To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

Frost - 17-03-2009, 12:31

gres napisał/a:
Cyrkulacja powietrza? Ale przeceiż guzik do niej jest na panelu klimatyzacji

to o ten przłącznik Ci chodziło
To jest przełącznik który robi coś takeigo, że dostajesz powietrze zawsze na środek nie zależnie od ustawień na panelu albo nie, czyli masz ustawiony nawiew na nogi i szybe, jak przestawisz ten dynks to i tak będzie ci dmuchało na srodek jak w drugą strone to przestanie - mniej więcej tak to chodzi - ciężko wytłumaczyć hehhe

mitsu_pl - 17-03-2009, 13:32

no panowie, to życze więcej pozytywnych wrażeń z jazdy :twisted:
gres - 18-03-2009, 09:42

frost83 napisał/a:
gres napisał/a:
Cyrkulacja powietrza? Ale przeceiż guzik do niej jest na panelu klimatyzacji

to o ten przłącznik Ci chodziło
To jest przełącznik który robi coś takeigo, że dostajesz powietrze zawsze na środek nie zależnie od ustawień na panelu albo nie, czyli masz ustawiony nawiew na nogi i szybe, jak przestawisz ten dynks to i tak będzie ci dmuchało na srodek jak w drugą strone to przestanie - mniej więcej tak to chodzi - ciężko wytłumaczyć hehhe
a

a to jest tam więcej :D
Czyli jak dobrze przyuważłym to: suwak na dół - grzanie tylko nawiewami na środkowej konsoli, suwak na góre = grznie na szyby nogi itp?
Fajnie że ma nawiew na nogi pasażerów z tyłu - dobry patent :) W omegach było jeszcze lepsze bo w moście wału nawiewy :)

Frost - 18-03-2009, 10:21

gres napisał/a:
grznie na szyby nogi itp
to am tam wiele zastosowań :D chyba jak nie włączysz na kliemie nadmuchu a suwak przesuniesz to i tak będzie wiało powietrze, musisz sobie spróbować podczas jady bo to tak troche ciężko wytłumaczyć, trzeba spróbować :D
gres - 18-03-2009, 17:19

a z innej beczki - bo właśnie parownik wyszedł do czyszczenia i troche płynu się wylało. Jak odpowietrzyć układ chłodniczy?
jejku - 18-03-2009, 18:42

oglądałem dzisaj tego galanta full opcja 4x4 itp. i zobaczyłem że pod tym plastikowym progiem na tyle jest rdza czy to jest oznaka ze już auto zaczyna sie sypac na całego czy to jest od tego ze te plastikowe progi są troche jakby odklejone i zbierała się tam woda.wczoraj miał wymieniane sprzęgło i dzisaj jak kumpel chciał sie przejechac to mu sprzegło nie wracało oraz coś w silniku ze 3 razy strzelilo i niechciał zapalić( może to wina że przez 2 lata wyjechane miał tylko 300km) oraz to ze jakiś głośny ten silnik się zrobił. a dowiedziałem sie jak zienia sie napęd,poprostu wyjmował jakąś tylną cześć wału co i jakieś trzy śrubki wykrencał.
gres - 18-03-2009, 22:09

ale którego :P
rdza z tego co zdążyłem się zorientować w galantach jest powszednia :(
Gorzej z tym silnikiem , fakt że nie jeżdzony może się rozjeździć , ale niepokojące dzwięki spod maski to najgorsze co może być !

Frost - 18-03-2009, 22:29

gres napisał/a:
Jak odpowietrzyć układ chłodniczy?
na 90% sam sie odpowierzy, ale dokładnie nie pamiętam, wiem tyle że napewno nie ma odpowierznika na obudowie termostatu jak w większości samochodów.
jejku napisał/a:
mu sprzegło nie wracało
ktoś może zapomniał odpowietrzyć ?
jejku napisał/a:
3 razy strzelilo i niechciał zapalić
tu może być gruby problem, jak auto nie było jeżdzone, to nie proponuje wstawiania mu, no chyba że lubi sie remonty silnika
jejku napisał/a:
plastikowym progiem na tyle jest rdza
może być od wody w plastikowvch nakładkach, w swoim też mam troche, ale w poprzednim nie miałem ani grama.

PS. dziś założyłem tablice i wykonałem runde honorową po mieście :D oczywiście musiałem juz sie scignąć bo nie byłbym sobą - konkurencja nowa MAZDA RX8, gość troche sie zdziwił jak pocisnełem do przodu :D
A teraz mam kilka pytań:
1.coś my huczy z tyłu jak jade na luzie
2.jak skręcam mocniej przy prędkości min.60km/h to słychać pisk ale taki bardziej jakby od czujnika jakiegoś i to tylko przez ok.30sek
3.dziwnie głośno chodzą mi wtryskiwacze

jacek11 - 19-03-2009, 00:31

frost83 napisał/a:
.dziwnie głośno chodzą mi wtryskiwacze


A może to popychacze?

