To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

madox - 03-11-2013, 14:49

Dzwoniłem więc do Mitsu Polska zapytać,co to za złom tam montują i jak auto za 140tys i więcej może mieć osiągi Fabii,otrzymałem bardzo nawiasem mówiąc logiczną odpowiedz,że dane techniczne są ogólnodostępne i każdy może się z nimi zapoznać i jeśli mu nie odpowiadają wybrać inną markę.O skrzyni niczego się nie dowiedziałem bo nic nie wiedzą ,pogadałem trochę z miłym panem o tuningu i tyle
W Toyocie współpracują u jednego z największych dilerów na śląsku z v-tech od 2002 roku i wkładają boxy cyfrowe na gwarancji bez problemu ,a w tym Mitsu ni h...a nic.Co za marka drętwa jakaś.
Uciekł mi (ale znajdę i wkleję)test Outlandera w którym pisali,że jezdzi jak łajba a plastki tragiczne,trzesą się i dzwonią przy głośniejszym słuchaniu muzyki ,nazwali auto porażką

Lucas123w - 03-11-2013, 17:11

madox, męczysz rzemiosło w tym temacie. Rejestrowałeś się chyba na forum tylko po to żeby sobie pomarudzić :P
mitsu00 - 03-11-2013, 20:43

madox napisał/a:
Dzwoniłem więc do Mitsu Polska zapytać,co to za złom tam montują i jak auto za 140tys i więcej może mieć osiągi Fabii,otrzymałem bardzo nawiasem mówiąc logiczną odpowiedz,że dane techniczne są ogólnodostępne i każdy może się z nimi zapoznać i jeśli mu nie odpowiadają wybrać inną markę.O skrzyni niczego się nie dowiedziałem bo nic nie wiedzą ,pogadałem trochę z miłym panem o tuningu i tyle
W Toyocie współpracują u jednego z największych dilerów na śląsku z v-tech od 2002 roku i wkładają boxy cyfrowe na gwarancji bez problemu ,a w tym Mitsu ni h...a nic.Co za marka drętwa jakaś.
Uciekł mi (ale znajdę i wkleję)test Outlandera w którym pisali,że jezdzi jak łajba a plastki tragiczne,trzesą się i dzwonią przy głośniejszym słuchaniu muzyki ,nazwali auto porażką
Kup se chlopie to XC60, wloz boxa i bedziesz mial Wigilie 365 dni w roku. Strasznie monotonny jestes juz z tym narzekaniem na OIII. Nie odpowiadaja ci osiagi i skrzynia automatyczna? Wybierz cos innego i zakoncz temat. Chyba ze ksiadz zadal ci pokute zebys meczyl sie z OIII w automacie? :wink: A to juz inna sprawa
KowaliK - 03-11-2013, 23:25

Lucas123w napisał/a:
madox, męczysz rzemiosło w tym temacie. Rejestrowałeś się chyba na forum tylko po to żeby sobie pomarudzić :P


Madox to typowy internetowy troll - zapytajcie o niego na forum Subaru w temacie nowego Forestera, albo na autoGalerii (z tego co kojarzę to tam chyba też występował). :)

madox - 03-11-2013, 23:56

Przecie mówię ,że mitsu mi się podoba,choć ma wady,ale nie aż takie jak gość opisywał w pewnym teście ,który jak znajdę to wkleję.
Mało tego ,jest duża szansa ,że go jednak kupię

borsak1 - 04-11-2013, 08:02

@madox

stary jak Ci się podoba rusz swoje cztery litery na jazdę próbną przejedź się, kup albo nie i nie troluj jednego tematu. Jak baba podoba mi się ale może lepszą torebkę znajdę, po czym i tak wrócę po tą pierwszą.

elektri - 04-11-2013, 09:12

Trik napisał/a:

Chyba źle mnie zrozumiałeś. To było w kontekście Grafix-u. Koleś jechał ze Szczecina do Białegostoku. Nie na odwrót. :wink:


Na odwrót wracał ;)

borsak1 napisał/a:
@elektri ja Ci opierniczę moje zimówki mają rok jeżdżone 4 miech z felgami stalowymi, kołpaki dorzucę gratis :P


Możesz zdradzić na jakim profilu masz te oponki?

