To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Powrót do przeszłości

Wszyc - 06-11-2011, 22:44

Ale moim pragnieniem nie jest znalezienie powodów Twojego szarpania :mrgreen: ( po za tym ja żadnych pragnień nie mam ostatnio nawet skończyć galanta się nie chce :P od 2 tygodni czaję się by przylutować kabel od obrotomierza :P )

2 tyś km to chyba nie tak prędko :D w moim przypadku oznaczało by to wymianę oleju dopiero na wiosnę hehe :D

jacek11 - 15-11-2011, 17:02

jak by się tu przyznać.....dopompowałem lewe tylne koło.......... :mrgreen:
stary alfer - 15-11-2011, 20:11

jacek11 napisał/a:
jak by się tu przyznać.....dopompowałem lewe tylne koło..........


Jaka cena takiej usługi?

U kogo robiłeś?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jacek11 - 16-11-2011, 17:00

Mam sprężarkę zrobioną z agregatu lodówkownego,i powoli sobie psiuka :mrgreen:
areksz121 - 21-11-2011, 06:16

Hehe...dobre z tym kołem :mrgreen:

Jacku, swoją drogą to kombinowałeś coś w temacie czujnika ciśnienia oleju? Bo czekam na rezultaty i przyznam, że nie mam czasu na kombinowanie :P

jacek11 - 21-11-2011, 17:04

Puki co szykuję się do zimy,i nie mam czasu na grzebanie w samochodzie.ale niebawem zrobię przymiarkę czy gwinty pasują.jeśli będzie dobrze,to reszta nie problem.a jak nie,to będzie kombinowanie :wink:
jacek11 - 06-12-2011, 22:01

Zrobiło się zimniej,wraca temat ogrzewania.Poczyniłem pewne ustalenia,i przyczyną jest parownik od gazu 8)
Parownik jest wpięty w obwód nagrzewnicy szeregowo,i skutecznie blokuje przepływ płynu :? Problemem są krańcówki,które mają sporo mniejszą średnicę.Na tę chwilę troszkę je rozwierciłem,i jest spora różnica :) Nadal jednak to nie jest to co powinno być.
Zastanawiam się nad przerobieniem układu na równoległy.Oby tylko wtedy parownik nie zamarzał :roll:
Mogę też zamontować dodatkową elektryczną pompkę płynu,ale nie wiem czy zda egzamin w układzie szeregowym :roll:

areksz121 - 06-12-2011, 22:33

Ja bym to przerobił na równolegle... przecież u mnie są dwa reduktory, a razem z nagrzewnicą wszystko równolegle. W środku grzeje konkret, reduktory też nie zamarzają. W NL w nocy 0* a w dzień 5-6*, więc też ciepło nie ma :wink:

PS. Może pytanie głupie, ale czy korek na chłodnicy dobrze Ci trzyma? Mi jak pamiętam grzało słabiej przed wymianą korka...

jacek11 - 07-12-2011, 16:46

areksz121 napisał/a:
PS. Może pytanie głupie, ale czy korek na chłodnicy dobrze Ci trzyma? Mi jak pamiętam grzało słabiej przed wymianą korka...

Korek jest ok.ciśnienie w układzie jest jak powinno,płynu nie ubywa.pompa wody przejechała ok.20000km.więc też jest ok.
Pokombinuję z układem,to się wyjaśni.

jacek11 - 20-01-2012, 21:12

No i buba :evil: urwałem przedni zderzak :evil: wpadłem w dziurę na parkingu,i jak chciałem wycofać,zawadziłem o krawężnik,który ktoś wcześniej już wyrwał.zdaje się,że nie jestem pierwszą ofiarą tej dziury.było już ciemno,padał śnieg,i po prostu jej nie zauważyłem :( teraz zderzak wisi,bo urwałem mocowania,wzmocnienie też chyba wygięte...
jak dam radę,to porobię fotki,i wkleję.dzisiaj już za ciemno :(

jacek11 - 04-02-2012, 20:56

Poległ prawy tylni amortyzator...ale dziwnie jakoś,bo ma bardzo krótki skok,jak by coś go w środku zablokowało.może woda się tam dostała,i zamarzła?chociaż mało prawdopodobne,bo do końca trzymał,i luzów nie wykryłem...najgorsze jest to,że dwóch lat nie wytrzymał.dobrze że starych nie wywaliłem,i założyłem całkiem jeszcze dobry KYB made by japan.osłona gumowa amora też już się nie nadawała,więc musiałem coś wykombinować :mrgreen: jak będzie dobrze działać,to powiem co zrobiłem,jak nie to nie powiem :mrgreen:
Komputer gazu też strajkuje podczas mrozów,i wcale się nie włącza z rana,tylko jak troszkę pochodzi na benzynce.nie wiem o co chodzi,bo nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu.
Swoją drogą,to się zastanawiam po kiego jest zamontowany taki rozbudowany komputer od gazu,do tego ma jakieś dwa moduły zalane plastikiem,i jeszcze zestaw przekaźników :roll:
To w końcu tylko instalka drugiej generacji.pewnie kiedyś to działało jak się należy,bo to w końcu Vialle.ale u nas to wszystko zastępuje jeden marny sterownik,i śruba na przewodzie gazowym :mrgreen: ech,gdyby to paliwsko było tańsze,to by wywalił zbędne graty,i jeździł jak fabryka kazała...

jacek11 - 09-02-2012, 16:52

Fotki urwania






a tak wygląda płyta sterownika instalacją gazową



i po kiego grzyba taki rozbudowany sterownik :roll:

jacek11 - 09-02-2012, 19:49

Miś odwiedził w dnu dzisiejszym stację diagnostyczną.Wynik-stan zawieszenia wzorowy,układ hamulcowy-stan dobry,oświetlenie pojazdu-stan wzorowy 8)
Dowód rejestracyjny otrzymał kolejną pieczątkę,zaświadczającą dopuszczenie auta do ruchu.
W nagrodę kupię mu ładny zapach :twisted:

Jogurt - 09-02-2012, 20:45

jacek11, nic sie nie martw. Sylwia miesiąc temu cały zderzak wyciągnęła w colcie.Dlaczego hamownia tylko stan dobry ?
jacek11 - 09-02-2012, 21:02

Jogurt napisał/a:
jacek11, nic sie nie martw. Sylwia miesiąc temu cały zderzak wyciągnęła w colcie.

się zdążyłem przyzwyczaić.wkurza mnie tylko to,że w lato go malowałem,a teraz zaś trzeba będzie go obielić :? a może kupię poliftowy :roll:
Jogurt napisał/a:
Dlaczego hamownia tylko stan dobry ?

Przód hamuje równo,ale za to tył już nie za bardzo.prawe koło o jedną dziesiątą jest słabsze.diagnosta stwierdził,że jest ok.ale mnie to nie zadowala.może trzeba bębny przetoczyć.ręczny wywalił z rolek jak należy,więc przyczyna może leżeć również w regulatorach.temat do ogarnięcia na wiosnę,bo teraz troszkę przykro przy nim marznąć :-X



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group