Nasze nieMiśki ;-) - Proton Rally
Fragu - 12-10-2019, 23:48
mkm, testuje mała elektryczną nagrzewnice z trybem wiatraka. Wpadnie też później wlot dachowy.
Testy hmm...1 w gen i 1 w klasie I to nieskromnie przyznam z wyyyrazna przewaga
Marcino - 14-10-2019, 08:18
Fragu napisał/a: | Testy hmm...1 w gen i 1 w klasie I to nieskromnie przyznam z wyyyrazna przewaga |
Brak nadwagi to i od razu na torze widać...
Fragu - 21-10-2019, 13:06
Proton w weekend był dodatkowym urozmaiceniem stoiska na targach motoryzacyjnych w Toruniu, a ja wyjątkowo zasiadłem na fotelu pilota na SKJS Rajd Wilka.
Bardzo trudne odcinki jak i warunki, niestety start zakończyliśmy na 2 pętli.
Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale buda na złom. Klatka ruszona przy stopach pilota, przy słupku B, podłoga rozerwana na długości około 1 metra.
Fragu - 28-10-2019, 11:49
W sobotę odbyła się ostatnia w tym sezonie 4 runda Autoslalom Cup. Tym razem udało się wyjeździć 1 miejsce w klasie i 3 w generalce.
Kilka zdjęć i link do onboardu.
https://www.youtube.com/watch?v=n0q3ZrJKjJk
mkm - 28-10-2019, 19:05
Klatka go pięknie usztywniła - kółko widzę permanentnie w górze.
Pomyśl o usztywnieniu mocowania tylnych wahaczy - jest tam dosyć miękko, a patent prosty i do wyspawania w warunkach warsztatowych.
I obowiązkowo sprawdź mocowanie przednich - jak Protonisko takie sztywne, to elementy blacharskie przy zawieszeniu, będą zdrowo dostawały po czterech literach.
Fragu - 29-10-2019, 08:37
mkm, sanki przednie, punkty mocowania wahaczy są w dobrym stanie O rozpórce między tylnymi wahaczami już myślałem, faktycznie może się przydać.
jacek11 - 29-10-2019, 16:05
Gratulacje dla kierowcy i auta
Fragu - 29-10-2019, 19:24
Ostatnio też udało mi się zwazyc Protona.
Beze mnie i z prawie połową baku paliwa wyszło 960kg
mkm - 30-10-2019, 06:36
Prawdę mówiąc myślałęm, że będzie dużo mniej (chyba, że paliwa było więcej niż na wskaźniku)
Fragu - 30-10-2019, 07:47
mkm, u Kamila w Colcie wyszło ponad tonę....
Wcale nie są takie lekkie te auta, niestety
mkm - 03-11-2019, 21:41
Szpachli widać dużo
Żart oczywiście.
Żle nie jest, ale tak jak pisałem myśłałem, że będzie lepiej.
Gdzieś miałem fotkę Fuksa na wadze i było coś około 970kg (wiadomo, że bez klatki, ale też bez wyrzucania balastu )
Fragu - 04-11-2019, 10:56
Tak właśnie wszyscy mówią, że wszystko co się wywali wyrównuje później klatka
Dodać też trzeba grubszy stab z przodu, gruby stabilizator z tyłu, większe hamulce, ręczny hydrauliczny, ciężki sportowe opony...uzbierało się.
Wczoraj brałem udział w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Torunia. Uczucia mam mieszane bo patrząc na czasy to było bardzo okej, ale popełniłem kilka błędów - raz wypadłem z toru, dwa razu mnie obróciło. Starczyło na 4/8 w klasie i 15/40 w generalce.
Onboard:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
mkm - 05-11-2019, 00:18
Fragu, obowiązkowo odepnij prędkościomierz. Będziesz szybszy.
Fragu - 05-11-2019, 09:04
mkm, eee tam i tak nie patrzę na niego
mkm - 05-11-2019, 18:20
Patrzysz i nawet o tym nie wiesz
Twój mózg przyzwyczajony do jazdy po drogach publicznych, gdzie cały czas kontroluje prędkość robi to za Ciebie i wysyła sygnały "w ten zakręt wjeżdżasz 80km/h! o 20 za dużo!"
Zrób sobie trening i na pierwszy przejazd zaklej szybkościomierz
Możliwości auta się kończą - trzeba pracować na "łącznikiem"
|
|
|