06-2012, 20:51

sveno napisał/a:
ale mi chodziło o to czemu jest na zdjęciu skoro Ci ją z niego usunąłem?
Chodzi Ci o fotkę w podpisie? To widocznie nie była usunięta na tym foto. Jeśli chodzi o nowe fotki z poprzedniej strony to zwykły traf, zrządzenie losu sprawiło, że znowu ta ławka pojawiła sie "nad klapą" :wink:
Przy okazji: chyba zacznę sprzedawać zestawy naprawcze do stukających kolumn kierowniczych w EA :mrgreen: Podczas remontu domu moją uwagę zwróciły kształtki, złączki itp. do rur PP, którymi hydraulik łączył rury do ciepłej i zimnej wody (bardzo twardy plastik). Otóż pomiary tulei i wałka z wielowypustem na kolumnie kierowniczej wykazały, że jedna z redukcji do w/w rur pasowałaby idealnie na kolumnę...
Średnica zewnętrzna tulei wynosi 24 mm, natomiast średnica wałka na wielowypuście 17 mm i dokładnie takie same wymiary ma w/w redukcja. Niestety jej montaż wymagałby wysunięcia wałka z tulei co wiąże się z przynajmniej częściowym demontażem kolumny.
Oto ona (zwinąłem mu jedną sztukę :wink: ):




Owczar - 20-06-2012, 21:26

Z tymi sprężynami wygląda spoko, ale nie stoi wyżej niż mój na tych co mam teraz. W przypadku obniżonego przodu jest ok, ale jak przód jest nieobniżony to efektu klina nie będzie...
SPIDER-ek - 20-06-2012, 22:15

Hugo napisał/a:
... Niestety jej montaż wymagałby wysunięcia wałka z tulei co wiąże się z przynajmniej częściowym demontażem kolumny.


No to jest trochę roboty z demontażem kolumny żeby to wstawić, a powiem że mój zestaw spisuje się SUPER!!! i za niecałe 9zł :) bez demontażu kolumny:)

Marcin-Krak - 20-06-2012, 23:27

Hugo, Ty chyba jednak tego Gala lubisz - bo już go w sumie dość długo masz w porównaniu do pozostałych aut z którymi Ciebie pamiętam :mrgreen:

A efekt z ławko-spojlerem jest spoko :mrgreen:

Hugo - 20-06-2012, 23:50

Owczar napisał/a:
W przypadku obniżonego przodu jest ok, ale jak przód jest nieobniżony to efektu klina nie będzie...
Racja, napewno tak będzie.
SPIDER-ek napisał/a:
powiem że mój zestaw spisuje się SUPER!!!
Mój też.
SPIDER-ek napisał/a:
za niecałe 9zł bez demontażu kolumny:)
U mnie też bez demontażu i za 0 (zero) zł :wink: Uchwyt do rury 3/4 cala znalazłem w warsztacie, do tego jeszcze dopasowałem tulejkę, bo za luźne było (też znaleziona jakaś teflonowa zużyta tulejka ślizgowa).
Marcin-Krak napisał/a:
Hugo, Ty chyba jednak tego Gala lubisz - bo już go w sumie dość długo masz w porównaniu do pozostałych aut z którymi Ciebie pamiętam
No i co ja na to poradzę? :mrgreen: Racja, Colta C51 miałem 1,5 roku, Colta CA0 rok, Mazdę 626 również rok, a tego szatana już ponad 3 lata i... jak tak dalej bedzie jeździł jak teraz to nadal nie będę myślał o sprzedaży, wrecz przeciwnie, plany co do niego są coraz większe.
arturj123 - 21-06-2012, 00:09

Hugo napisał/a:
tego szatana już ponad 3 lata i... jak tak dalej bedzie jeździł jak teraz to nadal nie będę myślał o sprzedaży, wrecz przeciwnie, plany co do niego są coraz większe.


Niech zgadnę 6A13TT :finga:

rosomak1983 - 21-06-2012, 01:16

raczej 3.5 wolny-ssak jak znam Hugo :D
Zielu - 21-06-2012, 02:26

Hugo napisał/a:
Dzięki, dawno nikt tak ładnie o nim nie napisał :oops:


Pięknie się prezentuje :mrgreen:

Hugo, widzę że coraz to nowsze mody i ulepszenia, faktycznie niedługo nie pozostanie Ci nic innego niż pakować jakiś lepszy silnik pod maskę :)

Hugo - 21-06-2012, 08:04

arturj123 napisał/a:
Niech zgadnę 6A13TT
Nie, nie.
rosomak1983 napisał/a:
raczej 3.5 wolny-ssak
Ooo raczej coś takiego, może nie aż 3,5, ale takie 3.0 bym wrzucił.
Zielu napisał/a:
Pięknie się prezentuje
Dzięki. P.S. Zielu, a wiesz jak hamuje? Masakrycznie :mrgreen:
Zielu napisał/a:
Hugo, widzę że coraz to nowsze mody i ulepszenia, faktycznie niedługo nie pozostanie Ci nic innego niż pakować jakiś lepszy silnik pod maskę
Jest jeszcze sporo modów do zrobienia: kwestia kilku dni i będę miał tylny zderzak Avance, myślę, że uda się go do końca lipca polakierować i zamontować, następnie czarna skóra do środka, może przyciemnienie wszystkich szyb i na koniec chciałbym go polakierować dookoła (bez maski, klapy tylnej i tylnego zderzaka, a dach może na czarny połysk lub mat. Takze sporo kasy możnaby jeszcze wsadzić :wink:
SPIDER-ek - 21-06-2012, 09:31

Hugo napisał/a:
... następnie czarna skóra do środka


A nie lepiej w takim wypadku jak już robic chcesz, to tak jak Torp12 planuje, zainwestować w fotele Recaro?
http://mitsubishi.epcdata...nt-seat/340677/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group