Outlander III Ogólne - OIII facelift
Grimm - 10-09-2015, 17:51
Plastiki i lakier to jakaś pomyłka w tym samochodzie
mkm - 10-09-2015, 18:06
Dlatego przed odbiorem kupujemy dobry wosk, a po odbiorze woskujemy.
To, że Wam sie lakier niszczy od samego patrzenia to w dużej mierze "zasługa" dealerów.
Auto w transporcie sie brudzi, a mycie traktowane jest jako kara, więc...
Bierzemy auto, pryskamy jakimś środkiem w dużym uproszczeniu "żrącym", spłukujemy i nanosimy karcherem hydrowosk, który ma to do siebie, że zmywa sie przy pierwszym deszczu odsłaniając dziewiczy lakier, który jak jest "wyschnięty/przesuszony" rysuje sie niemiłosiernie.
My jako ludzie zajęci ograniczamy sie do myjni automatycznych przy okazji tankowania lub ręcznej gdzie także nie bawią sie w delikatne środki...
Wosk, wosk i jeszcze raz wosk.
Komandor - 10-09-2015, 19:46
Najpierw się auto odchudza, oszczędza na materiałach (np.wygłuszeniowych) - pisze się w folderach o ile jest lżejsze od poprzednika a potem robi się FL: wzmacnia się nadwozie i dodaje wygłuszenia... a klient za każdym razem wierzy że ma lepsze auto...
[ Dodano: 03-10-2015, 19:32 ]
Na stronie jak poniżej O3 po kolejnym lifcie, nowe ceny i te same silniki (NIESTETY):
http://www.mitsubishi.pl/cennik/Outlander-2016
krzychu - 04-10-2015, 14:44
Przeglądnąłem katalog:
http://www.mitsubishi.pl/...lander_2016.pdf
No i czytam z niedowierzaniem:
Cytat: | S-AWC – KONTROLA NAPĘDU WSZYSTKICH KÓŁ (Super All Wheel Control)
Zintegrowany system kontroli zapewnia niezawodną przyczepność, stabilność oraz intuicyjne prowadzenie nawet w najbardziej zaskakującym terenie.
Jest optymalnym połączeniem systemu aktywnej stabilizacji toru jazdy ASC (Active Stability Control) z napędem na 4 koła i systemem kontroli znoszenia
AYC (Active Yaw Control) |
Ale to chyba ktoś zapomniał usunąć tułumacząc z angielskiego (USA to standard)...
Potem wpisałem w google:
http://moto.onet.pl/aktua...salonach/ynnsps
i czytam:
Cytat: | otrzymał nowa automatyczną, bezstopniową skrzynię biegów |
Więc pewnie to jest CVT8 dodana w tamtym roku do Outlandera Sport 2.0 (ASX w USA)... Z tego co widziałem poprawia przyśpieszenie oraz zapewnia lepszą oszczędność paliwa...
Co zresztą widać w danych 2.0 4WD CVT:
0->100: 12,6, a w nowym 12,0 sec
Prędkość maksymalna 185 vs 190
Zużycie paliwa miasto 8,0-8,2, w nowy 7,6
Mieszany 6,5-6,7, w nowym 6,4
Komandor - 04-10-2015, 18:23
Wszystko fajnie ale 12 sek do setki dla auta z CVT dalej nie powala, przydałoby się coś mocniejszego. Nie kazdy chce być eko a na pewno kazdy lubi miec wybór. Dla potencjalnych klientów wybór pomiedzy ospałą benzyną i "akcyzowym" dieslem jest wyborem pomiędzy mniejszym i większym złem (kolejnośc przypadkowa) stąd już bardzo blisko do salonów konkurencji...
