To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - srebrny Mclaren

londolut - 03-07-2014, 21:22

Liczysz na konkretne wyniki czy 'byle będzie więcej'? ;-)
kartomaniak gti - 03-07-2014, 22:40

to sie okaże.... :)
mkm - 05-07-2014, 18:38

kartomaniak gti, no to jak juz tak chcesz to zetnij oznaczenia. Jak ma być gładko to ma być gładko 8) .
No i zabezpiecz krawędzie tłoków, żebyś tam nie przypolerował :wink:

kartomaniak gti - 24-07-2014, 21:13

Wczoraj po ciągłych poszukiwaniach udało mi się zdobyć blok 6bolta w stanie bardzo dobrym i wał korbowy. To jakas masakra jest z tymi motorami....
kartomaniak gti - 02-12-2014, 20:11


kartomaniak gti - 26-01-2015, 18:40

motorownia siedzi, czekam jeszcze na sprzegło i została rzeźba z wiązką



póki co żeby zaspokoic swoje rządze do stajni dołączył nowy japonczyk MPS :)

kartomaniak gti - 18-02-2015, 17:42



dotarło wreszcie do mnie

mkm - 18-02-2015, 18:44

Kto robił?
kartomaniak gti - 18-02-2015, 22:20

http://www.sprzegla-regeneracja.pl/
kartomaniak gti - 04-03-2015, 20:47


kartomaniak gti - 06-03-2015, 17:53

nowa chłodnica oleju i specjalnie zakute przewody teflonowe-karbowane :)

Kleju - 06-03-2015, 18:35

Jaką podstawkę dajesz? Z termostatem? Wskaźniki też dokładasz?

Tak się dopytuję, bo też taki mod chodzi za mną od chyba 2 lat :mrgreen: Jeszcze sama chłodnica i przewody to mały pikuś, ale spięcie tego wszystkiego (czujniki do wskaźników, adapter, albo nawet dwa adaptery) w jeden układ, to strach przed potencjalnym wyciekiem oleju ;)

kartomaniak gti - 06-03-2015, 18:54

żadnych dyrdymałów...przewody idą w miejsce seryjnych czyli do pompy
Kleju - 06-03-2015, 19:04

A seryjne 6bolt ma chłodnice oleju? Bo nie wiem czy Ty dokładasz, czy wymieniasz...
kartomaniak gti - 06-03-2015, 19:11

tak ma, stare przewody były zajechane a chłodnica nie lepsza więc trzeba było działać :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group