Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
Wszyc - 31-01-2011, 17:12
robertdg napisał/a: | brzmi normalnie jak wyścig zbrojeń |
Nawet Robert nie wiesz jak wielki jest na forum ostatni czasy wyścig zbrojeń
kochajj - 31-01-2011, 20:09
Wszyc napisał/a: | robertdg napisał/a: | brzmi normalnie jak wyścig zbrojeń |
Nawet Robert nie wiesz jak wielki jest na forum ostatni czasy wyścig zbrojeń |
Kto się jeszcze zbroi????
Jogurt - 31-01-2011, 20:51
Tomek to jeszcze 2 rzeczy Ci zostały do zrobienia (no w zasadzie jedna bo kiery po bożemu teraz nie zrobisz ):
ściągnij te fajery z bocznych kierunkowskazów i będzie boski
ps: pzdr dla Celiny
Wszyc - 31-01-2011, 21:41
kochajj napisał/a: | Kto się jeszcze zbroi???? |
Nie wiem jak właściciele EA ale właściciele E5 powoli się zbroją po cichu jeden galancik ma w tym roku zamiar próg 300KM przekroczyć bez większych przeróbek
Ciekaw jestem jak to Twoje EA na short shifterze chodzi nie miałem okazji jeszcze miśka z nim zobaczyć
rosomak1983 - 31-01-2011, 21:58
Wszyc napisał/a: | jeden galancik ma w tym roku zamiar próg 300KM przekroczyć bez większych przeróbek |
Frost ???? A ktużby inny
BeNeK - 31-01-2011, 22:07
a to kupił w końcu tego 3kgt vr4 ?? Jak tak to będzie fajnie
swinks_UK - 31-01-2011, 22:15
fiole1 napisał/a: | jaki zasięg mocowy na ty setupie?? rozumiem ze część mechaniczna nie ruszana??(głowica blok ) |
Na turbinach mini, czyli TD03 to 320 do 330 bhp jest optymalnym poziomem. Po założeniu TD04, można celować w 450 kucy.
Silnik bez dłubania ogarnia 400 kucy bez problemu. Ponad tą granicę już większe rzeźby i taniej kupić Suprę Mk.4, lub Skyline R34 by się bawić.
swinks_UK - 31-01-2011, 22:16
kochajj napisał/a: |
Kto się jeszcze zbroi???? |
Jakie zbrojenia???
To się poprawia to co fabryka sknociła...
swinks_UK - 31-01-2011, 22:17
Jogurt napisał/a: |
ściągnij te fajery z bocznych kierunkowskazów i będzie boski
ps: pzdr dla Celiny |
Daj spokój, JDM'u nie zdejmę!!!
Pozdrówka przekazane
Wszyc - 31-01-2011, 22:21
swinks_UK napisał/a: | Ponad tą granicę już większe rzeźby i taniej kupić Suprę Mk.4, lub Skyline R34 by się bawić. |
Dlatego wybrałem 4G63 Tyle że ja tak wysoko celować nie będę bo nie widzę potrzeby
swinks_UK - 31-01-2011, 22:43
Wszyc, ku przestrodze:
Ja na zlocie w Grudziądzu: "zostawiam auto w standardzie, taki jak jest juz mi pasuje"
Na zlocie pod Żywcem: "zobaczymy ile da się wyciągnąć ze standardu, tylko ebc i s-afc, więcej mnie nie interesuje"
Zlot w Wilkasach "czas pomyśleć o manualu i może wsadzić większe turbinki"
To już jest choroba, którą się można zarazić od Kochajj'a
Wszyc - 31-01-2011, 22:55
ja modyfikować chcę ciągle ale silnik do max 350KM potem będę walczył by uzyskać jak najbardziej pasującą mi charakterystykę silnika, zawiecha, prowadzenie i sprawić żeby misiek był jak najbardziej "tail happy" bo moc nie jest najważniejsza po za tym do autocrossu nie trzeba więcej
swinks_UK - 01-02-2011, 14:17
Elektryka w miarę ogarnięta.
Miałem upalone 4 bezpieczniki: zapalniczka i radio w kabinie, oraz centralny i podświetlenie w komorze silnika. Instalacja przejrzana, bezpieczniki wymienione. Działa. Skończył mi się zapas bezpieczników 10A
Do ogarnięcia jest jeszcze kontroler Innovate. Z jakiegoś powodu nie nie podaje sygnału na XD-16. Oby tylko chodziło o brak zasilania i poluzowany kabelek, lub coś w tym stylu.
Przy okazji dociągnąłem zaciski na rurach od chłodnicy. Poprawka po Paul'u, bo były za słabo dociągnięte i zauwazyłem mokrą plamę w okolicach termostatu. Te silikonowe rurki wyglądają owszem, fajnie, ale zaciski trzeba na nich dociągać do oporu, bo będzie płyn uciekał.
Zostało jeszcze powymieniać uszczelki na wydechu i wymienić olej na właściwy w skrzyni. Podłączyć chłodnicę oleju (czekam na dostawę 2 złączek AN-10 90 stopni, bo proste nie pasują). Może do soboty się wyrobię, a sobotę... Guildford! Klubowy RR Day
swinks_UK - 04-02-2011, 13:29
Chłodnica oleju już podpięta w system
Próbna jazda - żadnego pocenia się, żadnego wycieku na złączach.
Straciłem cały dzień przez drobną błahostke. Gdy przyszło do dokręcania złączy to okazało się, ze są w rozmiarach calowych i skąd tu wytrzasnąć klucz płaski 1 calowy?
Najpierw z godzinę się męczyłem usiłując dociągnąć węże zwykłym nastawnym francuzem, ale nie dało rady. Potem 2 godziny przeszukiwań miasteczka w nadziei, ze gdzieś jednak kupię taki klucz, potem gdy już na 100% błem pewien, że nigdzie nie ma takiego na półce na sprzedaż, a tylko w 2 miejscach na zamówienie), zdesperowany kupiłem plaszczaka 25mm i go w domu dojechałem pilnikiem na 1 cal. Potem pół godzinki i wszystkie węże pięknie dociągnięte.
londolut - 04-02-2011, 13:37
swinks_UK napisał/a: | kupiłem plaszczaka 25mm i go w domu dojechałem pilnikiem na 1 cal | Polak potrafi Jakbyś był oryginalnym angolem to pewnie byś zamawiał klucz z USA
|
|
|