To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Benzyna czy diesel

TommiCrazy - 12-09-2006, 09:53

no to juz wiemy poco im byl medialny sukces z lemans...najlepsza reklama dla nowej top end :> jako zwolennik benzyny az sam bym chcial miec to cacko
Anonymous - 12-09-2006, 15:43

cacko, cacko :D :D moment o 250Nm mniejszy od veyrona, a o 350Nm wiekszy od murcielago, a spala jak moja carisma butowana w miescie lub lekko traktowane 2.4 :D
Anonymous - 17-09-2006, 12:40

a no wlasnie .... populanrne diesle juz nie sa tak oplacalne jak kiedys , dlatego jezdze Galem na benzyne :D
Anonymous - 15-11-2006, 16:59

cyt. Kolejny cios przeciwnicy diesli już wkrótce otrzymają od producenta z Ingolstadt.

wiecej w linku o R8 diesel



http://www.roadlook.pl/te...-z-dieslem.html

ciekawe jest zdanie ze byc moze lamborghini niedlugo wyjdzie z dieslem :D

Anonymous - 15-11-2006, 22:37

zaraza dociera już do Japonii:
klik

Anonymous - 15-11-2006, 22:44

i trafi do nowego lancera

http://www.roadlook.pl/ak...-w-detroit.html

cyt. Tym razem nie zabraknie wysokoprężnej jednostki napędowej, ktora będzie pochodziła najprawdopodobniej z produkcji koncernu Volkswagen

Anonymous - 16-11-2006, 08:33

arturro napisał/a:
ciekawe jest zdanie ze byc moze lamborghini niedlugo wyjdzie z dieslem :D

Boże uchowaj - choć chodziły ploty, że do Gallardo mają montować TDI :?

A odnośnie diesla w R8 to - jak dla mnie - profanacja. Wiem, że nowoczesne diesle są nowoczesne, ultramocne, piekielne szybkie a do tego oszczędne ale gdzie tu frajda z jazdy, jak silnik kręci się do max 5000 rpm, masz tak naprawdę bardzo mały użyteczny zakres obrotów no a klekocie spod maski nie wspomnę.
Żenada :|

Anonymous - 16-11-2006, 11:09

markus78 napisał/a:
....ale gdzie tu frajda z jazdy, jak silnik kręci się do max 5000 rpm, masz tak naprawdę bardzo mały użyteczny zakres obrotów no a klekocie spod maski nie wspomnę.
Żenada :|


ale po co krecic wiecej skoro miedzy 1500-3000 masz 1000Nm :?:
klekot przy V pojawia sie tylko przy zimnym silniku.

Anonymous - 16-11-2006, 11:20

arturro napisał/a:
ale po co krecic wiecej skoro miedzy 1500-3000 masz 1000Nm


Wiesz, co kto lubi - dla mnie nie ma nic przyjemniejszego niż wyjąca "wiertarka" na wysokich obrotach. Taka orgia dźwięków do prawdziwa uczta dla ducha. To ma być auto sportowe i tyle.

arturro napisał/a:
klekot przy V pojawia sie tylko przy zimnym silniku.

Klekot w dieslu jest ZAWSZE - tyle, że cichszy. No i pomijam fakt kopcenia przy ostrym dodaniu gazu - świetnie to pasuje do sportowego auta :lol:

Anonymous - 16-11-2006, 12:00

nie jest zawsze, po rozgrzaniu ladnie mruczy, naprade posluchaj zwyklego V6 diesla.
i faktycznie kto co lubi, bo ja np. nie cierpie wycia swego silnika 1.6, no ale to nie V-ka

Karwoś - 18-11-2006, 12:25

No ale jak się mówi o samochodzie że jest sportowy to nie dlatego że ma silnik benzynowy tylko że ma osiągi sportowe - i mi to by nie przeszkadzało że siedzi tam silnik TDI HDI DTH JTD czy inne ustrojstwo - ważne żeby jechało do przodu szybciej niż przeciętnie :)
Anonymous - 18-11-2006, 17:05

markus78 napisał/a:
tak naprawdę bardzo mały użyteczny zakres obrotów


A jaki ma benzyna zakres uzytecznych obrotow? Wcale nie wiekszy. Uzytecznych czytaj takich na ktorych da sie jechac. Diesel na kazdym biegu ciagnie od ~2tys. A benzyna jak nie ma 4 to nie jedzie i taka prawda.

sampler - 18-11-2006, 17:34

Chyba mowisz o wolnossacej benzynie :) Proponuje przejechas sie czyms mocnym w benzynce z Turbo. Urywa glowe juz przy 2 tys a kazdy diesel przy nim to tylko warczacy piesek ktory nic wiecej procz szczekania nie moze zrobic.
Hubeeert - 18-11-2006, 17:36

sampler, ;-) nie całkiem tak. TB urywa głowę przy około 3000 ;-)
Anonymous - 18-11-2006, 17:44

tak jak TDi przy 1,5 :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group