Nasze nieMiśki ;-) - Bayerische Motoren Werke
Piwor - 31-01-2018, 22:31
Krzyzak napisał/a: | Jak wychodziłem z salonu po jeździe próbnej to naprawdę ciężko kupić cokolwiek sensownego do 130 tysi co choć w namiastce zastąpiłoby Galanta. |
Galant przedlift V6 automat, jasne skóry, kosztował ~162 tys. pln. Koniec lat 90.
Krzyzak - 01-02-2018, 09:49
Piwor napisał/a: | Galant przedlift V6 automat, jasne skóry, kosztował ~162 tys. pln. Koniec lat 90. | Kosztował 150 tysi, miałem jeszcze kiedyś cennik bo w 2000 r odwiedziłem salon Margo w Gdańsku gdyż tam pierwotnie serwisowałem swojego...
Z czego 35% to było samo cło nałożone na auta japońskie i amerykańskie w tym czasie.
A wersja 2.0 kosztowała 120 tysi, diesla w tej ofercie nie było, można było tylko wybrać sedana lub kombi...
Xsystoff - 01-02-2018, 14:24
vrangsinn napisał/a: | tak naprawdę jedyna poważna wada Galanta i to ze nie jest odbierane tak jak bmw i nie rośnie cenowo jest brak napedu na tyłek |
Nie.
Galant nie jest odbierany tak jak E46/E39 dlatego, że:
- nie ma mocnych silnikow
- nie ma bardzo mocnych silnikow
- nie ma silnika diesla (pomijam ten zart w postaci 2.0 TD)
- nie ma nowozytnego wyposazenia jak xenon, pamiec foteli, dwustrefowy klimatronic (e39), nawigacja, bluetooth, fabryczne radia z mp3, czujniki parkowania z przodu, podgrzewana kierownica, rozbudowane zestawy audio i wiele, wiele innych mniej istotnych rzeczy typu czarna podsufitka, sportowe fotele skora/polskora/alcantara, milion wersji dekorow, el. rolety czy isofix.
- nie ma 6 biegowych manuali / 5 biegowych automatow tylko typowe lata `90 czyli 5M/4AT
- gnije w miejscach nie tylko w kosmetycznych typu nadkola
- brak nadwozia coupe/cabrio/hatchback (E46)
vrangsinn - 01-02-2018, 15:55
Xsystoff napisał/a: | vrangsinn napisał/a: | tak naprawdę jedyna poważna wada Galanta i to ze nie jest odbierane tak jak bmw i nie rośnie cenowo jest brak napedu na tyłek |
Nie.
Galant nie jest odbierany tak jak E46/E39 dlatego, że:
- nie ma mocnych silnikow
- nie ma bardzo mocnych silnikow
- nie ma silnika diesla (pomijam ten zart w postaci 2.0 TD)
- nie ma nowozytnego wyposazenia jak xenon, pamiec foteli, dwustrefowy klimatronic (e39), nawigacja, bluetooth, fabryczne radia z mp3, czujniki parkowania z przodu, podgrzewana kierownica, rozbudowane zestawy audio i wiele, wiele innych mniej istotnych rzeczy typu czarna podsufitka, sportowe fotele skora/polskora/alcantara, milion wersji dekorow, el. rolety czy isofix.
- nie ma 6 biegowych manuali / 5 biegowych automatow tylko typowe lata `90 czyli 5M/4AT
- gnije w miejscach nie tylko w kosmetycznych typu nadkola
- brak nadwozia coupe/cabrio/hatchback (E46) |
Nie zgodze się z Tobą jeśli mogę. Nie chodziło mi o popularność modelu do marki bmw i wymienienie wszystkiego czego nie ma w porownaniu do tej marki, bo samo Mitsubishi nie miało i nie ma czym konkurować z bmw, bo jej fani zawsze kupia bmw nawet jak inna marka bedzie 2x lepsza...tylko typu Opla Omegi, z omegowcami w sumie mam większy kontakt niz z ujeżdżaczami Galanta, problemy trapiace oba modele są podobne, parunastu już moim galem jechało i argument jest zawsze podobny...brak napedu na tył...reszta to "drobnostki" (to ich słowa na podstawie naszych luznych pogadankach o obu modelach), widziałem już nie jedną pięknie zrobioną Omega, po wymianie kielichów, progow, nadkoli i wielu innych rzeczy, przekładkach silnikow, turbin i bog wie czego jeszcze, tutaj na forum nie ma tylu "projektów" galantów niz omeg porobionych naprawdę super które widziałem osobiście. Zresztą oni sami często się traktują jako odrebny klub, to nie Opel to Omega, co mnie i bawi i imponuje
Aczkolwiek zgodze sięz Tobą że brak naprawde fajnego diesla jest też dużym minusem
Piwor - 01-02-2018, 19:11
Krzyzak napisał/a: | Kosztował 150 tysi |
Pardon.
