[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Podświetlenie niektórych włączników
Hugo - 19-01-2009, 21:44
malibu_qq napisał/a: | Więc gdize mam szukać tej linki??? | Nidaleko tej, którą odłączyłeś. Zajrzyj bardziej pod konsolę.
Anonymous - 19-01-2009, 22:34
malibu_qq napisał/a: | Więc gdize mam szukać tej linki??? |
Daj nura w pedały i poproś kogoś (jak jesteś dobrze wygimnastykowany to sam dasz rade to zrobić :d) by Ci ktoś machał tą wajchą i wtedy ją dojrzysz, najprostszy sposób
Anonymous - 19-01-2009, 23:09
a po co Ci ta linka?? Chcesz ja odlaczyc zeby zdjac ten panel?? Jak tak to nie trzeba jej odlaczac nigdzie przy pedalach (przynajmniej tak Cie zrozumialem ze tam chcesz ja odlaczyc) Jak o to chodzi to mozna ja odlaczyc przy pokretle w bardzo prosty sposob NA srodku tego pokretla jest srubka ktora wystarczy odkrecic i odczepisz calosc od panelu. Pozniej latwo sie to sklada
Anonymous - 19-01-2009, 23:14
SlaVkoEg napisał/a: | a po co Ci ta linka?? Chcesz ja odlaczyc zeby zdjac ten panel?? Jak tak to nie trzeba jej odlaczac nigdzie przy pedalach (przynajmniej tak Cie zrozumialem ze tam chcesz ja odlaczyc) Jak o to chodzi to mozna ja odlaczyc przy pokretle w bardzo prosty sposob NA srodku tego pokretla jest srubka ktora wystarczy odkrecic i odczepisz calosc od panelu. Pozniej latwo sie to sklada |
No nie wiem, dla mnie, gdy już wiem gdzie ta linka to łatwiej wypiąć tę linkę, ale jak kto woli, wg mnie to jest wygodniejsze:)
Anonymous - 19-01-2009, 23:40
Jak tam chcesz, ale nie trzeba nurkowac pod pedaly. Jutro jak bede sie bardzo nudzil to wymienie zarowke w wlaczniku awaryjnych bo sie spalila i zrobie kilka zdjec jak to zdejmuje
Anonymous - 19-01-2009, 23:42
SlaVkoEg napisał/a: | Jak tam chcesz, ale nie trzeba nurkowac pod pedaly. Jutro jak bede sie bardzo nudzil to wymienie zarowke w wlaczniku awaryjnych bo sie spalila i zrobie kilka zdjec jak to zdejmuje |
jeśli możesz to lepiej wyjasnij jak sie te zarowki zaklada bo jak ja miesiac temu to chcialem zrobic to zrezygnowalem bo nigdzie nie bylo takich zarowek, a co dopiero kapturkow do tego a na dodatek nie wiedzialem jak to zlozyc do kupy -.-
Anonymous - 20-01-2009, 09:36
w każdym motoryzacyjnym/elektrycznym kupisz takie żaróweczki z wąsikami...wkładasz w oprawkę, zawijasz wąsy i wszystko pasuje...no jedynie problem z koszulką, ale też spotkałem się w sklepach z takowymi..
przyjrzyj się dokładnie guzikowi- nie da się go inaczej złożyć niż był
Anonymous - 20-01-2009, 10:38
rs6biturbo, Robisz to tak jak napisal bear007 Ja ogolnie inaczej robilem bo chcialem czerwone podswietlenie a akurat czerwonych zarowek nie bylo wiec kupilem diody. Zarowki maja oznaczenie bodajze T3. Diody ladniej wygladaja bo maja ladniejsza barwe niz zarowki ale zato trzeba troche pokombinowac zeby je tam przyczepic. Co do kaptorkow to uzylem tych co byly
malibu_qq - 20-01-2009, 11:12
udalo sie rzeczywiscie wczesniej odpielem nie tą linkę co trzeba tamta była zaraz koło tunelu nawiewu nóg u kierowcy troszke bardziej schowana...panel zdjęty.
