To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks

Wszyc - 31-01-2011, 17:12

robertdg napisał/a:
brzmi normalnie jak wyścig zbrojeń


Nawet Robert nie wiesz jak wielki jest na forum ostatni czasy wyścig zbrojeń :D

kochajj - 31-01-2011, 20:09

Wszyc napisał/a:
robertdg napisał/a:
brzmi normalnie jak wyścig zbrojeń


Nawet Robert nie wiesz jak wielki jest na forum ostatni czasy wyścig zbrojeń :D


Kto się jeszcze zbroi????

Jogurt - 31-01-2011, 20:51

Tomek to jeszcze 2 rzeczy Ci zostały do zrobienia (no w zasadzie jedna bo kiery po bożemu teraz nie zrobisz :wink: ):
ściągnij te fajery z bocznych kierunkowskazów i będzie boski :D
ps: pzdr dla Celiny

Wszyc - 31-01-2011, 21:41

kochajj napisał/a:
Kto się jeszcze zbroi????


Nie wiem jak właściciele EA ale właściciele E5 powoli się zbroją po cichu :P jeden galancik ma w tym roku zamiar próg 300KM przekroczyć bez większych przeróbek :P

Ciekaw jestem jak to Twoje EA na short shifterze chodzi nie miałem okazji jeszcze miśka z nim zobaczyć :P

rosomak1983 - 31-01-2011, 21:58

Wszyc napisał/a:
jeden galancik ma w tym roku zamiar próg 300KM przekroczyć bez większych przeróbek :P

Frost ???? A ktużby inny :D

BeNeK - 31-01-2011, 22:07

a to kupił w końcu tego 3kgt vr4 ?? :D Jak tak to będzie fajnie :twisted: :twisted: :twisted:
swinks_UK - 31-01-2011, 22:15

fiole1 napisał/a:
jaki zasięg mocowy na ty setupie?? rozumiem ze część mechaniczna nie ruszana??(głowica blok )

Na turbinach mini, czyli TD03 to 320 do 330 bhp jest optymalnym poziomem. Po założeniu TD04, można celować w 450 kucy.

Silnik bez dłubania ogarnia 400 kucy bez problemu. Ponad tą granicę już większe rzeźby i taniej kupić Suprę Mk.4, lub Skyline R34 by się bawić.

swinks_UK - 31-01-2011, 22:16

kochajj napisał/a:

Kto się jeszcze zbroi????

Jakie zbrojenia???
To się poprawia to co fabryka sknociła... :D

swinks_UK - 31-01-2011, 22:17

Jogurt napisał/a:

ściągnij te fajery z bocznych kierunkowskazów i będzie boski :D
ps: pzdr dla Celiny

Daj spokój, JDM'u nie zdejmę!!! :P

Pozdrówka przekazane :D

Wszyc - 31-01-2011, 22:21

swinks_UK napisał/a:
Ponad tą granicę już większe rzeźby i taniej kupić Suprę Mk.4, lub Skyline R34 by się bawić.


Dlatego wybrałem 4G63 :P Tyle że ja tak wysoko celować nie będę bo nie widzę potrzeby :P

swinks_UK - 31-01-2011, 22:43

Wszyc, ku przestrodze:
Ja na zlocie w Grudziądzu: "zostawiam auto w standardzie, taki jak jest juz mi pasuje" :wink:
Na zlocie pod Żywcem: "zobaczymy ile da się wyciągnąć ze standardu, tylko ebc i s-afc, więcej mnie nie interesuje" :D
Zlot w Wilkasach "czas pomyśleć o manualu i może wsadzić większe turbinki" :badgrin:

To już jest choroba, którą się można zarazić od Kochajj'a :mrgreen:

Wszyc - 31-01-2011, 22:55

ja modyfikować chcę ciągle ale silnik do max 350KM potem będę walczył by uzyskać jak najbardziej pasującą mi charakterystykę silnika, zawiecha, prowadzenie i sprawić żeby misiek był jak najbardziej "tail happy" :D bo moc nie jest najważniejsza :P po za tym do autocrossu nie trzeba więcej :P
swinks_UK - 01-02-2011, 14:17

Elektryka w miarę ogarnięta.
Miałem upalone 4 bezpieczniki: zapalniczka i radio w kabinie, oraz centralny i podświetlenie w komorze silnika. Instalacja przejrzana, bezpieczniki wymienione. Działa. Skończył mi się zapas bezpieczników 10A :oops:
Do ogarnięcia jest jeszcze kontroler Innovate. Z jakiegoś powodu nie nie podaje sygnału na XD-16. Oby tylko chodziło o brak zasilania i poluzowany kabelek, lub coś w tym stylu.
Przy okazji dociągnąłem zaciski na rurach od chłodnicy. Poprawka po Paul'u, bo były za słabo dociągnięte i zauwazyłem mokrą plamę w okolicach termostatu. Te silikonowe rurki wyglądają owszem, fajnie, ale zaciski trzeba na nich dociągać do oporu, bo będzie płyn uciekał.

Zostało jeszcze powymieniać uszczelki na wydechu i wymienić olej na właściwy w skrzyni. Podłączyć chłodnicę oleju (czekam na dostawę 2 złączek AN-10 90 stopni, bo proste nie pasują). Może do soboty się wyrobię, a sobotę... Guildford! Klubowy RR Day :D

swinks_UK - 04-02-2011, 13:29

Chłodnica oleju już podpięta w system :D
Próbna jazda - żadnego pocenia się, żadnego wycieku na złączach.

Straciłem cały dzień przez drobną błahostke. Gdy przyszło do dokręcania złączy to okazało się, ze są w rozmiarach calowych i skąd tu wytrzasnąć klucz płaski 1 calowy? :axe:
Najpierw z godzinę się męczyłem usiłując dociągnąć węże zwykłym nastawnym francuzem, ale nie dało rady. Potem 2 godziny przeszukiwań miasteczka w nadziei, ze gdzieś jednak kupię taki klucz, potem gdy już na 100% błem pewien, że nigdzie nie ma takiego na półce na sprzedaż, a tylko w 2 miejscach na zamówienie), zdesperowany kupiłem plaszczaka 25mm i go w domu dojechałem pilnikiem na 1 cal. Potem pół godzinki i wszystkie węże pięknie dociągnięte.

londolut - 04-02-2011, 13:37

swinks_UK napisał/a:
kupiłem plaszczaka 25mm i go w domu dojechałem pilnikiem na 1 cal
Polak potrafi :) Jakbyś był oryginalnym angolem to pewnie byś zamawiał klucz z USA :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group