To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

Anonymous - 05-03-2008, 23:27

Własnie o to mi chodził dlatego sie pytałem bo po co przepłacać :mrgreen: wiadomo kazdy woli zatankować paiwko i smigać sobie miedzy innym samochodami ja lubie przejazdzki takie do nikąd :doubt:
Anonymous - 06-03-2008, 18:12
Temat postu: Rozrząd w EA2A
Witam,
Potrzebuję informacji odnośnie ustawienia rozrządu w ea2a. Jutro czeka mnie wymiana i nie chcę czegoś zepsuć przy okazji ;) , na forum kiedyś był poruszany podobny temat, który udało mi się odkopać, jednak żadnych instrukcji nie znalazłem.
Pozdrawiam
qufeel

sampler - 06-03-2008, 18:43

Sciagnij manuala z dzialu download. Tam znajdziesz wszystko.
Bartek - 06-03-2008, 19:00

Dojście do wziernika wałka balansowego jest prze&^%&*$^*^* w EA.

Podam Ci sposób ustawiania bez wziernika::

Kręcisz kółkiem pompy wody na znak i puszczasz - w 2 przypadkach na 3 kółko będzie uciekało ze znaku, lub przy minimalnym dotknięciu, się samo obróci ze znaku...... jednak w 1 (tym właściwym) zostanie na znaku i będziesz musiał popchnąć je, żeby ze znaku uciekło.....

Wyczuj dobrze ustawienie masy wałka, to na pewno się nie pomylisz (we właściwym położeniu masa wałka jest na samym dole, podczas gdy w pozostałych pod kątem 120 st od wlaściwego poziomu.....

Anonymous - 06-03-2008, 20:17

a czy ta instrukcja do silnika 4g64 z działu download się nadaje?
sampler - 06-03-2008, 20:55

Nie. W EA2A masz silnik 4G63.
Anonymous - 06-03-2008, 21:37

wiem, ale może akurat w tej kwestii nie ma istotnych różnic...
akbi - 07-03-2008, 08:43

Poniżej zamieszczam link do instrukcji montażu/demontażu rozrządu w Galancie w silniku 4G63

INSTRUKCJA 4G63

Bartek - 07-03-2008, 10:13

Tyle, że w Galu jest 4g63, nie 4g13, a to ZASADNICZA różnica ;) . W downloadach TU est manual serwisowy do Gala 97-2001, więc z tym no problemo, a sztuczka, którą podałem oszczędza jakieś 2h pracy
akbi - 07-03-2008, 10:34

Bartek napisał/a:
Tyle, że w Galu jest 4g63, nie 4g13

eeee.... sorki ... źle napisałem w poście :oops: (już poprawiłem) ...załączona instrukcja jest oczywiście do silnika 4G63 :wink:

adaxo - 07-03-2008, 10:37

Czesc, a moze znacie jakis sposob na ustawienie napinacza w 4G63, bez tego przyrzadu co podaje sile napiecia paska?? :wink:
Bartek - 07-03-2008, 10:43

Ja zmajstrowałem sobie taki przyrząd - jakieś 15 min. pracy + kawałek blachy 2 mm + 2 blachowkręty.......wcześniej radziłem sobie zakrzywionymi szczypcami, ale jest bardzo niewygodnie, zwłaszcza, jak silnik jest w samochodzie.....
Anonymous - 07-03-2008, 12:49

Wszystkim zaangażowanym z góry dziękuję i oczywiście "pomógł" poleciało ;) ,... a tymczasem sprawa rozrządu się przesunęła na następny tydzień...
adaxo - 07-03-2008, 22:01

Aaa, i jeszcze jedno: czy podczas zakladania nowego paska rozrzadu powinno sie zwracac uwage w ktora strone jest napis na pasku (do silnika czy do lapy mocujacej) :?: , czy nie ma to zadnego znaczenia, gdzes na forum mi sie to obilo o oczy ale ta kwestia chyba nie byla jednoznacznie rozwiazana.
Bartek - 07-03-2008, 22:11

Zakładając nowy pasek nie ma to znaczenia (może estetyczne ;) ), zakładając używany należy zamontować go w tę samą stronę co wcześniej pracował


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group