To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Proton Rally

Fragu - 12-10-2019, 23:48

mkm, testuje mała elektryczną nagrzewnice z trybem wiatraka. Wpadnie też później wlot dachowy.


Testy hmm...1 w gen i 1 w klasie :D I to nieskromnie przyznam z wyyyrazna przewaga :D

Marcino - 14-10-2019, 08:18

Fragu napisał/a:
Testy hmm...1 w gen i 1 w klasie I to nieskromnie przyznam z wyyyrazna przewaga

Brak nadwagi to i od razu na torze widać...

Fragu - 21-10-2019, 13:06

Proton w weekend był dodatkowym urozmaiceniem stoiska na targach motoryzacyjnych w Toruniu, a ja wyjątkowo zasiadłem na fotelu pilota na SKJS Rajd Wilka.

Bardzo trudne odcinki jak i warunki, niestety start zakończyliśmy na 2 pętli.
Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale buda na złom. Klatka ruszona przy stopach pilota, przy słupku B, podłoga rozerwana na długości około 1 metra.


Fragu - 28-10-2019, 11:49

W sobotę odbyła się ostatnia w tym sezonie 4 runda Autoslalom Cup. Tym razem udało się wyjeździć 1 miejsce w klasie i 3 w generalce.

Kilka zdjęć i link do onboardu.






https://www.youtube.com/watch?v=n0q3ZrJKjJk

mkm - 28-10-2019, 19:05

Klatka go pięknie usztywniła - kółko widzę permanentnie w górze.

Pomyśl o usztywnieniu mocowania tylnych wahaczy - jest tam dosyć miękko, a patent prosty i do wyspawania w warunkach warsztatowych.
I obowiązkowo sprawdź mocowanie przednich - jak Protonisko takie sztywne, to elementy blacharskie przy zawieszeniu, będą zdrowo dostawały po czterech literach.

Fragu - 29-10-2019, 08:37

mkm, sanki przednie, punkty mocowania wahaczy są w dobrym stanie :wink: O rozpórce między tylnymi wahaczami już myślałem, faktycznie może się przydać.
jacek11 - 29-10-2019, 16:05

Gratulacje dla kierowcy i auta :)
Fragu - 29-10-2019, 19:24

Ostatnio też udało mi się zwazyc Protona.
Beze mnie i z prawie połową baku paliwa wyszło 960kg

mkm - 30-10-2019, 06:36

Prawdę mówiąc myślałęm, że będzie dużo mniej (chyba, że paliwa było więcej niż na wskaźniku)
Fragu - 30-10-2019, 07:47

mkm, u Kamila w Colcie wyszło ponad tonę....

Wcale nie są takie lekkie te auta, niestety

mkm - 03-11-2019, 21:41

Szpachli widać dużo :mrgreen:
Żart oczywiście.
Żle nie jest, ale tak jak pisałem myśłałem, że będzie lepiej.
Gdzieś miałem fotkę Fuksa na wadze i było coś około 970kg (wiadomo, że bez klatki, ale też bez wyrzucania balastu :P )

Fragu - 04-11-2019, 10:56

Tak właśnie wszyscy mówią, że wszystko co się wywali wyrównuje później klatka :wink:
Dodać też trzeba grubszy stab z przodu, gruby stabilizator z tyłu, większe hamulce, ręczny hydrauliczny, ciężki sportowe opony...uzbierało się.

Wczoraj brałem udział w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Torunia. Uczucia mam mieszane bo patrząc na czasy to było bardzo okej, ale popełniłem kilka błędów - raz wypadłem z toru, dwa razu mnie obróciło. Starczyło na 4/8 w klasie i 15/40 w generalce.

Onboard:

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

mkm - 05-11-2019, 00:18

Fragu, obowiązkowo odepnij prędkościomierz. Będziesz szybszy.
Fragu - 05-11-2019, 09:04

mkm, eee tam i tak nie patrzę na niego :D
mkm - 05-11-2019, 18:20

Patrzysz i nawet o tym nie wiesz :D
Twój mózg przyzwyczajony do jazdy po drogach publicznych, gdzie cały czas kontroluje prędkość robi to za Ciebie i wysyła sygnały "w ten zakręt wjeżdżasz 80km/h! o 20 za dużo!" :mrgreen:
Zrób sobie trening i na pierwszy przejazd zaklej szybkościomierz :wink:

Możliwości auta się kończą - trzeba pracować na "łącznikiem" 8)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group