To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Frankenstein CC5A

Rafal_Szczecin - 17-12-2009, 11:58

harpagan napisał/a:
Co polecasz zatem ?
Pamietam, ze jak kupowałem kable to wybor byl niestety zaden.


NGK :

RC-ME109

cena detal : 145,02

BOSCH :

0986 357 159

cena detal : 312,56

BERU :

0300890878

wiadomo, ze Ty od czlowieka od ktorego bierzesz, masz jakies tam znizki, wiec winno byc taniej .

tak mowi katalog, lecz czasami z NGK jest tak, ze mimo, ze katalogowo ok, potrafi nie pasowac, wiem ,jak do siebie dobieralem kable z NGK .

j-rules - 17-12-2009, 12:50

a co myslicie o kablach firmy KAGER? - sa dostepne w sieci Fota. cena w katalogu 178 pln
robertdg - 17-12-2009, 12:57

j-rules napisał/a:
a co myslicie o kablach firmy KAGER?
jezeli sa takie same jak ich akumulatory to porazka.
Rafal_Szczecin - 17-12-2009, 13:31

j-rules napisał/a:
a co myslicie o kablach firmy KAGER? - sa dostepne w sieci Fota. cena w katalogu 178 pln
robertdg napisał/a:
jezeli sa takie same jak ich akumulatory to porazka.

amortyzatory i laczniki stabilizatora sa taka sama porazka jak akumulatory .

idas - 17-12-2009, 13:42

Cytat:
a co myslicie o kablach firmy KAGER? - sa dostepne w sieci Fota. cena w katalogu 178 pln

Przy takiej cenie to już nie ma co oszczędzać i warto dopłacić do NGK, ja wolałem "zaryzykować" i kupiłem sentechy za ~80 zł, póki co sprawują się dobrze (już rok na nich jeżdżę).

rosomak1983 - 17-12-2009, 14:19

Ja mam Seiwa polecał mi je Mateusz ALL-Parts. Sa OK nie narzekam. Moze trafiłem na jakas lepsza partie :P
londolut - 17-12-2009, 14:45

A ja powiem tylko tyle, że NGK to już nie to samo co kiedyś. Ziomek miał świece i kable NGK (made in JPN) w Civic`u. Kable wyleciały od razu po montażu, bo jaja się zaczęły dziać. Po montażu nie palił na 2 gary, telepało budą itp. Jak już dostosowaliśmy świece do zasilania 4 garów to silnik zaczął parskać. Montaż poprzednich kabli i jak ręką odjął. Co do świec to po 12k na 4 świece zeszły 2. W jednej wypaliła się całkiem elektroda (wyparowała) a druga przy ściąganiu fajki ze świecy pękła na pół. Kolejny komplet pokrył się jakimś dziwnym nalotem po 8k i też lipnie palił. DENSO przejechało już 22k i nic się nie dzieje. Książkowe ślady zużycia świec (kawa z mlekiem).
IMHO 150-200zł za kable które nie działają to lekka przesada :?

cns80 - 17-12-2009, 14:51

londolut napisał/a:
A ja powiem tylko tyle, że NGK to już nie to samo co kiedyś.
A ja powiem że jak się kupuje kable, które leżały 10 lat na magazynie to później jest wesoło. Wszystkie inne części eksploatacyjne też. Kolega kiedyś kupił przednie klocki Ferrodo do Hondy CBR i przy pierwszym hamowaniu ze wszystkich 4 klocków odkleiły się okładziny. Miał chłopaczyna zagadkę jak pokonać zakręt :(
Niestety w wielu przypadkach nie ma jak sprawdzić czy towar nie jest zleżały. Z kablami najlepiej sprawdzić czy po wygięciu guma się nie kruszy :)

londolut - 17-12-2009, 14:53

cns80 napisał/a:
jak się kupuje kable, które leżały 10 lat na magazynie to później jest wesoło
To nie to, uwierz mi. To była albo podróba albo bubel - po prostu masówka.
idas - 17-12-2009, 14:59

Cytat:
150-200zł

Do 4G92 kosztują około 250zł... od razu z nich zrezygnowałem 8) Swoją drogą strasznie mnie dziwi taka rozbieżność cenowa w końcu do 4G93 chyba konstrukcja identyczna/prawie identyczna...

j-rules - 17-12-2009, 15:00

no tak, ale gdzie wy te NGK w cenie kolo 200 pln kupujecie? Na allegro to troche sie boje ze podrobka. Mi cos zaczyna szarpac sprawdze dzis czy to wina kabli..

no własnie idas, widzialem za 250 jednak pachnie mi to podróbką (jedyna aukcja na allegro w takiej cenie) dlatego szukam jakichs innych zamiennikow ktore bylyby dobre.
Nipparts mam 15k i cos zaczyna sie chyba z nimi dziac.
Przepraszam za OT w nie swoim temacie :oops: ale moze razem wszyscy do czegos dojdziemy :)

czarnuch23 - 17-12-2009, 15:12

kable seiwa za 200 kupowalem jakies pol roku temu i juz sie szykuje do ich wymiany na NGK bo mam problemy z przebiciami ... jakosc? albo ja mam pech aalbo "TO" Warte (karol wie czemu TO)
mkm - 17-12-2009, 18:12

harpagan napisał/a:
Najbardziej martwiąca mnie jednak sprawą jest zachowanie Franka po przestaniu nocy w zimnie.

Sprawdz (a najlepiej podmien) jeszcze akumulator.
Z 4G93 jeszcze zbytniego doświadczenia nie mam, ale jedno co już przetestowałem to akumulatory.
Śmiało mogę napisac, ze silnik jest bardzo czuly na stan akumulatora, a objawy u mnie były podobne do tych co opisałeś.

PS. Odpalal normalnie.

Anonymous - 17-12-2009, 18:30

Daruj sobie te Seiwy. W lutym wymieniałem w Białym oryginał na Seiwa, teraz mentalnie szykuję się na kolejną wymianę. Na NGK. Kiedyś pod Cafe 66 robiliśmy z Jerzykiem wymianę kabli. Kiedy Jerzyk zdjął swoje Seiwy i założył moje NGK, nie chciał mi ich już oddać. A Zielony na Jurkowych Seiwach zaczął prychać.
Hugo - 17-12-2009, 21:14

KAGER jest we wszystkim gorszy od produktów z katalogów JC. Co do Seiwy założyłem do 626 i nie miały przebić, ale silnik nadal prychał na wolnych obrotach z wydechu i był z lekka przymulony. Teraz za namową sprawdzonego gazownika założę Sentech-y. Mówi, że nie mają izolacji z silikonu tylko czegoś lepszego co nie powoduje przebić na LPG oraz mają jakiś tam dobry, starej konstrukcji rdzeń.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group