To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "EVO byłem, ale przytyłem - Wasiowe O1T

mjsystem - 26-08-2015, 21:42

Fragu napisał/a:
No to zajrzyjcie np z EMDŻEJEM Zrobimy mini spota, zjemy jakąś rybke czy coś

Fragu napisał/a:
Miałem być...ale plany się rypły i nie będę
:|
Ja mam na pokładzie jeszcze trzy osoby. :| Sam osobiście będę w Świeciu koniec września. :roll:
Kurde mole, Łukasz przyjedź na zlot. :?

W@sio - 31-08-2015, 09:54

Po raz kolejny mój Outlander zpstał uznany w oczach uczestników najładniejszym 4x4 Zlotu za co pragnę wszystkim głosującym podziękować! To duża motywacja by starać się dalej :-)

Edit 6.09.2015

Postanowiłem doposażyć nieco mojego miśka toteż zamówiłem przełączniki szyb z galanta (wszystkie mają funkcję auto), moduł DRL by światla do jazdy dziennej świeciły tam gdzie drogowe (30%mocy) i czujniki cofania... do tego zapuściłem wici w poszukiwaniu ukladu tempomatu z O1 2,4 ale niestety cisza...

Ciągle czekam na strojenie auta... po tym zostaną jeszcze hamulce z Evo i kierownica i projekt będzie ukończony... przynajmniej na jakiś czas :-D

W@sio - 30-09-2015, 16:06

Cóż, jakoś czasu nie mogę znaleźć żeby opisać bieżące mody :D
Dzisiaj stuknęło takie oto coś:


Od trzech tygodni używam modułu DRL i sobie go bardzo chwalę, światła świecą fajnie, a i żarniki zenonów się przy okazji nie wypalają. Montaż wiąże się z odnalezieniem w wiązce przewodów idących do świateł drogowych oraz żarówki do "postojówki", poza tym trzeba podpiąć stały + z akumulatora, masę, do tego + który pojawia się w położeniu stacyjki na On lub ACC i w mojej wersji trzeba podpiąć się do centralnego zamka by działała funkcja fallow me home - z tego zrezygnowałem :)



Dołożyłem też "parktronik" - czyli zestaw czujników cofania z głośniczkiem, bez tego badziewnego "wyświetlacza"


Całość działa nad wyraz dobrze! :D


edit 12.10. 2015

Hell yeah wreszcie mam konkretny termin strojenia - 23. 10. 2015... zobaczymy co wypluje :-D stay tuned

lukash2212 - 31-10-2015, 07:37

i jak tam strojenie? efekty modów widać?
Fragu - 31-10-2015, 21:05

Dokładnie! Jakieś info prosimy! :)
W@sio - 31-10-2015, 21:58

Niestety, okazało się, że sterownik silnika jest zupełnie inny niż w EVO i do openport'a 2.0 potrzeba przystawkę, której jeszcze nie mają, kwestia czasu aż przyjdzie z USA. Piotrek był w stanie pobrać tylko logi komputera, ale do nie miał dostępu do mapy, toteż dalej czekam. Stwierdził, że realnym wynikiem z układem paliwowym z Evo na obecnej turbinie jest 280-300 koni, może nieco więcej.

Co do dotychczasowych efektów to mogę powiedzieć, że auto jedzie praktycznie równo z e46 330i paweli, więc moc może oscylować w okolicach 230-250 koni a moment w okolicach 350 Nm. (bez strojenia)

robertdg - 01-11-2015, 08:53

W@sio napisał/a:
Co do dotychczasowych efektów to mogę powiedzieć, że auto jedzie praktycznie równo z e46 330i paweli, więc moc może oscylować w okolicach 230-250 koni a moment w okolicach 350 Nm. (bez strojenia)
O ile nie bierzesz pod uwagę konstrukcji auta
W@sio - 01-11-2015, 10:35