[ Dodano: 21-01-2009, 20:55 ]
odnosząc sie do drugiego posta w tym temacie..kolega pisze ze pokrętło od przyciemniania zegarów powinno być podświetlone wyjęłem je przy okazji wymiany zarówek w przyciskach i nic tam nie ma w środku ani żarówki ani miejsca zeby ja zamontować dziwne...
Anonymous - 23-01-2009, 23:09
Miejsce powinno byc Jak wyjmiesz ten caly przelacznik to bodajrze w ktoryms z jego rogow jest takie kolko ktore odkrecasz z tego co pamietam plaskim srubokretem i wychodzi razem z zarowka. Troche ciezko to wyjac po przekreceniu ale da rade. Ja to robilem i na 100% jest podswietlenie
czarnuch23 - 24-01-2009, 15:13
ja zamiast malych zaroweczke kupilim malenikie diody (blekitne) i na podobnej zasadziejak zaroweczki podmienilem je we wszytkich przyciskach efekt jest taki ze wszytko ladnie swieci na niebiesko (chcialem miec pod kolor podswietlenia radia (dopracowac musze tylko pokretlo nawiewu (ciutke mocniejsze musi byc swiatlo ) i licznik bo przebieg dzienny jest malo czytelny przy zoporowanym swietle
Fajna opcja na diodach nadal dziala oporowanie sily swiatla na podswietleniu srodka
Hugo - 24-01-2009, 18:12
malibu_qq napisał/a: | kolega pisze ze pokrętło od przyciemniania zegarów powinno być podświetlone wyjęłem je przy okazji wymiany zarówek w przyciskach i nic tam nie ma w środku ani żarówki ani miejsca zeby ja zamontować dziwne... | Ja miałem Colta 1.6 z 1992 roku i było podświetlenie tego pokrętła (tak jak napisał SlaVkoEg, ). Koleżanka ma Colta 1.3 z 1995 roku i jest tylko dziura na oprawkę z żarówką. Myślałem, że wszystkie 1.6 miały to podświetlone, a 1.3 nie miały, ale Ty masz 1.6, więc już nic nie wiem. Masz taki okrągły otworek o średnicy ok. 0,5 cm z boku obudowy? Jak masz to podświetlenia nie zrobisz.
Anonymous - 25-01-2009, 15:03
czarnuch23 napisał/a: | ja zamiast malych zaroweczke kupilim malenikie diody (blekitne) i na podobnej zasadziejak zaroweczki podmienilem je we wszytkich przyciskach efekt jest taki ze wszytko ladnie swieci na niebiesko |
tez tak zrobilem tylko ze na czerwono ale licznik zostawilem oryginalny bo w sumie w Colcie fajnie jest licznik podswietlony
tomekk - 28-03-2009, 08:08
a może ktoś wie co jest winne, że mi podświetlenie zegarów i piszczek od włączonych świateł odmówili posłuszeństwa? bezpieczniki wszystkie sprawdzałem (pod maską i przy nogach kierowcy) i pojęcie nie mam, już 2 razy zostawiłem samochodzik na światłach:/ swoją drogą, to teraz gdy nie świecą zegary, to ze świecących rzeczy został mi tylko zegarek i radio:P ogólnie to muszę wszystko zmieniać, ale wątpię, że w zegarach zgasły mi wszystkie żarówki? no chyba, że jest tylko 1, no i ten piszczek nie piszczy:/ może gdzieś się jakaś kostka rozpięła?
czarnuch23 - 28-03-2009, 11:01
Piszczek moze byc milczacy z powodu niedzialajacych krancowek...
sprawdz czy jak otwierasz drzwi to zapala ci sie kontrolka ... jesli nie to masz przyczyne.
Co do podswietlenia zegarow zasanawiam sie nad regulatorem (tym opornosciowym dimerem) ktory jest po lewej stronie od kierownicy moze tam cos sie popierdzielilo ze zgaslo wszytko (popalily sie zaroweczki)
najprosciej wyjmij cale zegary i sprawdz zarowki roboty na 10 minut a ewentualny koszt groszowy.....
|
|
|