To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 2-gi Maćkowy Galancior

Tomek - 23-03-2012, 14:24

Derpin napisał/a:

a ile wg Ciebie powinieneś zrobić zanim będziesz musiał je po raz kolejny wymienić ?


a skąd mam wiedzieć??
są dobre, nie wymagają wymiany na dzień dzisiejszy
a kiedy padną to nie wiem

Derpin napisał/a:
ciągłe narzekania na sprawdzone marki stają się już lekko mówiąc nudne ;) :roll:


jakby wierzyć we wszystkie narzekania, to byś nie założył żadnej części
eg. pasek sun zły, pasek gates zły, conti zły

stary alfer napisał/a:
omek, polecam używanie emotek. Ułatwiają zrozumienie intencji piszącego ;)


bez emotek to jest dopiero jazda

Maciek - 23-03-2012, 14:46

Panowie sie pojeździ sie zobaczy 8) Faktycznie to chyba tylko oryginały by dłużej podziałały. Tak czy owak poprzednie (555) zmieniałem chyba jesienią 2008 przetrwały około 40-50k km więc bardzo długo. Niech te przetrwają 1/2 dystansu a będę zadowolony. I mam nadzieję że Darkowe krakanie :-) nie spełni się a jeśli tak to wiem kto za rychły zgon jest odpowiedzialny :badgrin:
Hugo - 23-03-2012, 15:16

Derpin napisał/a:
po prostu ciągłe narzekania zazwyczaj Darka , na sprawdzone marki stają się już lekko mówiąc nudne
Ale są prawdziwe :P
stary alfer - 23-03-2012, 17:20

Hugo, no jak Cię lubię tak muszę zacytować to co napisałeś w 2009 roku:

Cytat:
Dużo jeżdże po fatalnej jakości drogach gminnych, a do tego 50% po "szutrach". Więc nie da rady.


No nie ma siły żeby części miały tą samą wytrzymałość w warunkach w jakich Ty je eksploatujesz, a w jakich np. ja, Maciek, Rafał, Dominik ;)

Maciek - 23-03-2012, 17:58

No u mnie też szału nie ma :-( Do domu mam około 700m strasznie wybitym brukiem. Od tej jazdy w zeszłym roku świerszcze w tapicerce się pojawiły a letnie kapciochy 45 też nie pomagają. Jest jak jest i na lepsze drogi się nie zapowiada więc trzeba klamoty co jakiś czas wymieniać.
Matejko - 23-03-2012, 19:13

Derpin napisał/a:
ale na co to już nie :P


a bo dla niego japanez specjalnie jc brand pakuje w lepsze opakowania i sprzedaje na 2* marzy :)

Krzyzak - 23-03-2012, 20:46

Derpin napisał/a:
jakie on założył u siebie teraz tylne łączniki i ten jeden drążek z przodu?
z tyłu CTR a z przodu oryginał - po przebiegu 150 tkm ze srebrnego rekina był jak nowy
końcówki kierownicze zakładałem 555 w srebrnym, tak samo sworznie podkowy
a jedna końcówka do kombi poszła też oryginalna - też ze srebrnego po przebiegu 150 tkm i była w idealnym stanie - tylko uszkodzoną gumę zmieniłem

a delphi miałem okazję wyrzucać z aut znajomych - każdy mówił, że "to na pewno nie stuka, bo jest nowe"
a potem były takie :shock: oczy
albo amortyzatory delphi u Firka - po 2 latach miały 0 sprawności

Anonymous - 23-03-2012, 22:03

czekaj ja nie rozumiem, ładujesz do kombi używane graty ze srebrnego, bo w kombi się zużyły, a do srebrnego pakujesz "szajsowate" 555 ? :rolleyes:
po co ta podwójna robota ?

m6riano - 24-03-2012, 00:26

tomek84 napisał/a:
Derpin napisał/a:

widocznie w szczecinie naprawdę mamy jakiś lepszy sort części :lol: :mrgreen:


albo niskie oczekiwania

albo za każdym razem wskakują na niemieckie obwodnice...i wychodzi na to że tylko 15% przebiegów robią na polskich drogach...;-)

Krzyzak - 24-03-2012, 23:16

Derpin napisał/a:
czekaj ja nie rozumiem, ładujesz do kombi używane graty ze srebrnego, bo w kombi się zużyły, a do srebrnego pakujesz "szajsowate" 555 ? :rolleyes:
po co ta podwójna robota ?

1. 555 nie jest szajsem - to obecnie najlepsze zamienniki zawieszenia
2. pakuję używane, dobre części - zmieniam w sedanie na wyrost, zostawiając sobie tylko 100% sprawne części a jeśli okaże się, że ta sama część w kombi jest gorsza, to zamieniam - to chyba nic złego, skoro do tej pory sedan na niej jeździł i pewnie kolejne 50 tkm by na niej bez problemu zrobił...
3. nie martw się - chyba znasz mnie na tyle, że wiesz, że byle czego nie montuję... kombi wożę syna a wkrótce dwóch synów :) - nic mam nic cenniejszego nad nich, więc uwierz - wiem, co robię :)

Anonymous - 25-03-2012, 00:22

Krzyzak napisał/a:
1. 555 nie jest szajsem - to obecnie najlepsze zamienniki zawieszenia


nie chce mi się grzebać po postach ale wydaje mi się że gdzieś narzekałeś na 555... nie ważne, przyjmijmy to co piszesz teraz.

a co do reszty to dla mnie jest to po prostu podwójna robota, musisz wymontować z sedana, żeby zamontować w kombi a potem zamontować coś nowego w sedanie, każdy robi to co lubi ale mi by było szkoda czasu....

tak btw na gumach cukierkach yamato w bananach zrobiłem już 5 tysi :P ile jeszcze pociągną :> ? ;)

fj_mike - 25-03-2012, 12:54

Derpin napisał/a:
tak btw na gumach cukierkach yamato w bananach zrobiłem już 5 tysi :P ile jeszcze pociągną :> ? ;)

U mnie po roku (jakieś 11tys km) na obu guma zaczęła się odklejać od płaskownika. Teraz mam ori wahacze Mitsu po regeneracji :mrgreen:

Krzyzak - 25-03-2012, 20:59

Derpin napisał/a:
musisz wymontować z sedana, żeby zamontować w kombi a potem zamontować coś nowego w sedanie
kolejność jest dokładnie odwrotna :) - montuję nowe części do sedana, stare dobre chowam "na wszelki wypadek" a potem czasami sprawdzam coś w kombi i jeśli mam taką część w idealnym stanie, ale używaną, to montuję
Krzyzak - 25-03-2012, 21:01

Derpin napisał/a:
wydaje mi się że gdzieś narzekałeś na 555

musiałbyś znaleźć, bo nie pamiętam... nie wykluczam także
kiedyś wychwalałem yamato, teraz wolę chińczyki :) - jakość ta sama a cena 3x niższa

Hugo - 25-03-2012, 22:41

Derpin napisał/a:
tak btw na gumach cukierkach yamato w bananach zrobiłem już 5 tysi ile jeszcze pociągną :> ?
Hmm, z 40 000-50 000 km, oczywiście guma odspoi sie od płaskownika duuużo szybciej, ale po w/w przebiegu dopiero usłyszysz stuki :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group