Nasze nieMiśki ;-) - FRanka
sruba - 30-04-2009, 11:50
londolut napisał/a: | co co by mnie załamywało to ta drewnopodobna deska |
faktycznie szczytem designu toto nie jest, na całe szczęście nie świeci się przynajmniej jak psu jajaca i po kilku dniach można się przyzwyczaić...
Matejko - 30-04-2009, 12:04
sruba czy indeks H to nie za malo ?? wiem, ze takich predkosci sie nie osiaga, do tego jest to indeks jaki opona musi wytrzymac przy nachyleniu pod jakimstam katem, ale lepiej chyba z zapasem, bo cena pewnie ta sama
sruba - 30-04-2009, 12:27
Matejko, fotka przedstawia Continentale, które dzisiaj mam zamiar wymienić na Micheliny. A na tych będzie indeks V (zdaje się)
Anonymous - 30-04-2009, 12:31
sruba napisał/a: | ja sobie dodatkowo zafundowałem dodatkowe odcięcie |
w A6 mam pstryczek-elektryczek odcinajacy zaplon (ukryty), w A4 poszedlem na lenistwo i zamontowalem cos w rodzaju immo tj. karte ktora mam przy sobie i bez niej nie odpale samochodu.
akbi - 30-04-2009, 12:41
Krzyzak napisał/a: | Michelinach i po 8 latach zmienilem na Dayton i ten drugi przez 3-5 lat sprawowal sie podobnie, |
Darku ...nie obraź się tylko proszę ...ale opona to nie tylko hałas i wygląd bieżnika ... większość osób nie jeździ tak wolno jak Ty i wymaga od opon czegoś więcej
Krzyzak - 30-04-2009, 13:59
londolut napisał/a: | jak deska rozdzielcza przypomina kredens?. |
wiesz, tu bardziej chodzi o to, ze drewno szlachetne nie ulega takim znieksztalceniom pod wplywem temperatury (u nas od -30 do + 50) i nie bedzie skrzypiec po latach jak plastik
takie chyba bylo zalozenie
londolut napisał/a: | sruba napisał/a: | można coś kupić taniej, niemniej opony nabywam w naprawdę dobrej cenie, a postanowiłem tym razem trochę poszaleć i nie oszczędzać. Tym bardziej, że pod maską prawie 200 koni - pewnie nieczęsto będę te koniki w pełni wykorzystywał, ale jakby mi nagle przyszła ochota przejechać się trochę szybciej, to świadomość markowych butów jest całkiem przyjemna | Bardzo dobre podejście. Markowe gumy to jest jeden z czynników składających się na bezpieczeństwo więc nie ma co cudować z bieżnikowanymi lub jakimiś no name`mami. |
tu nie mialem na mysli opon no-name, ale prosty przyklad do Colta:
Dayton - 128 zl
Firestone - 140 zl
Nokian - 180 zl
Michelin - 333 zl
(na wszystkie miedzy 32 a 36% rabatu, tylko na Nokian mniejszy; wszystkie w tym samym rozmiarze)
na wszystkich tych oponach troche jezdzilem i o ile miedzy Dayton a Firestone jest ogromna roznica w jakosci o tyle miedzy Firestone a Michelin juz nie tak wielka - a jaka cena, to kazdy widzi
akbi napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | Michelinach i po 8 latach zmienilem na Dayton i ten drugi przez 3-5 lat sprawowal sie podobnie, |
Darku ...nie obraź się tylko proszę ...ale opona to nie tylko hałas i wygląd bieżnika ... większość osób nie jeździ tak wolno jak Ty i wymaga od opon czegoś więcej |
tak, wiem - ale ja akurat patrze glownie na te 2 rzeczy, na 3 miejscu jest jakosc i potem cena
Krzyzak - 30-04-2009, 14:02
