Forum ogólne - Benzyna czy diesel
TommiCrazy - 12-09-2006, 09:53
no to juz wiemy poco im byl medialny sukces z lemans...najlepsza reklama dla nowej top end :> jako zwolennik benzyny az sam bym chcial miec to cacko
Anonymous - 12-09-2006, 15:43
cacko, cacko moment o 250Nm mniejszy od veyrona, a o 350Nm wiekszy od murcielago, a spala jak moja carisma butowana w miescie lub lekko traktowane 2.4
Anonymous - 17-09-2006, 12:40
a no wlasnie .... populanrne diesle juz nie sa tak oplacalne jak kiedys , dlatego jezdze Galem na benzyne
Anonymous - 15-11-2006, 16:59
cyt. Kolejny cios przeciwnicy diesli już wkrótce otrzymają od producenta z Ingolstadt.
wiecej w linku o R8 diesel
http://www.roadlook.pl/te...-z-dieslem.html
ciekawe jest zdanie ze byc moze lamborghini niedlugo wyjdzie z dieslem
Anonymous - 15-11-2006, 22:37
zaraza dociera już do Japonii:
klik
Anonymous - 15-11-2006, 22:44
i trafi do nowego lancera
http://www.roadlook.pl/ak...-w-detroit.html
cyt. Tym razem nie zabraknie wysokoprężnej jednostki napędowej, ktora będzie pochodziła najprawdopodobniej z produkcji koncernu Volkswagen
Anonymous - 16-11-2006, 08:33
arturro napisał/a: | ciekawe jest zdanie ze byc moze lamborghini niedlugo wyjdzie z dieslem |
Boże uchowaj - choć chodziły ploty, że do Gallardo mają montować TDI
A odnośnie diesla w R8 to - jak dla mnie - profanacja. Wiem, że nowoczesne diesle są nowoczesne, ultramocne, piekielne szybkie a do tego oszczędne ale gdzie tu frajda z jazdy, jak silnik kręci się do max 5000 rpm, masz tak naprawdę bardzo mały użyteczny zakres obrotów no a klekocie spod maski nie wspomnę.
Żenada
Anonymous - 16-11-2006, 11:09
markus78 napisał/a: | ....ale gdzie tu frajda z jazdy, jak silnik kręci się do max 5000 rpm, masz tak naprawdę bardzo mały użyteczny zakres obrotów no a klekocie spod maski nie wspomnę.
Żenada |
ale po co krecic wiecej skoro miedzy 1500-3000 masz 1000Nm
klekot przy V pojawia sie tylko przy zimnym silniku.
Anonymous - 16-11-2006, 11:20
arturro napisał/a: | ale po co krecic wiecej skoro miedzy 1500-3000 masz 1000Nm |
Wiesz, co kto lubi - dla mnie nie ma nic przyjemniejszego niż wyjąca "wiertarka" na wysokich obrotach. Taka orgia dźwięków do prawdziwa uczta dla ducha. To ma być auto sportowe i tyle.
arturro napisał/a: | klekot przy V pojawia sie tylko przy zimnym silniku. |
Klekot w dieslu jest ZAWSZE - tyle, że cichszy. No i pomijam fakt kopcenia przy ostrym dodaniu gazu - świetnie to pasuje do sportowego auta
Anonymous - 16-11-2006, 12:00
nie jest zawsze, po rozgrzaniu ladnie mruczy, naprade posluchaj zwyklego V6 diesla.
i faktycznie kto co lubi, bo ja np. nie cierpie wycia swego silnika 1.6, no ale to nie V-ka
Karwoś - 18-11-2006, 12:25
No ale jak się mówi o samochodzie że jest sportowy to nie dlatego że ma silnik benzynowy tylko że ma osiągi sportowe - i mi to by nie przeszkadzało że siedzi tam silnik TDI HDI DTH JTD czy inne ustrojstwo - ważne żeby jechało do przodu szybciej niż przeciętnie
Anonymous - 18-11-2006, 17:05
markus78 napisał/a: | tak naprawdę bardzo mały użyteczny zakres obrotów |
A jaki ma benzyna zakres uzytecznych obrotow? Wcale nie wiekszy. Uzytecznych czytaj takich na ktorych da sie jechac. Diesel na kazdym biegu ciagnie od ~2tys. A benzyna jak nie ma 4 to nie jedzie i taka prawda.
sampler - 18-11-2006, 17:34
Chyba mowisz o wolnossacej benzynie Proponuje przejechas sie czyms mocnym w benzynce z Turbo. Urywa glowe juz przy 2 tys a kazdy diesel przy nim to tylko warczacy piesek ktory nic wiecej procz szczekania nie moze zrobic.
Hubeeert - 18-11-2006, 17:36
sampler, nie całkiem tak. TB urywa głowę przy około 3000
Anonymous - 18-11-2006, 17:44
tak jak TDi przy 1,5
|
|
|