To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Powiadomienia UOKiK o akcji naprawczej - Lancer CYxA

polobis - 05-04-2016, 08:38

A już się wystraszyłem, że coś nowego...
@tyku, porządna robota, nawet nie wiedziałem, że tyle akcji było, mój pojazd objęły dwie ostatnie...
@bartes jeżeli jesteś pierwszym właścicielem - dostałeś list. Jeżeli następnym - obserwuj forum, zawsze się tu pojawi informacja o NOWYCH akcjach serwisowych. Dzwonisz do ASO, umawiasz się i ci wymieniają. Mnie wymienili przy corocznym przeglądzie serwisowym. Jak dostałem list, to zadzwoniłem i się pytałem, czy muszę jechać oddzielnie na montaż, czy załatwią sprawę przy przeglądzie. No i bardzo pilne to nie było, więc sprawa zamiast w sierpniu została załatwiona w grudniu.

.swat. - 06-04-2016, 12:05

Ciekawe czy wszyscy dostają listy ? :roll: Ja nie miałem jeszcze tego szczęścia.
zazu_bas - 05-05-2016, 15:54

Ja od poprzedniego właściciela otrzymałem "wezwania" do akcji serwisowej.
olosoft - 01-09-2016, 11:02

Dane adresowe należy sprawdzić/skorygować w MMC Car Poland Sp. z o.o., ja też nie otrzymałem ostatnich dwóch powiadomień, na szczęście ASO mnie oświeciło, w końcu to są dla nich dodatkowe zyski.

Jestem w trakcie wyjaśniania sytuacji z MMC Car Poland Sp. z o.o., napiszę jak się to robi jak tylko wyprostuję dane.

[ Dodano: 05-09-2016, 09:25 ]
W celu zaktualizowania danych posiadacza pojazdu w MMC należy wysłać taki formularz:
http://olosoft.pl/Zawiadomienie_o_zmanie_danych_właściciela.pdf
tu: biuro.klienta@mitsubishi.pl

pentional - 22-10-2016, 21:45

Czy nasze ASO w Polsce realizują wezwania z innych państw (np. USA)? Czy realizują akcje naprawcze dla sprowadzonych aut?

Cytat:
NHTSA Recall Number: 09V435
Recall Date: November 2, 2009
Manufacturer Recall Number: SR-09-005
SUMMARY:
IN SEVERE CORROSIVE ENVIRONMENTAL AREAS WHERE HEAVY ROAD SALT IS USED IN THE WINTER, A LONG TERM EXPOSURE TO A MIXTURE OF MELTED SNOW WITH SALT THROWN UP BY OTHER VEHICLES ON THE ROAD MAY CAUSE A SALT-WATER MIXTURE TO ADHERE TO THE FRONT IMPACT SENSORS. THIS COATING MAY CAUSE AN ELECTRICAL CORROSION BETWEEN THE TWO DIFFERENT KINDS OF MATERIALS OF THE SENSOR BUSHING AND SENSOR BRACKET. OVER TIME CORROSION MAY CAUSE THE SENSOR CASE TO CRACK WHICH COULD ALLOW FOR WATER INTRUSTION AND POTENTIAL SHORT-CIRCUIT OF THE SENSOR.
SAFETY RISK:
SHORT CIRCUIT OF THE FRONT IMPACT SENSORS WILL ILLUMINATE THE AIRBAG WARNING LAMP AND COULD RESULT IN DELAYED DEPLOYMENT OF THE FRONT AIR BAGS IN A FRONTAL CRASH, INCREASING THE RISK OF PERSONAL INJURY.
REMEDY:
THE DEALERSHIP WILL INSTALL NEW FRONT AIRBAG SENSORS THAT HAVE IMPROVED CORROSION RESISTANCE, FREE OF CHARGE.
RECALL STATUS: Recall INCOMPLETE

Trik - 23-10-2016, 12:37

Tak, realizują. Ktoś już wymieniał te sensory w ASO w aucie z rynku poza UE.
jaca87 - 13-01-2017, 17:23
Temat postu: Akcja serwisowa Lancer
Taka ciekawostka, dziś z ciekawości wpisałem mój VIN do google. I okazała się że mój samochód jest objęty tą akcją serwisową https://www.google.pl/#q=jmblncx3a9u002666

Akcja jest z 2014 więc kompletny przypadek że się o tym dowiedziałem. Zadzwoniłem do serwisu i umówiłem się na czwartek na wymianę napinacza paska rozrządu (chyba) i czegoś tam jeszcze.

Warto sprawdzić czy was też to nie dotyczy.

Ps. nie znalazłem podobnego tematu więc tworzę nowy.

tyku - 13-01-2017, 17:47

jaca87 napisał/a:
Ps. nie znalazłem podobnego tematu więc tworzę nowy.
Przeczytaj pierwszy post w tym temacie. :wink:
jaca87 napisał/a:
Zadzwoniłem do serwisu i umówiłem się na czwartek na wymianę napinacza paska rozrządu (chyba) i czegoś tam jeszcze.