Frost - 19-03-2009, 09:03

wątpie jaacku przecież to nie pierwszy Misiek, tamtego znałem od podszewki, to napewno nie popychacze, te mają szybsze stukanie, popychacz stuka powoli na wolnuch obrotach a tu ewidentnie dzwiek wydobywa sie z wtryskiwaczy, zastanawiam sie czy od 2,0 będą pasowały, to bym sobie spróbował podmienić i zobaczyć co jest grane.
Ogólnie wszystko dobrze tylko wraz z każdym stukiem,pukiem odrazu przypomina mi sie obrucona panewa i strach mnie zalewa. Musze koniecznie miske zrzucić i zobaczyś stan wału. Co do tego, to ktoś juz to robił w tym autku, możę mitsu_pl ?? chodzi o to jak rozłaczyć napęd, bo cała reszta to dla mnie prościzna.
No i jeszcze o co chodzi z tym piskiem ??

gres - 19-03-2009, 09:25

frost83 napisał/a:
gres napisał/a:
Jak odpowietrzyć układ chłodniczy?
na 90% sam sie odpowierzy, ale dokładnie nie pamiętam, wiem tyle że napewno nie ma odpowierznika na obudowie termostatu jak w większości samochodów.
[


no ale mógłb być jakiś na węrzykach np :p
We francuzach tak jest zdaje się :P

rx 8 ma 192 konie 220 momentu i 1,4 tony ...jak to zrobiłeś ;> :)

Frost - 19-03-2009, 09:43

gość sie nie spodziewał konkurencji :D a nim sie ocknął to juz było zapóźno, pozatym 150konną dymałem nie takie auta :D jak kierowca dupa to mu 300KM nie pomoże :D
mitsu_pl - 19-03-2009, 11:29

jejku, zalejcie samochód płynem i zostawcie go z otwartym korkiem na jakiś czas, jeżeli się wtedy nie odpowietrzy to zamknąć korek i sie nie przejmować, sam się odpowietrzy przez zbiorniczek wyrównawczy. JEżeli samochód długo stał, to ja bym na dzieńdobry polecał wymianę wszytkich płynów eksploatacyjnych i obchodzić się z nim jak z jajkiem na początku, czyli odpalić na benzynce, niech sie zagrzeje, pochodzi z godzinke, albo i dwie, później pojeździć, też nie dając mu w pałe za mocno. na drugi dziń powtórzyć procedure, i od trzeciego dnia można już zacząć normalnie jeździć. Z tym sprzęgłem to tak jak mówił frost, najpierw spróbujcie je odpowietrzyć. Co do rdzy to niestety ten typ tak ma... Rdze, można znaleźć wszędziej, jeżeli auto za długo stoi nie użytkowane.

PIERWSZA I ZARAZEM NAJWAŻNIEJSZA ZASADA, POWINNA TYCZYĆ SIĘ WSZYTKICH SAMOCHODÓW. NIGDY, ALE TO NIGDY NIE DAWAJCIE OGNIA DOPÓKI SILNIK SIĘ NIE ROZGRZEJE, ZWŁASZCZA TE SILNIKI 6G73, SĄ BARDZO WRAŻLIWE NA TEMP. I MOGĄ POLECIEĆ ZARAZ PANEWKI.

Frost, co do tych wtryslkiwaczy, zanim zaczniesz cokolwiek rozbirać, zalej jakiegoś uszlachetniacza, niech się układ przepłucze, może tam czegoś się zebrało przez tyle czasu.
Jeżeli chcesz się dobrać do michy, to tak: musisz zdjąć ten rozdzielacz przekazujący napęd ze skrzyni na tylni most, czyli wykręcić wszytkie mocujące go śruby, siedzi on jeszcze na tulejkach, więc łatwo może nie odejść, następnie wał wująć z niego, jest na wieloklinie, więc nie będzie problemu, no i tyle, masz dostęp do michy :wink: Robiłem to już kilka razy, u siebie też w jednym i drugim galu :rolleyes:

Frost - 19-03-2009, 13:28

mitsu_pl napisał/a:
sam się odpowietrzy przez zbiorniczek wyrównawczy
tak jak myślałem i mówiłem
mitsu_pl napisał/a:
zalej jakiegoś uszlachetniacza
chyba tak zrobie
mitsu_pl napisał/a:
rozdzielacz przekazujący napęd ze skrzyni na tylni most
tak myślałem ale wolałem sie upewnić żeby nie boło potem jaj :D
mitsu_pl napisał/a:
NIGDY NIE DAWAJCIE OGNIA DOPÓKI SILNIK SIĘ NIE ROZGRZEJE
to złota zasada, której trzeba sie ściśle trzymać.

[ Dodano: 19-03-2009, 14:11 ]
PS. wie ktoś może o co chodzi z tym piskiem przy skręcaniu ?? Jade sobie skręcam mocniej i słychać pisk coś ale czujnik parkowania, jednostajny, trwający max 30sek, nie zależnie od tego w którą strone skręcam, nie dzieje sie to jak naprzykłąd jade wolno

gres - 20-03-2009, 14:12

cholera mam problem z moim, no bo tak : jak go ogladałem za 1 razem to zdażało mu się zgasnąć na gazie ( tak powiedzmy na 6 zatrzymań 2 razy zgasł) Właściciel mówił że wtryski ma wymienione więc filtry pewnie. Za drugim razem jak go kupowałem to już gasł prawie zawsze.
Jak nim pojeździłem to przesał na gazie jeździć - czasem jedzie normalne a gaśnie na postoju a czasem nei chce jechać.
Miałem nadzieje że to wina zasyfionego parownika, i rzeczywiście , niezły syf tam był, niestety nie pomogło :( Chyba musze w temacie małopolska popytać o jakiegoś gazownika zdolnego. Ten u którego byłem stwierdził ze to wtryski ( przypominam że te są nowe...)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group