Xsystoff - 02-02-2018, 16:03
vrangsinn napisał/a: | i argument jest zawsze podobny...brak napedu na tył...reszta to "drobnostki" |
Tylko, ze Omega jest tutaj doskonalym przykladem, ze naped na tyl sam z siebie nie robi modelu drozszego na rynku wtornym. Omega jest jeszcze tansza niz Galant i wartosc ma w okolicach aktualnej ceny zlomu x masa z dowodu rejestracyjnego Z drugiej strony z wyposazenia tez jej niczego nie brakuje w bogatych wersjach, a to z kolei zaprzecza troche i mojej teorii o brakach w Mitsu. Pytanie tylko czy jest jakikolwiek nie-sportowy japonczyk poza Lexusem, ktory trzyma wartosc po latach? Wszystkie japonskie sedany z przelomu wiekow poza Lexem sa tanie jak barszcz. Nawet Accord Type-R z konca lat `90 jest nadal tanszy niz poliftowe E46 z jakims lepszym silnikiem, a Accord to najdrozszy japoniec sedan nie-Lex jaki mi przychodzi do glowy.
Tomek - 11-04-2018, 11:45
1. Uniroyal Rainsport 3
2. Nokian zLine
3. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
??
1 i 2 w tej samej cenie
3 50 zł droższe na sztuce
wszystkie parametry te same, nr 3 jest za to cichsze (68 dB vs. 72 dB)
Fragu - 11-04-2018, 12:06
1 mogę polecić.
Krzyzak - 11-04-2018, 12:50
do rainsporta kup sobie jeszcze zatyczki do uszu
pozostałych nie znam
Tomek - 11-04-2018, 14:09
Krzyzak napisał/a: | do rainsporta kup sobie jeszcze zatyczki do uszu
pozostałych nie znam |
tego właśnie się boję
bo czytałem kilka podobnych opnii, że dobre, ale głośne
nr 2 ma ten sam indeks głośności 72dB, a nr 3 ma już 68, a 4 dB to już spora różnica
radek79 - 11-04-2018, 16:15
Tomek napisał/a: |
Krzyzak napisał/a:
do rainsporta kup sobie jeszcze zatyczki do uszu
pozostałych nie znam
tego właśnie się boję
bo czytałem kilka podobnych opnii, że dobre, ale głośne |
mam je w fokusie st, wcale ich nie słychać
Tomek - 11-04-2018, 16:21
radek79 napisał/a: | Tomek napisał/a: |
Krzyzak napisał/a:
do rainsporta kup sobie jeszcze zatyczki do uszu
pozostałych nie znam
tego właśnie się boję
bo czytałem kilka podobnych opnii, że dobre, ale głośne |
mam je w fokusie st, wcale ich nie słychać |
nie wiem którą generację masz Focusa, ale miałem w domu mk3
Focus ma bardzo dobrze wygłuszenie/wyciszenie
niestety nie mam porównania do BMW, bo nie miałem ich równorzędnie pod domem
radek79 - 11-04-2018, 16:23
Tomek napisał/a: |
radek79 napisał/a:
Tomek napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
do rainsporta kup sobie jeszcze zatyczki do uszu
pozostałych nie znam
tego właśnie się boję
bo czytałem kilka podobnych opnii, że dobre, ale głośne
mam je w fokusie st, wcale ich nie słychać
nie wiem którą generację masz Focusa, ale miałem w domu mk3
Focus ma bardzo dobrze wygłuszenie/wyciszenie |
focus z 2007 roku 3d
Tomek - 11-04-2018, 20:15
Zamówiłem takie:
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
225/50 R17 98 Y XL, FP
Marcino - 11-04-2018, 21:17
podobno hankok daje rade
|
|
|