To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Tuleje poliuretanowe - Poliuretany gotowe.

zbir - 18-03-2012, 23:27

Skrzypienie to nie problem - kwestia prawidłowego nasmarowania tulei. ja mam już 40 tys. przejechane i nic nie skrzypi.

Natomiast mi chodziło o to, że sama praca zawieszenia jest głośniejsza (poprzeczne nierówności, jazda po "kocich łbach" itp) .

Hugo - 18-03-2012, 23:34

komarsnk, po zimie karcher i jedziesz po zawieszeniu. Powinno pomóc.
komarsnk - 18-03-2012, 23:35

zbir napisał/a:
Skrzypienie to nie problem - kwestia prawidłowego nasmarowania tulei. ja mam już 40 tys. przejechane i nic nie skrzypi.

Natomiast mi chodziło o to, że sama praca zawieszenia jest głośniejsza (poprzeczne nierówności, jazda po "kocich łbach" itp) .

Nie zauważyłem - może dlatego, że to tylko tył a ori był już wytrzepany ;)

Owczar - 27-03-2012, 22:57

Kod:
W skład zestawu wchodzi: Tuleje wahaczy tylnych 16 szt. + tuleje stabilizatora tylnego 2szt. fi 18mm lub 20 mm /do wyboru/. Łącznie 18 x pin + smar silikonowy do montażu.


Były w galu różne stabilizatory? Które były w przedlifcie, które w polifcie?

komarsnk - 27-03-2012, 23:21

Owczar napisał/a:
Kod:
W skład zestawu wchodzi: Tuleje wahaczy tylnych 16 szt. + tuleje stabilizatora tylnego 2szt. fi 18mm lub 20 mm /do wyboru/. Łącznie 18 x pin + smar silikonowy do montażu.


Były w galu różne stabilizatory? Które były w przedlifcie, które w polifcie?

Na to wygląda. Jak zamawiałem to się mnie koleś pytał jakie ma wysłać - 18 czy 20mm. Nie wiedziałem ale na logikę to w przedlifcie były cieńsze a po lifcie coś tam stwierdzili, że nie halo i wstawili 20mm.
Myliłem się.... :mrgreen: EA5W 97 i 18mm było za małe...

Owczar - 28-03-2012, 01:18

A czy mamy u nich jakąś zniżkę?
komarsnk - 28-03-2012, 09:34

Owczar napisał/a:
A czy mamy u nich jakąś zniżkę?

Ja się nie orientuję. Kupowałem w zeszłym roku to nie było zniżek... Fakt - ceny były chyba trochę niższe...

Owczar - 28-03-2012, 09:40

Już mi odpisali. Są 10 proc.
m6riano - 28-03-2012, 09:47

Owczar napisał/a:
Już mi odpisali. Są 10 proc.

A na taxi...?;-)

arturj123 - 13-07-2012, 09:04

Jakby ktoś zamawiał, potwierdzam rabat 10% dla MM.
Kod rabatowy dla Mitsu : TY46184D

lucho - 04-09-2012, 12:16

Panowie - jak to jest z tylnym wahaczem tylnym mimośrodowym??

Jak wyciągam tuleje met-gum to wahacz ma po jednej stronie wiekszą średnice otworu niż po drugiej (po wyciągnięciu tulei).
Czy w tym wahaczu powinna zostać metalowa tuleja w dziurze?
bo jak wkładam tam poliuretan to on ma luz, poza tym ten wahacz jest "dziurawy" w środku.
pomóżcie bo samochód na warsztacie stoi :evil:

arturj123 - 04-09-2012, 12:25

Nie wiem co masz za problem, widocznie jest mocno skorodowany i dlatego wydaje Ci się że z jednej większa z drugiej mniejsza. U mnie po wyczyszczeniu miejsca starej tulei dosyć ciasno wpasował się poliuretan. Mówisz o tym wahaczu:
http://poliuretany.olkusz...etria-1szt.html

Owczar - 04-09-2012, 12:26

Musisz włożyć poli w oryginalną tuleję i dopiero w wahacz. Wcześniej jednak musisz pozbyć się z niej wkładu. Innego sposobu nie ma.

[ Dodano: 04-09-2012, 12:27 ]
arturj123 napisał/a:
i dlatego wydaje Ci się że z jednej większa z drugiej mniejsza.


Nie wydaje się, tak jest.

lucho - 04-09-2012, 13:09

Dzięki za szybką reakcję :)
co nie zmienia faktu że mechanik i tak założy mi nowe wahacze bo powiedział ze nie chce brać odpowiedzialności za takie rzeczy i myśleć czy dojade gdziekolwiek bez wypadku (to niby o nim dobrze świadczy)

czyli podsumowując- do tylnego wahacza mimośrodowego nie wkładamy bezpośrednio poliuretanowej tulei - tylko wpychamy ją w kołnierz od starej tulei met-gum i dopiero to wciskamy w wahacz.

Owczar - 04-09-2012, 13:44

Jeśli znajdziesz sposób na wyjęcie starej tulei z kołnierze bez jej wyjmowania z wahacza to jeszcze lepiej ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group