To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Moduł diagnostyczny OBD2

Owczar - 13-06-2012, 22:11

A co sądzicie o moich wynikach z tematu zwiększone spalanie?
deejay - 13-06-2012, 22:11

Podjedz na Stacje Kontroli Pojazdów i poproś o pomiar spalin , wydruk bedzie aktualny i prawdziwy , kosztowac cie to bedzie ok 20-30 zł zależy.
Warunki pomiaru silnik rozgrzany bieg jałowy i 3000 obr/min. przez ok 30-40 sec. az wartości spadną i się ustabilizują

Owczar - 13-06-2012, 22:36

http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=210

Może się ktoś odnieść?

deejay - 13-06-2012, 22:52

Owczar napisał/a:
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=210

Może się ktoś odnieść?


Tak , wynik normalny z braku katalizatorów .

Owczar - 13-06-2012, 22:55

To skąd to spalanie?
deejay - 13-06-2012, 23:00

Marcin , mój ojciec tez nie posiada kata ( wyciety ) i ma identyczne wyniki pomiarów w E33
Owczar - 13-06-2012, 23:10

Ale w E33 sa o wiele prostsze algorytmy ustalania mieszanki i zapłonu. Wydaje mi się że sprawność spalania jest jednak za słaba...
deejay - 13-06-2012, 23:13

Marcin uwierz mi ze brak kata przyczynia sie do wyzszych wartosci CO .
Owczar - 13-06-2012, 23:18

CO w sumie mniej mnie niepokoi. Zastanawia mnie dlaczego mając za dużo powietrza nie może spalić paliwa. Niby nie dużo tych HC ale z wydechu czuć benzynę.
deejay - 13-06-2012, 23:20

Owczar napisał/a:
le z wydechu czuć benzynę.


Jeśli przykładasz nos do wydechu to spaliny "gryzą " w oczy :?:

Owczar - 13-06-2012, 23:27

Ciężko powiedzieć. Aż tak bardzo się nie pochylałem. W service manualu w troubleshoutingu jest napisane że w przypadku wysokiego HC jako pierwsze należy sprawdzić prawidłowość montażu czujnika wału.

Mam zamiar się pobawić wariatorem. Przyśpieszyć go na PB i LPG.

Zhan - 14-06-2012, 00:11

Owczar, a masz sprawdzony i działający wariator? Bo mi tego z AC nie udało się uruchomić.
Owczar - 14-06-2012, 00:15

Zhan, no właśnie dziś zamówiłem TAP 02. A co z Twoim jest nie tak?
Zhan - 14-06-2012, 00:18

Z modułem jest wszystko ok, po prostu nie obsługuje tego silnika... przynajmniej tak mi powiedział konstruktor tego urządzenia... mieli popracować nad tym w kolejnej wersji firmwareu ale od tamtego czasu chyba nie pojawił się żaden nowy...
Owczar - 14-06-2012, 00:23

No to mnie lekko zmartwiłeś. Ale w czym tkwi problem? Przecież rodzaj silnika nie powinien mieć znaczenia. Masz TAP 02?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group