To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Droga do idealu.

Kleju - 27-04-2010, 22:30

Fajne żelastwo 8)
Reszte masz, czy goły silnik tylko?

mkm - 28-04-2010, 18:06

Jeżeli chodzi o silnik i osprzęt „w komorze” to komplet.
Na bank nie mam komputera i jeszcze „paru drobiazgow”.
Chce go rozebrac i zobaczyc dlaczego stanął (jest uszkodzony-swiezo po wymianie uszczelki wiec podejrzewam najgorsze czyli uszkodzenie mechaniczne). Jak się go da uratowac w całości to będzie pieknie
Jak nie to chociaż pare czesci przed zlomem uratuje.

mkm - 01-05-2010, 17:44

pawela dwa kable.
Zalezy mi na okolo 15-20cm od wtyczki, plus wtyczka z oslona gumowa.

Popytaj jak mozesz. Z gory dzieki.

pawela - 01-05-2010, 21:07

tego już na pewno nie mam, ale wiem kto ma ;)
mkm - 10-06-2010, 21:06
Temat postu: [CA4A 1.6] Przełacznik termiczny wentylatora.
Panowie help!
Mam do wymiany wlacznik wentylatora.
W moim Colcie juz bylo cos kombinowane i wtyczka sie wykruszyla.
Kupilem wlacznik (zamiennik – psia krew!) ktory oczywiscie jest inny niz oryginal.
Roznice widac na zdjeciach.
Nie ma opcji, zeby bez lutowania polaczyc wtyczki...
Na szczescie mam tez oryginal (podobno sprawny).
Popatrzcie na foty i doradzcie co robic.
Czy zniszczyc oryginal i wlutowac to czego brakuje zamiennikowi, czy zakladac oryginal i liczyc, ze wkrotce nie padnie, czy kupowac inny wlacznik?
Pytanie do Was, czy sa inne zamienniki (nie takie jak ten!) czy wszystkie sa tak badziewne?
Nr. z opakowania wskazuje, ze jest od tego modelu...



Jak jest taki temat to prosze scalcie, bo nie mialem czasu szukac, a sprawa pilna.

idas - 10-06-2010, 21:48

Oryginał to niby ten z wtyczką wiszącą? U mnie na pewno jest taki jak ten zamiennik... Nie wiem być może ktoś już go wymieniał. W takim razie śledzę temat bo mnie również czeka wymiana, choć czasami wentylator działa poprawnie.
mkm napisał/a:
Ten z kawalkiem kabla to oryginal.

W takim razie jak byś nie używał zamiennika to mogę go odkupić:] u mnie jest dokładnie taki, a wtyczka do niego nie wygląda na kombinowaną... Widziałem w Intercarsie w katalogu właśnie taki z kabelkami i taki jak ja mam u siebie.

mkm - 10-06-2010, 21:53

Tak.
Ten z kawalkiem kabla to oryginal.

W aucie jest „zdrutowane” w ten sposob, ze ktos ucial wtyczke od kabla biegnacego z wentylatora i „dorobil” do wlacznika.
Teraz jak sobie przypominam to z tym wentylatorem od zawsze byly cyrki – wlaczal sie jak chcial – ale wlaczal.

idas, te w IC z "kablem" tez widzialem, ale wychodzi, ze maja wyzsze temperatury dzialania...

kartomaniak gti - 11-06-2010, 08:30

mam taki na zbyciu, ten z prawej więc jest to ori
mkm - 11-06-2010, 10:31

Zaraz wyjezdzam do warsztatu.
Zamowilem kolejny zamiennik (tym razem wygladajacy tak jak ten po lewej - z kablem).
Dzis zaloze ten uzywany i zobacze jak bedzie.

mkm - 11-06-2010, 18:03

Przenioslem temat do siebie, zeby nie robic zametu.
Sam juz nie wiem jak to jest z tymi wlacznikami, wtyczkami, wentylatorami :rolleyes:

Autko juz po „naprawie”.
Mial byc „moment” zeszlo pare godzin. Przod jest tak nisko, ze nie da sie glowy wcisnac :mrgreen:

Sprawcy calego zamieszania, sam wlacznik i wtyczka od wentylatora:

Zmienialem komplet, czyli caly wentylator plus wlacznik.
Na miejscu po wyciagnieciu starego wentlatora, okazalo sie, ze "nowy" jest inny.
Najprawdopodobnie od 1.8, ale nie wiem :doubt:
Do chlodnicy pasuje idealnie (rozstaw srub, wtyczka do glownej wiazki), ale sa roznice i to duze.

Inny silnik wentylatora.
Wiecej lopatek na „smigle”
Zupelnie inna obudowa. Szersza, wyzsza i grubsza.
Mocowanie plastiku wentylatora. „Stary” ma 4 sruby w kazdym rogu, „nowy” dwie na gorze i na dole na srodku bolec.
Jako, ze chlodnica nie miala miejsca na bolec troche poprzerabialem i troche „podrutowalem” :wink:
W miejscu gdzie powinny byc sruby wywiercilem otwory i zlapalem na opaski samozaciskowe. Byl jeszcze problem z dolnym kolnierzem, bo „nowa” lezy na dole na chlodnicy – wiec tez przewiercilem.

Silnik oczyscilem z rdzy i prysnalem na srebrno.


Teraz wentylator wlacza sie idealnie. Bardzo szybko zbija temperature. Jest "wydajniejszy". "Stary" jak sie wlaczal to na "minute", ten na "sekundy".
Temperatury powyzej polowy nie puszcza :)
Mimo, ze plyn byl zmieniany chyba z pol roku temu, zalalem nowym.
Tym razem koncentrat Febi plus woda destylowana w stosunku 1:1.
Jeszcze tylko jutro odbieram nowy czujnik (taki jak jest teraz od „kompletu”), w przyszlym tygodniu go zmieniam i mam nadzieje, ze zapomne o ukladzie chlodzenia. :badgrin:

idas jak chcesz ten czujnik to wyslij mi na PW adres do wysylki, a kwote, ktora chciales za niego dac wplac na Mitsumaniaki.

idas - 11-06-2010, 18:25

mkm napisał/a:
idas jak chcesz ten czujnik to wyslij mi na PW adres do wysylki, a kwote, ktora chciales za niego dac wplac na Mitsumaniaki.

Dogadane 8) To forum nie przestaje mnie zaskakiwać 8) dzięki!!!!!!

mkm - 15-06-2010, 23:51

Nadzszedl ten dzien i ... Misiek czysty. :mrgreen:
Mycie plus inwentaryzacja strat :roll:





A tu foty z kazdej strony... :roll:




Kleju - 16-06-2010, 00:11

Jakiś taki goły ;) żadnego chlapacza, spojlera, dokladki ;)
mkm - 16-06-2010, 00:23

Chciales napisac – nieuzbrojony :!:
Czas pokoju to i arsenał w magazynie, ale jak sie Misiek uzbroi... 8) to chyba bede musial Forum zmienic :mrgreen:

rosomak1983 - 16-06-2010, 01:10

ajc... nie mylałes zeby porobic zaprawki???


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group