MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - ASO Białystok -opinie o serwisie i naprawach gwarancyjnych
maniax86 - 28-02-2012, 11:16
Ja też lubię swobodę przy jakimś zakupie a nie jak mi lata sprzedawca koło tyłka i przeszkadza. Zazwyczaj wystarczy spojrzenie na sprzedawce i dla dobrego sprzedawcy to jest sygnał żeby właśnie wtedy wstać zza biurka/lady i podejść do klienta
btomek - 03-03-2012, 17:06
Zwracam honor dla Grafixu.
A to za sprawą Pani Sylwi. Dziś miałem przyjemność odwiedzić serwis i podejście do klienta rewelacyjne. Pani Sylwia jest bardzo uprzejma, dokładnie i rzeczowo odpowiadała na moje czasami upierdliwe pytania i jak na kobietę pojęcie w zakresie motoryzacji bardzo szerokie.
Jackie - 05-03-2012, 09:29
Miło słyszeć Wiadomość oczywiście przekażę.
Pozdrawiam
[ Dodano: 20-03-2012, 14:09 ]
No dobra - czas się pochwalić
Mamy nowego szefa serwisu i nowe procedury serwisowe, mam nadzieję, że pomogą Wam w bezproblemowej eksploatacji Miśków Bardzo liczę na Wasze opinie (podkreślałem to nie raz nie dwa - tylko wiedząc czego oczekujecie mogę działać )
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Anonymous - 16-10-2013, 14:00
To i ja dodam od siebie, dziękuje za profesjonalne podejście do Klienta w zakresie obsługi i naprawy, miałem dziś szczęście być Waszym Klientem. Szczególne ukłony dla Pani Sylwi .Pozdrawiam Mitsumaniak
Jackie - 18-10-2013, 10:30
Bardzo dziękuję miłe słowa! Przekazałem pracownikom.
Pozdrawiam
artisan - 28-01-2014, 21:56
Ja po wczorajszej wizycie również chciałem podziękować za profesjonalne wykonanie obsługi i naprawy (do tego b. miła niespodzianka w postaci umycia auta na zewnątrz i wewnątrz ).
Niebagatelną rzeczą jest również bardzo miły kontakt z dziewczynami z serwisu (P. Sylwią i Agnieszką) które niniejszym serdecznie pozdrawiam
SZCZAW - 08-12-2016, 21:48
Czytam ten dział bo jestem z WHITE STOCK, na forum od trzech lat , posiłkuję się wiedza i danymi, z uwagi iż Litwin skasował nam outlandera 2008, 2,4 b + lpg którego serwisowałem w ww. serwisie pojechałem z rodzinką aby obejrzeć nowy model 2016, młody człowiek widząc ze chodzimy koło nowego outka po około 30 sek. podszedł i zaczął wszystko tłumaczyć i odpowiadać na pytania, bardzo miły człowiek, mówił konkretnie ale nie nachalnie, telefonicznie rozmawiałem z Panią Sylwią( dział części) na temat części do outka ale z (USA bo niestety u nas w kraju już modeli 2,4 i 3,0 gt brak-szkoda) perfekcyjna pomoc i ustalenie a po około 1 godzinie telefon z wiadomościami które nas interesowały, kilka tygodni później osobiście rozmawiałem z Panią Agnieszką, rozmowa i wiedza bardzo wysoka i konkretna oceniam, jestem umówiony na przegląd naszego3.0 GT niebawem, szybki termin, cena za wykonane prace w przybliżeniu podana od razu. Jestem na TAK za tym salonem i do dziś go polecam, co prawda części kosztują ale wiedziałem jakie auto kupuję. SZCZAW
Jackie - 09-12-2016, 09:59
SZCZAW, bardzo dziękuję za opinię. Pozwoliłem sobie ją przeczytać pracownikom i pogratulować pracy. To strasznie motywuje do pracy. Dzięki!
Pozdrawiam
SZCZAW - 18-12-2016, 08:17
Na szybciutko , to co pisałem w wcześniejszych postach salon w Białymstoku oceniam na bardzo dobrym poziomie , do całej ekipy która pomagała i odpowiadała a także doradzała doszedł Pan Piotr jest ich mechanikiem-szybkie odpowiedzi na moje pytania, podpowiedzi, robota wykonana mam nadzieję że na najwyższym poziomie. Pozdrawiam i do następnego przeglądu
artisan - 25-01-2019, 21:39
A ja bym chciał po prostu podziękować. Dzisiaj gdy sprawdzałem poziom oleju wpadła mi do komory silnika komórka. Sam nie byłem w stanie jej wyjąć, jutro wyjeżdżam w góry więc kłopot podwójny. Podjechałem do Grafixu i mechanik (nie znam imienia ale pozdrawiam ) bez zbędnych ceregieli wziął auto na podnośnik, zdemontował osłonę i oddał mi telefon. Okazało się, że byłem pierwszym klientem który tak zgubił telefon , innym wpadały do silnika klucze i latarki. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam (także Pana z Serwisu, niestety nie znam nazwiska, akurat nie było ani Sylwii ani Agnieszki).
Jackie - 04-02-2019, 12:48
artisan, bo widzisz to jest tak: to zawsze działa w dwie strony Jak masz fajny kontakt z klientem to zawsze jakoś łatwiej i przyjemniej
Dzięki za opinię
Pozdrawiam
Dyzio i Saba - 24-02-2019, 18:34
Jackie
Dzięki za autko - dziś przekroczyliśmy 1000 km. Pozdrów i podziękuj Panu Adamowi.
I jeszcze raz dzięki za rozrząd w MSS - pozdrów obsługę serwisu.
Zawsze można na was liczyć.
Pozdrowienia Sabina i Darek
Jackie - 25-02-2019, 09:16
Dyziek,
Bo to widzisz łatwiej idzie jak z fajnymi ludźmi gadasz Jacy klienci - taka obsługa To ja dziękuję, że o nas pamiętacie i dodatkowo dzięki za uspokojenie fobii "nielota" (mamy w planach jeszcze dwie podróże samolotowe)
Do zobaczenia!
Pozdrawiam
Jackie
m4rud3r - 20-02-2022, 19:26
Pozwolę sobie odkopać temat za sprawą listów które przysłało mi Mitsubishi jakiś czas temu już: czy ASO w Białymstoku działa ? Lub jest jakieś w Podlaskim ??
Jackie - 21-02-2022, 10:55
m4rud3r napisał/a: | czy ASO w Białymstoku działa ? |
Działa. Zapraszam do kontaktu: 85 662 37 01.
Pozdrawiam
|
|
|