gzesiolek - 05-10-2015, 11:45
Komandor, no wlasnie brak benzyniaka ktory przy AT moglby sie rozpedzic do setki w czasie do 10sekund spowodowal, ze zawitalem do salonu Mazdy... i miast Outlandera, po dlugich dylematach wybralem Mazde 6 Kombi 2.5 AT (a myslalem jeszcze nad CX-5)
_Smok - 05-10-2015, 11:49
Z tym 12s do setki to tak nie do końca, bo spokojnie można zejść poniżej 10s, tylko pytanie czy odgłos CVT przy 6k obrotów jest tego wart . Natomiast w kwestii Vmax to dane w tabeli są zaniżone. Jadąc autostradą udało mi się osiągnąć prędkość ok 210 na liczniku (203 w nawigacji). Nawet biorąc pod uwagę, że te dane w tabeli się odnoszą do rzeczywistej prędkości, a nie z licznika to daje różnicę ok 10%, a to jest sporo. W poprzednim Mondeo nie udało mi się nawet osiągnięcie prędkości z tabeli.
_tm_ - 05-10-2015, 11:52
_Smok napisał/a: | Z tym 12s do setki to tak nie do końca, bo spokojnie można zejść poniżej 10s, tylko pytanie czy odgłos CVT przy 6k obrotów jest tego wart . |
Niby jakim cudem ? Jakoś nie wierzę, że producent zawyżył przyspieszenie, bo dźwięk jest niefajny .
krzychu - 05-10-2015, 12:09
_tm_ napisał/a: | bo dźwięk jest niefajny . |
Chyba do 50-60km/h CVT utrzymuje względnie niskie obroty nawet przy pełnym bucie.
Nie wiem czy da się to poprawić zmieniając wirtualne biegi ręcznie... A nawet jeśli to chyba nie 2sec...
Przy CVT wypadało by raczej opierać się na elastyczności i porównywać zdolność do przyśpieszania np. 40-140 lub podobny zakres. Bo wtedy nie byłaby wliczona ta początkowa zamułka, która i tak niewiele zmienia np. przy wyprzedzaniu, a to tam zazwyczaj trzeba pełny but.
_tm_ - 05-10-2015, 12:17
krzychu napisał/a: |
Przy CVT wypadało by raczej opierać się na elastyczności i porównywać zdolność do przyśpieszania np. 40-140 lub podobny zakres. Bo wtedy nie byłaby wliczona ta początkowa zamułka, która i tak niewiele zmienia np. przy wyprzedzaniu, a to tam zazwyczaj trzeba pełny but. |
Mam dokładnie taką właśnie obserwację. Auto mułowato rusza, ale jak już nabierze trochę prędkości to dynamika jest przyzwoita.
Hubeeert - 05-10-2015, 12:54
Widziałem to "cudo" na żywo...
Przód delikatnie mówiąc nie urywa, tył poprawili.
Grimm - 05-10-2015, 14:44
Jedno słowo : MUTANT
Marki - 07-10-2015, 14:40
wygląd to oczywiscie kwestia gustu, mnie sie moj podoba, ale nowy tez OK. Najwazniejsze, ze zmienili mechanike i wykonczenie, to moze duzo poprawic. wyciszenie, prowadzenie. Jednak Intense plus automat diesel za 146k to troche przesada, w porownaniu do poprzedniego modelu za 129k. 17 tysiecy roznicy (oczywiscie jezeli tyle trzeba bedzie zaplacic, bo to cennik na razie), do tego lakier i jakies dodatki. Outek przestanie chyba byc jedna z najlepszych cenowo opcji w klasie. U konkurencji bedzie mozna dostac cos fajnego w podobnej cenie:
Hyundai Santa Fe automat diesel 148k
a nawet u tej "lepszej" konkurencji:
Forester diesel exclusiv automat 140k
to tez tylko cenniki
wiem, ze outek jest "akcyzowy" ale kogo to obchodzi, tamci nie maja mniej mocy (momentu)
musza z tym cos zrobic
Komandor - 07-10-2015, 19:13
Obserwuję ceny na nowe Outki od kilku lat i zawsze cena nowości nie odpowiada realiom rynku. Rabaty nadejdą wraz z końcem roku i nowymi modelami konkurencji
Grimm - 12-10-2015, 09:41
Tak się zastanawiam czy lampy z nowego Outlandera podejdą do modelu z 2014
Ładnie wyglądają
|
|
|