Nasze Miśki - Mitsubishi Galant z Ostródy
Tomii - 16-11-2014, 10:29
Nawet nawet tylko popraw tą ramkę rejestracji bo krzywo leży
Hugo - 16-11-2014, 11:02
robertdg napisał/a: | Pierwsze z czym mi sie skojarzyło to z Galantem USDM | Mi też
Sunderland86 - 16-11-2014, 11:07
robertdg napisał/a: | Pierwsze z czym mi sie skojarzyło to z Galantem USDM |
Akurat inspirowałem się wersją JDM, a mianowicie Mitsubishi Aspire
Oczywiście przednie lampy są inne, i takie też chciałbym mieć ale dostanie czego takiego w naszej szerokości geograficznej graniczy z cudem. Niby można szukać lamp od VR4 ale pewnie cenę mają odpowiednią.
Tomii napisał/a: | Nawet nawet tylko popraw tą ramkę rejestracji bo krzywo leży |
Zrobi się
Hugo napisał/a: | Jak już rozkleiłeś lampy to trzeba było soczewki wstawić... |
Może w przyszłości coś pokombinuję w tym kierunku
fj_mike - 17-11-2014, 19:27
Sunderland86, fajnie wygląda
Sunderland86 - 25-11-2014, 10:51
Dzięki fj_mike
Byłem wczoraj na stacji diagnostycznej ponieważ hałasuje mi zawieszenie, diagnosta szarpał, ciągał i targał wahacze i stwierdził, że wszystko jest sztywne i nie ma prawa tłuc. A i tak słychać, jakby się kręgle tłukły z przodu. Diagnosta powiedział, że mogą to być górne mocowania amortyzatorów z przodu...
Fragu - 25-11-2014, 11:48
Sunderland86, sprawdz czy nie ma luzu na prowadnicach zacisków.
KsiadzRobak - 25-11-2014, 12:45
Sunderland86 napisał/a: | Diagnosta powiedział, że mogą to być górne mocowania amortyzatorów z przodu. | diagnosta pewnie nie zauważył, że EA nie ma mc phersona z przodu i nie ma tam łożyska
Hugo - 25-11-2014, 13:14
Sunderland86 napisał/a: | Byłem wczoraj na stacji diagnostycznej ponieważ hałasuje mi zawieszenie, diagnosta szarpał, ciągał i targał wahacze i stwierdził, że wszystko jest sztywne i nie ma prawa tłuc. A i tak słychać, jakby się kręgle tłukły z przodu. | Sworzeń banana Standard. Poszukaj na forum, pisałem nie raz jak go samemu sprawdzić.
Sunderland86 - 02-12-2014, 13:03
Dzięki za sugestie, na pewno sprawdzę .
Tymczasem dziś "dojszła" paczuszka
mjsystem - 02-12-2014, 13:09
Sunderland86 napisał/a: | Tymczasem dziś "dojszła" paczuszka | Sprężynki antykoncepcyjne? Ale aż cztery?
Sunderland86 - 02-12-2014, 13:53
mjsystem napisał/a: | aż cztery? |
Przezorny zawsze ubezpieczony
Bizi78 - 02-12-2014, 16:38
Wyglądają jak zabezpieczenia halogenów montowanych w suficie w domu .
Sunderland86 - 22-01-2015, 15:07
Próbowałem dziś wyciągnąć mechanizm wycieraczek i go zakonserwować bo piszczy, pracuje topornie i oczywiście poległem. Dwie śruby urwałem i dałem sobie spokój, czekam teraz na odrobinę wolnego czasu aby dokończyć dzieła zniszczenia i założyć nowe śruby.
Spryskałem cały mechanizm "wudeczterdzieści" i doraźnie pomogło.
robertdg - 22-01-2015, 18:56
Sunderland86 napisał/a: | pracuje topornie i oczywiście poległem. Dwie śruby urwałem i dałem sobie spokój, czekam teraz na odrobinę wolnego czasu aby dokończyć dzieła zniszczenia i założyć nowe śruby. | Za niedługo nie będziesz miał czego ratowac, wystarczy ze jedna sruba w korpusie ramienia jest oberwana i zaczyna sie wylamywanie elementu podszybia, WD40 nie pomoże bo od góry sworznia prowadzacego jest uszczelka, zatem zacieraj raczki i rwij póki masz jeszcze całe podszybie
polaff - 23-01-2015, 05:33
robertdg napisał/a: | WD40 nie pomoże | nie prawda. Ja w poprzednim galu w dniu zakupu kombinowałem na szybko nowe pióra bo jak wracałem kupionym autem to padało a wycieraczki tak piszczały, że jechać się nie dało i myślałem, że to pióra...
Następnego dnia jak już wiedziałem, że wymiana nie pomogła domyśliłem się, że przyczyną jest mechanizm popsikałem WD 40 - efekt był natychmiastowy. Później raz na 2 czasem 4 miesiące dawka WD i zero problemu przez kolejne 300k km i 3 lata...
|
|
|