To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Jarzma, zaciski hamulcowe, piasta - problemy,naprawa,części.

oEdGein - 14-09-2018, 08:45

Ogólnie stwierdzam że samochód ma ukryta opcje 'auto naprawa ' .
Pewnego dnia ściągnąłem koło. Rozebrałem ponownie cały zacisk aby sprawdzic to jeszcze raz, bo nie dawało mi to spokoju. Po rozebraniu stwierdziłem że nic nie zrobię więcej niż do tej pory.
Wiec grzecznie złożyłem zacisk dokładnie tak jak bylo, bez żadnych zmian. Postanowiłem ze na drugi dzien zadzwonię do aso.
Kilka godzin później pojechałem kawałek do sklepu i okazało się że felga jest zimna.

Przyjechałem jeszcze 15 KM i okazało się że felga podczas normalnej jazdy jest zimna tak jak i felga z drugiej strony.
Czasem robi się delikatnie cieplejsza gdy zjeżdżam pod dom, jakieś 30 m w dół delikatnie na hamulcu ciągle.

Magiczny samochód. Prawda?

Robson_ck - 20-09-2018, 21:11

Witam.
Czy ktoś doradzi coś w związku ze znalezieniem jarzma przedniego zacisku lancer 2008 1.8benzyna. Ktoś gdzieś widział jakiś zamiennik czy tylko używki i Aso?
Robert

Golotheman - 21-09-2018, 07:36

Uważajcie, jak będziecie odkręcać śruby będące jednocześnie prowadnicami zacisku hamulcowego z tyłu. Ja wczoraj chciałem zrobić przegląd, jedna śruba na główce się obrobiła i można powiedzieć, że zrobiła się okrągła... Co za shit...
krzychu - 21-09-2018, 08:30

Ja w tylnych zawsze odkręcam tylko jedną. Ta druga jest nie do ruszenia. Zacisk wychodzi u mnie bez problemu po odkręceniu jednej.

[ Dodano: 21-09-2018, 08:31 ]
Robson_ck napisał/a:
Czy ktoś doradzi coś w związku ze znalezieniem jarzma przedniego zacisku lancer 2008 1.8benzyna. Ktoś gdzieś widział jakiś zamiennik czy tylko używki i Aso?


Parę osób wymieniało na te z outlandera… Więc pewnie mają zwykłe. A co się z nim stało że wymagana jest aż wymiana? Przecież są zestawy naprawcze...

Robson_ck - 21-09-2018, 10:59

Tłucze się na nierównościach i pomyślałem ze nie będę się bawił w regenerację i wymienię całość jarzmo, prowadnice, gumki. Polecasz zacząć od prowadnic i gumek?
krzychu - 21-09-2018, 11:32

No sam zacisk nie ma tu nic do rzeczy to po co wymieniać?

A jak Ci się tłucze to może ktoś wyciągnąć te gumki z prowadnic?

Robson_ck - 21-09-2018, 14:53

Zacisku nie chce wymieniać - samo jarzmo z prowadnicami. Gumka jest na miejscu. Zacisk widziałem zamiennik ale jarzma juz nie. Jeżeli nie ma zamienników to kupię najpierw prowadnice i gumkę - wymienię. A jak dalej się będzie tłukło to muszę chyba szukać używanego jarzma.
Krzyzak - 21-09-2018, 19:34

Cytat:
jedna śruba na główce się obrobiła i można powiedzieć, że zrobiła się okrągła... Co za shit..
używaj do nich nasadki 6 kątnej zamiast 12 kątnej - czasem sam klucz potrafi zrobić krzywdę...
cóż można powiedzieć - spójrz na instrukcje serwisowe do nowych aut - tam po każdym demontażu należy zawsze wymienić śrubę i to niemal każdą, nawet te drobnozwojowe o ogromnej wytrzymałości, które trzymają zawieszenie...

Jarcev - 09-03-2019, 16:38

W moim też stuka prawy zacisk z tyłu, po wymianie gumki na prowadnicy ustalo na miesiąc i znów stuka. Myślę że muszę wymienić jarzmo i prowadnice i tu pytanie - czy ktoś zna oznaczenia lub mógłby podesłać link do jarzma tylnego najlepiej z prowadnicami do Lancera 1,8 z 2008 roku
Bizi78 - 09-03-2019, 17:34

Jarcev, wpisz sobie vin na stronie i poszukaj w 35 brake :wink: .
Znajdziesz tam numery OE części.
http://japancars.ru/index...alog/mitsubishi

amblypyq - 26-04-2019, 19:32

Cześć, zauważyłem, że grzała mi się felga z tyłu. Odkręciłem obie śruby- były bez szału, więc zostały wymienione na nowe z zestawu naprawczego. Problem nie został rozwiązany, bo dalej się grzeje. Jeśli tłoczek się cofa to co jeszcze może być problemem?
Adee - 12-08-2019, 23:00

Witam, jest pytanie - ma ktoś patent na wyjęcie bez kompresora tłoczka w tylnym zacisku? Wiem, że kompresorem najłatwiej, niestety nie posiadam :/
zonek95 - 13-08-2019, 05:01

Tu masz ciekawy pomysł . Na wentyl i pompkę.
https://www.youtube.com/watch?v=rf-ONbg9-os

Adee - 13-08-2019, 08:04

Łooo, dokładnie o takie coś mi chodziło :D Co prawda ten zacisk wygląda jak nasz przedni, na który mam jeszcze prostszy patent - po prostu długa śruba m10x1 i po kłopocie. Z tyłu jest gwint jakby z boku tłoczka.

Z racji tego, że kompletnie zielony w temacie jestem - co to może być za "konstrukcja" którą gość wkręca w zacisk? Mówi coś o trzpieniu zaworu, ale poza rozmiarem gwintu w zacisku moja wiedza się kończy :/

zonek95 - 13-08-2019, 18:10

To po prostu wentyl. Nie wiem czy przerobiony samochodowy czy może rowerowy. Nie pogłebiałęm tematu. Mam dostęp do kompresora ,a do remontu przymierzam się na przyszły rok. Spr,obuj może kupić wentyl w sklepie rowerowym, pewnie nie jest to droga rzecz , względnie tanią dętkę z takim wentylem. Może wystarczy wkręcić z obudową i będzie pasował. Może będziesz pierwszy, warto spróbować.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group