londolut napisał/a: | sruba napisał/a: | można coś kupić taniej, niemniej opony nabywam w naprawdę dobrej cenie, a postanowiłem tym razem trochę poszaleć i nie oszczędzać. Tym bardziej, że pod maską prawie 200 koni - pewnie nieczęsto będę te koniki w pełni wykorzystywał, ale jakby mi nagle przyszła ochota przejechać się trochę szybciej, to świadomość markowych butów jest całkiem przyjemna | Bardzo dobre podejście. Markowe gumy to jest jeden z czynników składających się na bezpieczeństwo więc nie ma co cudować z bieżnikowanymi lub jakimiś no name`mami. |
tu nie mialem na mysli opon no-name, ale prosty przyklad do Colta:
Dayton - 128 zl
Firestone - 140 zl
Nokian - 180 zl
Michelin - 333 zl
(na wszystkie miedzy 32 a 36% rabatu, tylko na Nokian mniejszy; wszystkie w tym samym rozmiarze)
na wszystkich tych oponach troche jezdzilem i o ile miedzy Dayton a Firestone jest ogromna roznica w jakosci o tyle miedzy Firestone a Michelin juz nie tak wielka - a jaka cena, to kazdy widzi
Krzyzak - 30-04-2009, 14:06
akbi napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | Michelinach i po 8 latach zmienilem na Dayton i ten drugi przez 3-5 lat sprawowal sie podobnie, |
Darku ...nie obraź się tylko proszę ...ale opona to nie tylko hałas i wygląd bieżnika ... większość osób nie jeździ tak wolno jak Ty i wymaga od opon czegoś więcej |
tak, wiem - ale ja akurat patrze glownie na te 2 rzeczy, na 3 miejscu jest jakosc i potem cena
sruba - 30-04-2009, 14:58
Krzyzak napisał/a: | wszystkie w tym samym rozmiarze |
a o jaki rozmiar chodzi ?
londolut - 30-04-2009, 15:12
Krzyzak napisał/a: | wiesz, tu bardziej chodzi o to, ze drewno szlachetne nie ulega takim znieksztalceniom pod wplywem temperatury (u nas od -30 do + 50) i nie bedzie skrzypiec po latach jak plastik | Może i nie ale szczerze wątpię, że to drewno
Śrubek to decha czy plastix ?
Cezar - 30-04-2009, 15:23
Tomek a podgrzewanie lusterek wlacza sie automatycznie razem z podgrzewaniem tylnej szyby czy jest jakis inny pstryk?
Smigalem dzis A4 (jazda probna ) tyle ze zwykle 1,8 i te bardziej fajniejsze 1,8T. Czarna jest za sedanem, mi bardziej pasi kombiak - bedzie dylemat
sruba - 30-04-2009, 16:08
londolut napisał/a: | Śrubek to decha czy plastix |
na pewno toto jest niepolakierowane, ew. polakierowane jakimś matem, bo się nie świeci. w dotyku cięzko stwierdzić. jak wrócę do domu spróbuje dla testu nożem naruszyć
sruba - 30-04-2009, 16:12
Cezar napisał/a: | Tomek a podgrzewanie lusterek wlacza sie automatycznie razem z podgrzewaniem tylnej szyby czy jest jakis inny pstryk? |
jeden. chyba. nietestowałem
tzn. nie wiem, czy mam podgrzewane lusterka, choć sądzę że tak. a przycisk jest jeden
Morfi - 30-04-2009, 17:39
Co do opon porównanie Daytonów a Michelin to bez sensowne to róznica 2 klas teraz mam Dayton D320 a wczesniej miałem Michelin Energy.
Daytony w swojej klasie cenowej napewno sa najlepszemoje kosztowały jedyne 157 za szt. z współczynnikiem predkosci V. Z mniejszym współczynnikiem były jeszcze 20 zł tańsze.
I mysle, że testy ADAC są jedne z najlepszych a oto wyniki:
http://www.autocentrum.pl..._476213434.html
sruba - 30-04-2009, 19:01
no dobra... nowe obuwie na samochodzie. kilka fotek, tak na szybko:
i...
to z dołu zniknie. niedługo.
|
|
|