To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Moduł diagnostyczny OBD2

Zhan - 14-06-2012, 00:33

Tak, mam TAP-02. Nie jestem pewien bo walczyłem z tym ze dwa czy trzy lata temu ale jeśli dobrze pamiętam to chodziło o gęstość impulsów z czujnika położenia wału, były albo za gęste albo za rzadkie... jakoś tak.
Owczar - 14-06-2012, 00:39

Galant ma 3 sygnały na obrót. Może w tym tkwi problem :/

Najnowsze FW ma datę na kwiecień ubiegłego roku.

Zhan - 14-06-2012, 00:42

No to ja na pewno walczyłem ze starszym firmware. Jak możesz to anuluj zamówienie i sprawdzisz sobie na moim.
Owczar - 14-06-2012, 00:44

Z tym może być problem bo zostało już nadane. Ew może będę mógł zwrócić. Szkoda, że nie wiedziałem wcześniej. Pamiętałem, że kiedyś ktoś o to pytał na forum, a teraz sobie przypomniałem, że to właśnie Ty :)
Zhan - 14-06-2012, 00:49

Jak coś to daj znać, może na coś się w końcu przyda po paru latach leżenia w szafie
Owczar - 14-06-2012, 00:50

Napiszę na forum ac. Ciekawe co odpiszą. Jeśli zapomnieli o tym wspomnieć to będę żądał zwrotu kasy ;) Aczkolwiek jestem ciekaw działania tego urządzenia.
Owczar - 18-06-2012, 13:15

Rzeczywiście wariator staga nie ogarnia sygnału unipolarnego, będę go zwracał. Zastosowałem ecumaster i jestem więcej niż zadowolony :)
Zhan - 18-06-2012, 13:21

A który Ecumaster zastosowałeś? I jakie efekty udało Ci się uzyskać?
Owczar - 18-06-2012, 13:25

Ecumaster II. O efektach więcej tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...7978&start=1560

Możliwości jest multum, ale bez AFR-a i strojenia nie ma możliwości większych modów. A sam AFR to koszt około 800-900zł ze sterownikiem. Uzysk mocy minimalny więc sobie odpuszczam. Może się pobawię kiedyś w wolnej chwili :)

Jarcev - 30-06-2012, 14:44

wie ktos moze jakie wartosci ma wykazywac kostka na mierniku?? po zmostkowaniu pinów 1 i 4 nic sie nie dzieje :/ wypieta gdzies kostka?
polaff - 30-06-2012, 16:38

Jarcev napisał/a:
po zmostkowaniu pinów 1 i 4 nic sie nie dzieje
pewnie tak jak ja na początku nie te piny mostkujesz. 1-4 są od strony tunelu.
Jarcev - 30-06-2012, 17:13

mostkuje od strony tej gdzie jest ta kostka biała obok, czy działa te mostkowanie w poliftach?
Miałes racje , teraz błędy stuka ;)

komarsnk - 30-04-2013, 10:27

Czy dysponuje ktoś zdjęciem lub potwierdzonym schematem złącza diagnostycznego Galanta przedliftowego? Bo u mnie ktoś pchał tam łapy bo są jakieś luty i inne druty i Evoscan nie chce mi się łączyć przez kabel VAG KKL. U kumpla w colcie się połączył więc stery i konfiguracje są OK. Nie dysponuję juz kumplem i jego Coltem :D więc nie wiem jak powinno wyglądać złącze "od kuchni". Mam wrażenie, że mam poprzekładane kable w złączu. Mam jakiś schemat kabelków ale kompletnie się kolory kabli nie zgadzają.
Owczar - 30-04-2013, 10:35

Szukaj w necie PHDE9608.pdf
komarsnk - 30-04-2013, 10:43

Owczar napisał/a:
Szukaj w necie PHDE9608.pdf

Właśnie z tych schematów mam opis i kolory się nie zgadzają... :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group