A do wszystkich właścicieli Outlanderów:

Ze specyfikacji wynika, że INTENSE sprzedają na felgach 16" z oponami 215/70/16R
Natomiast do INTENSE+ : 225/55 R18

Szczerze mówiąc, o ile na lato wysokość 55 jest jeszcze akceptowalne na naszych drogach (takie mam też letnie w Octavce), to na zimę wydaje mi się to ciut przymałe - w Octavce używam 65.

Czy macie jakieś przemyślenia?
Dodam, że jestem zwolennikiem posiadania dwóch kompletów felg, więc zimowe i letnie mogą być różnej wielkości :)

borsak1 - 04-11-2013, 09:29

elektri napisał/a:
Możesz zdradzić na jakim profilu masz te oponki?
215/70/16R leżą sobie w garażu podpierają ścinę żeby się nie przewróciła :P
elektri - 04-11-2013, 10:07

Z Twojego opisu wynika, że masz (kojarzę, coś pisałeś że już nie) INTENSE+ - czy letnie miałeś też xxx/70/16R ? Czy wybór zimówek na 16" był "czymś" podyktowany?
madox - 04-11-2013, 10:15

KowaliK napisał/a:
Lucas123w napisał/a:
madox, męczysz rzemiosło w tym temacie. Rejestrowałeś się chyba na forum tylko po to żeby sobie pomarudzić :P


Madox to typowy internetowy troll - zapytajcie o niego na forum Subaru w temacie nowego Forestera, albo na autoGalerii (z tego co kojarzę to tam chyba też występował). :)


Wczoraj nie miałem czasu i odpowiedziałem żartobliwie,ale dziś odpowiem Ci poważnie
Powiedz mi ,jak to jest,że jak na forum,szczególnie forum producenta, zadaje się niewygodne pytania to zaraz jest problem.Bawiłeś się w detektywa czy jak?Szukałeś mnie po internecie?Jesteś przedstawicielem producenta?Raczej poszukaj tego gościa ,który w artykule nazwał to auto z 2.0cvt wprost-porażką.
Jak nie krytykować Subaru,za fakt,że chcą za Forestera jak za Audi albo XC60 ,a automatu nie potrafią zrobić w nim w dieslu,jak nie krytykować auta za furmankę kasy w którym nawet w najwyższej dostępnej wersji,ze skórą i Harman Kardon, między kierownicą a zegarami jest kawałek szmatki,przez który widać metalowe bebechy - kto nie wierzy niech zobaczy
Jak nie krytykować np Hondy CRV za 16cm prześwit w Suvie albo Insignii Crosfour za grubo ponad 1800kg masy i nawet biturbo 195km mało pomaga
Jak nie krytykować Mitsu za 11.7 do setki w testach z automatem,albo wersję 2.0cvt benzyna
To są kuriozalne rzeczy,a producenci myślą sobie - zrobimy suva i tak się sprzeda wszystko co jest lub przypomina suva za cenę +marża+dodatkowa marża 30% za modę na suvy
Wiesz co mnie powsztrzymuje przed tym autem ,oprócz mułowatości w automacie i kładzeniu się na zakrętach jak łajba?( choć jak widać nie on jeden ma wady) ,otóż to auto się nie sprzedaje ani w Polsce ani gdzie indziej i czuję ,że zaraz zrobią lift tego auta,a ja zostanę z rocznym autem w starej budzie wartym na rynku używanych grosze
Chcę wymienić auto ,więc czytam interesuję się ,poszukuje informacji -bo jak widzę 11.7 w automacie, A W CAŁEJ POLSCE NIE MA TAKIEGO AUTA DO JAZDY PRÓBNEJ , to zaglądam na forum marki,czy ktoś nie ma takiego,nie napisał czegoś.Podobnie w Subaru-nie ma automatu,zaglądam na forum producenta,może coś piszą kiedy będzie,albo ile rzeczywiście pali wersja 2.0turbo 240km ,bo nad nią też myślałem itp.A tam kółko wzajemnej adoracji klakierów importera
A chodzi o to ,by potem nie kupić czegoś co nie odpowiada i pisać w internecie -kupiłem O3 2.0 cvt benzyna-jeny ,wyje ,nie jedzie,pali 12.A co nie dało się dowiedzieć wcześniej ,czy takie auto mi odpowiada?Nie, to zeszło na dalszy plan,bo chciałem se suva kupić,poszedłem do salonu - oooooo, to takie drogie?A to se benzynę wezmę 2wd .Jest suv ?Jest,a że złom ,to sąsiad przecież nie będzie wiedział
P.S Do kogoś kto pisał ,żebym się przejechał -chłopie cofnij się do tyłu zanim palniesz głupstwo ,pisałem o wrażeniach z jazdy ,bo jezdziłem tym długo.A automatu do jazdy nie ma w całej Polsce,co jak na światowy koncern jest sytuacją co najmniej śmieszną

