To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer Sportback

Luk - 09-03-2009, 12:54

elturu napisał/a:
pytanie: o ile spada spalanie po tych 2000-3000 tyś km?? Jaki rząd wielkości ?

Mi na przykład nie spadło, albo nie zauważyłem... Czyli jeżeli spadło to niewiele, a mam przejechane ok. 5000 km. :(

elturu - 09-03-2009, 12:57

Ahaś :) . No coż trudno...Ale samochód to wynagradza :) - nawet konieczność spłacania rat ;P
Luk - 09-03-2009, 13:00

Przeczytaj wątek o spalaniu, tam jest dużo skrajnych opinii, ale moim zdaniem w Wawie spalanie 10-13l/100 jest całkiem normalne. Na trasie "szybkiej" spokojnie 10l/100, na trasie "wolnej" najmniej miałem 7,7l/100. Autostrada niemiecka - podobno 13-14l/100 :)
jaca71 - 09-03-2009, 13:04

Z tymi 2000 to mit jest :)
Jest pewnie parę wytłumaczeń. Dotarcie też może powodować zmniejszenie spalania.
Ale najprawdopodobniej tym, którym spadło spalanie spadło też zauroczenie nowym i zaczynają w kieszeń zaglądać :P
A Ci co różnic nie zauważyli po prostu nie zmienili stylu jazdy i albo jeżdżą od zawsze ECO ;) albo od zawsze "dynamicznie i bezpiecznie"...

Luk - 09-03-2009, 13:49

jaca71, Dokładnie tak, pierwsze 200km jedziesz ostrożnie, potem 1800km bawisz się, a później jeździsz już normalnie... :)
Rafal_Szczecin - 09-03-2009, 13:59

nie wiem jak jest w instrukcji Mitsu, natomiast w volvo , nie ma jako takiego "obowiazku" docierania silnika .

sprzedawca powiedzial, ze silniki sa juz podocierane w fabrykach, i zeby normlanie jezdzic . tak samo nie ma zadnego obowiazku ani nawet opcji, zeby wymieniac olej po 2 czy tam 5 tkm . olej wymieniamy co 20tkm i tyle .

oczywiscie u mnie jest tak ,ze auto nie przekraczalo 3,5krpm przez pierwsze 2000km natomiast teraz juz jezdenie w miare normlanie ( auto ma kolo 2-3 tygodni i juz naklepane zostalo 2500km :) )

aha i nie wiem, jak to jest z lancerami ,ale (odpukac) w volowince nic nie puka,stuka, nie pali sie, itp poprostu wszystko hula jak nalezy .
rozwazany byl zakup lancera, ale jak widac wybor padl na co innego .

RoDdIi - 09-03-2009, 14:23

Mam szybkie pytanko, czy po podłączeniu I-POD- a coś manipulujemy w radyjku? czy powinno z automatu grać?

Pozdro.

elturu - 09-03-2009, 14:58

Rafal_Szczecin napisał/a:
tak samo nie ma zadnego obowiazku ani nawet opcji, zeby wymieniac olej po 2 czy tam 5 tkm . olej wymieniamy co 20tkm i tyle .


Z tym olejem to mój kumpel co kupił sobie Civica nowego też mi mówił że nie należy zmieniać oleju bo tak jest w instrukcji i tak mu mówił sprzedawca w salonie i że tam jakiś fabrycznie specjalny olej jest wlany.. Mój handlowiec mówił, że trzeba wymienić, tata mówi, że trzeba kumpel co ma subaru impreze i ma warsztat i się zna na maxa mówi, że jak nie zmienię to będę płakał po jakimś czasie jak się silnik pozaciera. Tak więc ja zmieniam i przekonują mnie w pełni argumenty o tym, że opiłki i zanieczyszczenia należy wylać na początku :)

RoDdIi - 09-03-2009, 15:08

Wymieniać, wymieniać.... nie szukać oszczędności tam gdzie ich znaleźć nie można:idea:
filippoz - 09-03-2009, 15:52

RoDdIi napisał/a:
Mam szybkie pytanko, czy po podłączeniu I-POD- a coś manipulujemy w radyjku? czy powinno z automatu grać?
przytrzymaj kilka sekund przycisk z napisem CD :)
RoDdIi - 09-03-2009, 16:01

filippoz - Dziekuje za radę, pozdrawiam.
piomic - 10-03-2009, 20:50

wszoku napisał/a:
Co do spalania, to jeszcze nie widziałem 10, w trasie przy 170 pobierał 11-12, na mieście dramat, 13-15, ale nie narzekam, widziały gały co brały
Druga sprawa to wskaźnik paliwa i ilości km do pokonania. W momencie jak "prosił" już intensywnie o paliwo w baku było 12 litrów ~~
Bo rezerwa nie jest zależna od ilości paliwa tylko od wyliczonego zużycia. Jak masz średnią 13-15 to nie dziwne, że zapala się przy 12. U mnie poniżej 10 zostaje jak mruga.
basik - 10-03-2009, 21:01

piomic napisał/a:
wszoku napisał/a:
Co do spalania, to jeszcze nie widziałem 10, w trasie przy 170 pobierał 11-12, na mieście dramat, 13-15, ale nie narzekam, widziały gały co brały
Druga sprawa to wskaźnik paliwa i ilości km do pokonania. W momencie jak "prosił" już intensywnie o paliwo w baku było 12 litrów ~~
Bo rezerwa nie jest zależna od ilości paliwa tylko od wyliczonego zużycia. Jak masz średnią 13-15 to nie dziwne, że zapala się przy 12. U mnie poniżej 10 zostaje jak mruga.


Czyli w instrukcji kłamią? Wg instrukcji jak kontrolka wolno miga to w baku jest jeszcze 8l a jak szybko miga to jest 5l
Z moich obserwacji wynika, że jest jednak więcej w baku niż to co podają w instrukcji.

Luk - 10-03-2009, 21:05

Od średniego spalania zależy wskazanie ilości km do przejechania. Jak jest mniej niż 50, to pokazuje "---"
PunTomas - 11-03-2009, 18:21
Temat postu: Re: Lancer Sportback
Witam serdecznie wszystkich Mitsumaniaków płci obojga. :)

W dniu wczorajszym, po 15 latach romansu z polsko-włoską motoryzacją,
stałem się posiadacem Lancera Sportback 1.8 Inform. :)

No cóż - po przesiadce z mojego ukochanego punto, po dziesięciu latach jazdy, to tak, jakby z śjakiejś Cessny przesiadł się na pasażerskiego Boeinga; mam jednak nadzieję, że i ja, i nowe autko szybko polubimy się wzajemnie.

Pozdrawiam całe towarzystwo... :occasion5:

Tak na szybko sklecona galeryjka z fotkami nowego nabytku...

http://www.puntomas.waw.pl/car2009


Pozdrowienia i do zobaczenia na stołecznych i polskich drogach....

:occasion5:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group