To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lubelskie - Lubelskie OT XI

grzesiopol - 11-01-2015, 19:27

W Mitsubishi ASA jest CU2W z silnikiem 2.0 i CU5W z silnikiem 2.4 i nie ma innych rozgraniczeń na turbo czy bez trubo

[ Dodano: 11-01-2015, 19:30 ]
Piotrek zobacz w dowodzie jakie masz oznaczenie.

[ Dodano: 11-01-2015, 19:39 ]
Sprawdziłem wszystkie CU2W to 2.0 a dopiero potem jest rozgraniczenie 4g63 lub 4g63T

Seichan - 11-01-2015, 19:51

Dzień dobry wieczór ;)
grzesiopol - 11-01-2015, 19:56

Seichan wystawiliście swojego w dziale sprzedaży :?: , na razie nic nie widać bo post oczekuje na akceptacje ale widze FTO DE3A
W@sio - 11-01-2015, 19:59

Masz rację Gregory, mój błąd :)
Jaro1974 - 11-01-2015, 20:05

Dobry wieczór.
Nocka pracowita była.
Grześ, tak jak napisałeś - mój to CU2W i posiada zaciski dwutłoczkowe ale czy tarcze mają 294 mm to tego nie wiem na bank. Nie sprawdzałem.

[ Dodano: 11-01-2015, 20:06 ]
Grzesiu tu masz klienta który opycha ftulca:
http://forum.mitsumaniaki...profile&u=11678

grzesiopol - 11-01-2015, 20:07

A wiecie czy te zaciski to pasują do tarczy wentylowanej i pełnej czy nie, bo na necie znalazłem zaciski tylko nigdzie nie jest napisane czy do tarcz takich czy takich, a może nie ma to znaczenia?
Jaro1974 - 11-01-2015, 20:08

No ja mam wentylowaną tarczę u siebie :wink:
grzesiopol - 11-01-2015, 20:18

No to chyba zacisk jest jeden do tych i do tych tarcz, te same zaciski montowane były też w galancie i lancerze ralliarcie
Jaro1974 - 11-01-2015, 20:25

Być może że tak jest. Czyżbyś chciał je do siebie włożyć?
W@sio - 11-01-2015, 20:25

Me2
grzesiopol - 11-01-2015, 20:32

Piotrek ale co Me2 tarcze, czy zaciski, czy CU2W.
Tak rozważałem założenie mocniejszych hamulców na przód bo te jak za duzo hamuje to nie spełniaja swojej roli i po którymśtam hamowaniu staja się bezskuteczne :mrgreen: ustaliłem już, że mozna załozyć te z Lancera Ralliart i Outlandera oczywiscie mowa o przodzie, na tyle są takie same więc w grę wchodziłaby wymiana tarcz i klocków na nowe innej firmy niż mam. Koszt przodu top coś około 300 zł za zaciski plus 300 - 500 zł. za tarcze z klockami.

Jaro1974 - 11-01-2015, 20:39

No to przyzwoicie jeśli chodzi o cenę :wink:
grzesiopol - 11-01-2015, 20:50

Z nowymi zaciskami wyszłoby o wiele drożej :mrgreen:

[ Dodano: 11-01-2015, 21:08 ]
Ale najpierw chyba zainwestuje w interfejs diagnostyczny, przyda mi się do PUGa i w niektórych przypadkach do Lancera.

Seichan - 11-01-2015, 21:25

grzesiopol napisał/a:
Seichan wystawiliście swojego w dziale sprzedaży :?: , na razie nic nie widać bo post oczekuje na akceptacje ale widze FTO DE3A

Nic mi o tym nie wiadomo.

W@sio - 12-01-2015, 06:08

Grzesiu, ja też mam cu2w, też mam dwutłoczek na tarczę wentylowaną... Nie wiem, czy tak łatwo dopasujesz zacisk do swojego lancera, musiał byś sprawdzić, bo o ile pamiętam, to faktyczne przednie hamulce w O1 są z lancera ralliarta, ale nie X generacji, tylko tego starszego... Sprawdzałeś odsadzenie tarczy, rozstaw śrub na zwrotnicy itp? :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group