Nasze Miśki - Outlander I Turbo - samochód rodzinny :-)))
Bzyk_R1 - 14-02-2020, 13:08
lolo.lolo - 18-02-2020, 21:15
zamiast żarówek w światłach cofania wpadły ledy
o takie:
porównanie:
a tu obydwa:
I coś na deser ...
Mazin89 - 18-02-2020, 21:39
Dobra robota
lolo.lolo - 27-03-2020, 20:53
przyszedł czas na zmianę obuwia na letnie ...
Felgi zakupione od kolegi Twardy 18 x 8.5 ET 35 zainstalowałem na dystansie 22mm
 
trzeba było także zakupić nakrętki, bo niestety od 17-tek OEM nie pasowały

c.d.n.
Bzyk_R1 - 27-03-2020, 22:38
Komentarz dla zasięgu...
HUGIO - 28-03-2020, 09:37
Te Bloxy mają gwint wewnętrzny na końcu (kiedyś je oglądałem w mtuningu, ale już nie pamiętam dokładnie)? Jeśli tak, to ja bym dokupił jakieś końcówki do wkręcenia w ten gwint (popularne są szpice), bo bardzo możliwe, że będziesz miał z nimi podobny problem co ja przy takich przelotowych nakrętkach, a mianowicie po każdym myciu auta "wylewała" się z nich rdza...
lolo.lolo - 28-03-2020, 22:12
HUGIO napisał/a: | Te Bloxy mają gwint wewnętrzny na końcu (kiedyś je oglądałem w mtuningu, ale już nie pamiętam dokładnie)? |
tak, mają
HUGIO napisał/a: | ja bym dokupił jakieś końcówki do wkręcenia w ten gwint |
można coś pomyśleć ...
lolo.lolo - 28-03-2020, 22:30
HUGIO napisał/a: | bo bardzo możliwe, że będziesz miał z nimi podobny problem co ja przy takich przelotowych nakrętkach, a mianowicie po każdym myciu auta "wylewała" się z nich rdza. |
ale one są aluminiowe, także nie powinno być problemu z rdzą ...
jacek11 - 29-03-2020, 11:01
Szpilki są stalowe.
HUGIO - 29-03-2020, 17:29
lolo.lolo,
Nie twierdzę, że na 100% tak będzie, ale ja miałem taki problem :/.
Tak u mnie wyglądały same szpilki po sezonie z takimi nakrętkami i wydaje mi się, że to właśnie one robiły syf w nakrętkach:
lolo.lolo - 29-03-2020, 21:05
jacek11 napisał/a: | Szpilki są stalowe. |
Fakt ...
Są zestawy razem ze "szpicami" ale jakoś nie przemawia to do mnie .....hhmmmmm ......
Piotrek_crx - 02-04-2020, 15:08
Co do alu nakrętek, to ja mam z takimi niezbyt dobre doświadczenie...Pozapiekały mi się na gwintach i ukręciłem szpilki w trakcie odkręcania z tego co słyszałem od znajomych, to mieli podobne przypadki w Hondach. Polecam dać smar na gwint i co jakiś czas je odkręcać, przeczyścić, nowy smar i wtedy powinno być okej
Bizi78 - 02-04-2020, 15:41
Piotrek_crx napisał/a: | Polecam dać smar na gwint i co jakiś czas je odkręcać, przeczyścić, nowy smar i wtedy powinno być okej |
Lepiej takich dobrych rad nie dawaj, bo jeszcze ktoś tak zacznie robić .
Jak mi kiedyś dokręcili koło pneumatem to chyba dwa klucze pokrzywiłem.
Polecam dobry klucz dynanometryczny i samemu dokręcać koła z przewidzianym momentem .
Odkąd tak robię to nie mam problemu z odkręceniem kół.
HUGIO - 02-04-2020, 15:44
Piotrek_crx,
A były od nowości dokręcane kluczem dynamometrycznym zgodnie ze specyfikacją, czy może metrową rurką/udarem?
Kolega ma od kilka lat aluminiowe nakrętki i zawsze dokręca na około 110Nm - nie miał z nimi problemu. Przy czym zawsze dość dokładnie czyści każdą szpilkę i nakrętkę podczas wymiany kół.
lolo.lolo - 04-04-2020, 16:12
rozpóreczka z Lancera CS garażowała już od ładnych paru miesięcy aż się doczekała w końcu montażu... przeróbek wymaga jeszcze zbiorniczek z płynem hamulcowym...
a na deser "prawilna" tapeta w radyjku ...
|
|
|