Akcja dotyczy wymiany paska osprzętu. Rolki do sprawdzenia i ewentualnie do wymiany, gdyby się okazało, że uszkodzone. :D

LOW LIFE - 21-03-2017, 13:45
Temat postu: Akcja serwisowa Lancer
jaca87 DZIĘKI za info w sprawie akcji serwisowej. Wkleiłem Vin w Google tak jak zaleciłeś i strzał w 10.
Dzisiaj byłem w ASO RM Filipowicz na Klimeckiego 25 i okazało się że mam do wymiany rolki i pasek do tego zgłosiłem problemy z modułem ETA (miałem problem ze światłami i podgrzewaniem tylnej szyby bo samo się włączało). Moduł przeprogramowali od ręki a rolkę i paski zamówili do wymiany za FREE!!!

Mac1 - 13-06-2017, 18:17

Czy ktoś może podpowiedzieć jak dopisać się do listy właścicieli Lancera w Polsce. Kupiłem kilka dni temu w Niemczech i właściciel tam był na akcji serwisowej ETACSa. O przyszłych akcjach też bym chciał być informowany. Czy mam zgłosić się do któregoś dealera/serwisu czy do UOKiK?
.swat. - 21-06-2017, 22:12

Nic to nie da.
Ja na przykład kupiłem w salonie w Polsce swojego i ani razu mnie nikt nie powiadomił.

Proponuję śledzić stronę UOKiK

https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=Lancer

lub ten wątek.

jack78 - 28-08-2017, 13:33

Dlaczego nic nie da?
Wysyła zgłoszenie podane kilka postów wyżej i jest w bazie.
Ja z poprzednim Lancerem, wylądowałem w serwisie na wymianę przedniej szyby i od tego czasu byłem już informowany o akcjach serwisowych.

LOW LIFE - 31-10-2017, 15:00

Cześć.
Chciał bym wszystkich ostrzec przed Serwisem RM FILIPOWICZ w Krakowie.
Kilka postów wyżej znajduje się moja informacja zamieszczona dokładnie 7 miesięcy temu odnośnie akcji serwisowej do której moje auto zostało zakwalifikowane. W serwisie RM FILIPOWICZ potwierdzono potrzebę wymiany wadliwych części. Pracownik serwisu poinformował mnie że "odezwą się do mnie" kiedy zamówione części zostaną dostarczone żeby umówić się na wymianę. Czekałem od Marca 2017 czyli 7 miesięcy i dalej cisza. Skontaktowałem się z serwisem i dowiedziałem się że sprawa z już mnie nie dotyczy ponieważ wadliwe części zostały wymienione przez poprzedniego właściciela w 2015 roku. Dla czego nie zostałem o tym poinformowany kiedy po raz pierwszy w tej sprawie odwiedziłem serwis ,który stwierdził że wadliwy element należy wymienić. Nie udzielono mi informacji czy mam dalej jeździć samochodem którego prowadzenie może powodować niebezpieczeństwo, nie przedstawiono mi żadnego dowodu że wadliwe elementy rzeczywiście zostały wymienione.
Jak myślicie? Olać całą sprawę i wymienić wadliwe części na własny koszt (bo szkoda zachodu) czy ciągnąć tą sprawę dalej? Gdyż mam wrażenie że zostałem bezczelnie oszukany przez pracowników serwisu. A swoim dziecinnym tłumaczeniem się starają osłonić swój kompletny brak profesjonalizmu i jakichkolwiek kompetencji.
P.S. Zachęcam do poczytania w internecie komentarzy "zachwyconych klientów" Serwisu RM Filipowicz,
może to i dobrze że nie grzebali przy moim MIŚKU.

Venom86 - 31-10-2017, 15:49

Jeśli były owe części wymieniane na akcji serwisowej przez poprzedniego właściciela to powinno być to zapisane w systemie Mitsubishi.

Ja na twoim miejscu podjechał bym na Jasnogórską do Mitsubishi Auto-Krak i tam sprawdził

Sam przy zakupie Lancera podjechałem do nich i mi powiedzieli o tej akcji. Wszystko wymienili na miejscu i dali dokumentacje.

Ja o nich złego słowa nie powiem a jeżdżę do nich co rok na przegląd okresowy.

http://mitsubishi.autokrak.pl/

Dla mnie osobiście nie ma innego autoryzowanego serwisu Mitsu w Krakowie.

LOW LIFE - 01-11-2017, 08:35

Dzięki Venom, chętnie skorzystam z Twojej rady :mrgreen:
Może tak miało być. W internetach piszą że z RM Filipowicz auta wyjeżdżają jeszcze bardziej zepsute niż były lub w ogóle nie naprawione.
Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group