To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)

Hugo - 07-05-2013, 22:50

marcinzam napisał/a:
na przód można ustawić za pomocą takiego sworznia
Albo pływających tulei górnego wahacza. Innego sposobu nie ma.
kamil.ekonom - 08-05-2013, 16:00

Obiecane zdjęcia jak to u mnie wygląda:



Jak widać tył jest minimalnie niżej. Mam full butle z LPG, połowa benzyny, zapas w bagażniku + rupiecia. Jak będę miał całe auto załadowane to też zrobię foty i zobaczymy różnice...

PS. Nadkola będą zrobione w czerwcu :P

Zolar - 09-05-2013, 18:24

kamil.ekonom, dzięki za fotki. Faktycznie przód nie jest strasznie nisko, ale tył stoi tak samo jak u mnie wiec gdybym jeszcze wymienił u siebie tył to tarłbym już po ziemi :/
Najważniejsze że tak jak mówisz Jamexy się sprawują.

marcinzam - 23-07-2013, 21:07

Pytanie do posiadaczy sprężyn eibach , wydaje mi się że tylne są zbyt miękie .Przy dwóch pasażerach z tyłu i pełnym zbiorniku paliwa opona chowa się w nadkolu, czy może to być wina amortyzatorów ?
krzychuzzz - 23-07-2013, 21:17

marcinzam napisał/a:
Pytanie do posiadaczy sprężyn eibach , wydaje mi się że tylne są zbyt miękie .Przy dwóch pasażerach z tyłu i pełnym zbiorniku paliwa opona chowa się w nadkolu, czy może to być wina amortyzatorów ?


Mam tak samo więc to chyba norma. Amory nie mają tu nic do rzeczy

Tomii - 23-07-2013, 21:18

marcinzam napisał/a:
Pytanie do posiadaczy sprężyn eibach , wydaje mi się że tylne są zbyt miękie .Przy dwóch pasażerach z tyłu i pełnym zbiorniku paliwa opona chowa się w nadkolu,


tak to norma

Hugo - 23-07-2013, 22:07

marcinzam, krzychuzzz, Tomii, to jest norma, ale przy "zmęczonych" Eibachach. Są do wymiany.
Tomii - 24-07-2013, 07:56

Hugo napisał/a:
marcinzam, krzychuzzz, Tomii, to jest norma, ale przy "zmęczonych" Eibachach. Są do wymiany.


Hugo masz nowe sprężyny na tyle że tak piszesz ? podobno Eibach nie traci swoich właściwości ;)

marcinzam - 24-07-2013, 21:39

Hugo napisał/a:
marcinzam, krzychuzzz, Tomii, to jest norma, ale przy "zmęczonych" Eibachach. Są do wymiany.


Tyle że moje jak zakładałem nowe to było tak samo, jak teraz .

KoraX - 24-07-2013, 21:44

Hugo napisał/a:
marcinzam, krzychuzzz, Tomii, to jest norma, ale przy "zmęczonych" Eibachach. Są do wymiany.


Ja tam śmigam na nówkach z tyłu od 2 tygodni i nie mogę się zgodzić z HUGO. Auto jak siedziało tak siedzi, max 3-4 cm od koła (na oko). Miałem 2 pęknięte sprężyny i myślałem że po wymianie auto coś się podniesie. Niestety nie podniosło.
Ale za to prowadzenie miodzio, każdy zakręt i :mrgreen: ...Co prawda na nierównościach jakbym taczką jechał ale jest komfortowo :P






Torp12 - 25-07-2013, 09:14

Hugo napisał/a:
marcinzam, krzychuzzz, Tomii, to jest norma, ale przy "zmęczonych" Eibachach. Są do wymiany.


Hugo ja też się z Tobą zgodzić nie mogę. Zakładałem nowe sprężyny i pod obicążeniem mocno siada. Tylko czy to komuś przeszkadza?:D

komarsnk - 25-07-2013, 15:59

KoraX, a z przodu też masz Eibach czy zwykłe springi?
KoraX - 25-07-2013, 21:53

komarsnk napisał/a:
KoraX, a z przodu też masz Eibach czy zwykłe springi?


W Niemieckim dowodzie mam wpisane Eibach'a także wierzyłem że tak, ale tak na prawde to ... "HUGO" tam wie co tam siedzi (bez urazy HUGO) :wink: :mrgreen:
Te co wyciągnąłem z tyłu to niestety nie miały wyraźnych oznaczeń "Eibach" albo już się zatarły. Z przodu jak na razie nie wyciągałem (ani amorów nie wymieniałem)

marcinzam - 27-07-2013, 14:48

ok czyli to norma :)
Żarów - 06-08-2013, 14:16

Witam,

interesuja mnie parametry sprężyny tył. oznaczenie/firma., chodzi mi o zawieszenie standard nie eibach. Zastanawiam się nad zmianą samego tyłu z eibach na "zwykłe" właśnie. na tyle mam juz widocznie zmienione sprężyny bo eibach dostałem w pudełku 2 szt.
zakładał ktoś tą kombinację? + nowe amory do tego.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group