To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Tarcze i klocki

krzychu - 23-10-2012, 14:46

Witamy

Pozwoliłem sobie scalić posta z innym wątkiem....

Budżetowo to polecam tarcze ATE + klocki TRW Lucas... Znajdziesz np. w Intercarsie...

therasus - 23-10-2012, 15:10

Jakbyś wrzucił Linka byłbym dzwięczny ;) bo szczerze to mam 5% może hamulców :P P staram sie nie chamować bo już o metal ociera.. musze szybko kupic bo niechce nic uszkodzi a i plyn szybciej spiernicza hamulcowy
krzychu - 23-10-2012, 16:46

google? :arrow: sklep.intercars.com.pl/

Tam znajdziesz np tarcze:
ATE 24.0126-0134.1 - przód
ATE 24.0110-0704.1 - tył

Klocki np:
TRW GDB3287 - przód
TRW GDB3341 - tył

http://www.intercars.com....?id=127&typ=FIL

Tutaj masz oddziały lokalne. Szukasz najbliższego, zamawiasz następnego dnia masz.

Jako klub mamy zniżkę w Intercarsie nawet do 20 paru %. Najlepiej żebyś zapytał kogoś na regionalnym, żeby użyczył Ci karty klubowej.

I nie rozumiem o co Ci chodzi z tym płynem hamulcowym? Jeśli ubywa to raczej grubszy problem niż tarcza i klocek....

therasus - 23-10-2012, 21:48

Sorry.. pisałem na szybko.. na pewno nie jest to wina klocków i tarcz.. w sumie to ja nigdy nie musiałem dolewać płynu hamulcowego a jeżdżę tym autkiem już 4 lata więc chyba po prostu zwykłe zużycie.. sorry za przytaczanie problemu po prostu zagalopowałem się w pracy i szybko napisałem, raz jeszcze sorry za nieprecyzyjność. Generalnie autko nie do zarżnięcia szkoda, że muszę go sprzedać... pozdrawiam i dziękuję za profesjonalną odpowiedź.
Wojti75 - 09-11-2012, 15:35

Witam !

Ostatnio zaobserwowałem, że podczas hamowania w szczególności przy dużej prędkiści coś zaczyna mi bić po kierownicy - czy to może być tarcza ??? Coś jeszcze przy wyższej prędkości np: pow. 110km/h też mi wprowadza w nieprzyjemne drgania kierownicę. Może ktoś coś podpowie ?? Przechodziłem 2 tygodnie temu przegląd (badanie tech.) i nic szczególnego nie wykazało. A jednak.....

demoniszcze - 09-11-2012, 18:08

Hej, ja mam roczne tarcze i też koło 140-150 kmh mam lekkie wibracje na kierze i przy hamowaniach z dużej predkosci... Może już delikatnie się tarcze zwichrowały? Na wiosnę przetoczę chyba
mkm - 11-11-2012, 17:08

Na początek zanim zaczniecie przetaczać tarcze do kontroli opony (bieżnik, kord), następnie felgi (bicie, wyważenie), pierścień centrujący (stan zużycia i materiał).
Można też kupić środek do czyszczenia hamulców i dokładnie spryskać zaciski i tarcze (nie zaszkodzi, a przy "zeszklonych" klockach może pomóc).

bartek.g - 27-11-2012, 11:09
Temat postu: mateliczne odgłosy i buczenie przy hamowaniu
Cześć,
wymieniłem tarcze przód oraz klocki, tarcze były pofalowane, klocki przy okazji wymieniłem.

Po wymianie przy hamowaniu, prawie już zatrzymaniu, najpierw buczenie, później metaliczne, rytmiczne dziwne dźwięki. Te metaliczne dźwieki to jakby coś obcierało.
Mam wrażenie jakby na skręconych kołach bardziej byłoby to słychać.

Dodatkowo mam wrażenie, że nie ma znaczenia czy hamulse są zimne czy ciepłe.

Byłem u mechanika, który mi zakładał tarcze. Powiedział mi, że wszytko ok ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

Jakby ktoś miał kiedyś podobne objawy albo może wie gdzie szukac co jest nie tak byłbym wdzięczny.

Dzięki
Pozdrawiam
Bartel

r 2006, 2.0 sport

[ Dodano: 27-11-2012, 11:19 ]
ps
Może ma ktoś namiary na jakiegoś dobrego mechanika od mitsu w Warszawie bądź okolicach.

Dzięki

Pzdr
Bartek

smk - 27-11-2012, 12:11

pl-pl.facebook.com/SerwisMitsuManiakow


Adres:
Oliwska 26A , Brudno
03-334 Warszawa
woj. mazowieckie
tel. 728553335

arti32 - 29-11-2012, 18:29
Temat postu: Tarcze- nowe czy przetoczone?
Witam
Widzę że od jakiegoś czasu mam bicie na kierownicy przy ostrzejszym hamowaniu, na 99% to tarcze/tarcza. Zastanawiam się czy kupić nowe tarcze no i oczywiscie klocki bo wymienia się komplety, albo wybrać tańszą wersje i przetoczyć tarcze? Tarcze są dosyć grube bez rantów, klocki też mają około 80% zużycia. Orjentujecie się ile kosztują przetaczanie tarcz i jaka będzie skuteczność takiego zabiegu?
Może znacie jakiś dobry warsztat gdzie to można zrobić między Warszawą a Siedlcami?
Z góry dzięki

robertdg - 29-11-2012, 18:44

Kupuj nowe, toczenie to ryzyko
krzychu - 29-11-2012, 19:06

Pozwoliłem sobie scalić ze 2 tematy.

Ja przetaczałem, moim zdaniem jest to opłacalne jeśli będzie tanio zrobione tak poniżej 100zł. Jak drożej to nowe. Oczywiście trzeba sprawdzić czy po przetoczeniu nie są za cienkie. Z tego co pamiętam to min 24,4mm.

Lewian - 03-12-2012, 11:06

Panowie, w dzisiejszych czasach tarcz się nie toczy. Robiło się to kiedyś kiedy tarcze nie były tak łatwo dostępne i były drogie.
Tym bardziej, że przy toczeniu uzyskamy porządany efekt jedynie na krótki okres a potem będzie jeszcze gorzej.
Jeśli już ktoś się uprze na toczenie to najlepiej w zakładzie, który ma specjalistyczne urządzenia i wykona to toczenie bez zdejmowania tarcz. Ale to znowu już jest droższa zabawa i w ogóle nie opłacalna...


Pozdrawiam

puntspusy - 13-12-2012, 14:41

czy ja wiem czy sie nie toczy, a co bys zrobil w moim przypadku, gdzie po przejechaniu na tarczach brembo ok 15 tys zaczely bic ? mam kupic nowe ? nie wiem czy sie nie powtorze z pytaniem ale czy da sie zamontowac wieksze tarcze jarzmo i konkret zacisk z innego auta ? jak wiadomo do CAO, CBO wchodzi tarcza z mini i zacisk z jarzmem z sigmy np
krzychu - 13-12-2012, 17:47

puntspusy - spróbuj z Outlandera... Powinny pasować P&P. Oczywiście wtedy felga min 16 cali.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group