JCH - 04-11-2013, 10:33

madox napisał/a:
Podobnie w Subaru-nie ma automatu,zaglądam na forum producenta,może coś piszą kiedy będzie,albo ile rzeczywiście pali wersja 2.0turbo 240km ,bo nad nią też myślałem itp. A tam kółko wzajemnej adoracji klakierów importera
Na złe forum zaglądałeś ;)
krzychu - 04-11-2013, 10:39

madox napisał/a:
szczególnie forum producenta


Mówisz o tym forum? Też źle trafiłeś, to forum mitsumaniaków..., a nie producenta. I trochę mało nas obchodzi co sobie myślisz na temat samochodu, którym nawet nie jechałeś (w DID automacie). Czytać dane technicznie większość z nas potrafi, a dla innych jest to nie potrzebne. Odpowiedź importera żebyś sobie wybrał coś innego jak nie pasuje przyśpieszenie w automacie jest jak najbardziej słuszna i warto sobie ją wziąć do serca.

Osobiście polecam nie kupić OIII dla Twojego i naszego dobrego samopoczucia.

borsak1 - 04-11-2013, 11:09

elektri napisał/a:
Z Twojego opisu wynika, że masz (kojarzę, coś pisałeś że już nie) INTENSE+ - czy letnie miałeś też xxx/70/16R ? Czy wybór zimówek na 16" był "czymś" podyktowany?

Letnie miałem standardowe 18-ki, zimówki 16 za doradą kolegów z tego forum.

[ Dodano: 04-11-2013, 11:22 ]
@madox wynalazków z cvt jak na lekarstwo, zastanów się dlaczego BO NIKT TEGO NIE CHCE właśnie rozmawiałem z jednym z dealerów jego słowa. Może poprostu SUV nie jest dla Ciebie skoro nie ma nic co by Cię zadowalało.

krzychu - 04-11-2013, 11:45

borsak1 napisał/a:

@madox wynalazków z cvt jak na lekarstwo


W USA w co drugim samochodzie? (optymistyczne założenie). Druga sprawa w tym DID na pewno nie siedzi CVT...

Swoją drogą rozwala mnie to, że ludzie się długo uczą zmieniać biegi tak żeby nie szarpało, wielu nigdy nie będzie potrafiło robić tego optymalnie czyli jak potrzeba najefektywniej. Ale za to wsiadają do CVT to mówią coś w rodzaju "dno", "głośny", "wyje", "zamula"... A tam wystarczy wsiąść dać tyle gazu ile się uważa za stosowne w danej chwili i wszystko... Trzeba się po prostu przestawić z kupy rzeczy (sprzęgło, lewarek, dodanie odpowiedniej ilości gazu, po puszczeniu sprzęgła dociśnięcie gazu itd.) jakie trzeba zrobić przy zmienia biegów przy planowaniu manewru wyprzedzanie na (tylko) wcześniejsze naciśnięcie gazu w takiej ilości jak potrzeba. Amerykanie już dano sprowadzili samochód do rangi przedmiotu AGD/RTV, który służy do przemieszczania z punktu A do B widać Europa musi jeszcze do tego dojrzeć.

borsak1 - 04-11-2013, 12:16

W DiD siedzi zwykły automat pytałem koło 9;tej w ASO.

@Krzychu jeśli uważasz amerykanów za takich wspaniałych to pozwól że tego nie skomentuję :) .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group