Robercie, porównuję do tego, jak auto jechało totalnie seryjne zaraz po zakupie. E46 paweli jest lżejsze, pędzone na jedną oś, bardziej aerodynamiczne niż Outlander, toteż stąd wniosek, że Misiek musi być nieco mocniejszy. No chyba, że pawelowy silnik niedomaga i zdechło mu parę kuni ;-)
W@sio - 21-12-2015, 21:24

Przyszła pora, jak zwykle przed świętami, że coś musi się popsuć w aucie... i jak zwykle jak się zacznie robić przy samochodzie to na grubo...

pojawił się, jakiś czas temu, wyciek oleju od strony rozrządu... zapaćkane pół silnika... niewiele myśląc postanowiłem zainwestować w rozrząd, tym razem kompletny w końcu na obecnym mam już nalatane 70 tys km) i uporać się z wyciekiem... po rozebraniu okazało się, że uszczelniacz na wałku wydechowym powiedział papa... zatem nabyłem w Parexbudzie komplet uszczelniaczy - 5 gumek, a koszt ponad 300zł :/

Rozrząd w składzie: hydronapinacz Aisin, rolki NTN / KOYO, paski Mitsuboshi, pasek urządzeń Gates, pompa wody nie pamiętam, ale jakoś na D, pawela mówił, że to dość dobra marka.

Do tego serwis olejowy : olej do silnika Motul 300V Power 5W40 - specjalnie na zimę :) , do tego świeży olej do skrzyni Motul Gear i do napędów Castrol EPX90...

A teraz ciąg dalszy... tylne tuleje dolnych wahaczy z przodu powiedziały papa (z prawej strony zerwana całkiem, lewa strona ledwo się trzyma) - już zamówione, jutro montaż...

Do tego tuleje tylnego dyfra mają blisko 1cm luzu a dyfer przy gwałtowniejszym puszczeniu sprzęgła tłucze, toteż zamówiłem już komplet tulei poliuretanowych z Olkusza, korzystając z bonu rabatowego, który wygrał mój misiek na Zlocie w Pogorzelicy...

Parę złociszy poszło na bieżące naprawy... jak się odkuję wybiorę się na strojenie, u których staszq chipował swojego turbiaka. Mam w okolicach Rzeszowa bazę wypadową u moich krewniaków :D

Póki co tyle :)

W@sio - 30-01-2016, 09:32

Przyszła pora na reduktor LPG... po negatywnych doświadczeniach z AC R01 RED postanowiłem zainstalować coś bardziej wydajnego - KME Dual - kanapka sklejona z dwóch reduktorów :D wydajność do 400 koni... do tego przerobiłem nieco linię gazową, wymieniłem wężyki wtryskiwaczy, doprowadziłem gaz z dwóch stron do rozdzielacza, a na koniec kumpel użyczył mi sondę AFR na strojenie.

Efekt - auto jedzie na LPG równie dobrze, a może nawet lepiej niż na Pb :D

A tu małe foto z tego co jest teraz :D


Piwor - 30-01-2016, 19:34

W@sio napisał/a:
a może nawet lepiej niż na Pb :D


A to akurat może być prawda vide podwójne wtryski w EVO itp. ;)

W@sio - 02-02-2016, 22:58

Naszło mnie na zmianę kierownicy na tą z EVO 7-9... Niewiele myśląc kupiłem okazyjnie kompletną kierownicę, nieco podniszczoną, ale do uratowania... Przeczytałem na forum, że z wymianą wiąże się przespawanie wieloklinu - pomyślałem - ot nic nadzwyczaj trudnego, mam znajomego mega spawacza, chłopina da radę. Do tego wpadłem też na genialny pomysł, by nie niszczyć oryginalnej kierownicy (bo a nóż się sprzeda) i zamówiłem z alledrogo używkę bez poduszki powietrznej w pasztet kasie. Dla samego wieloklinu 50zł to nie dużo.

Zebrałem wszystko i zawiozłem do mojego spawacza... On zaś przestraszył mnie, że wieloklin ma cienkie ścianki i Bóg wie, czy się nie zdeformuje w czasie spawania. Parę dni biłem się z myślami, po czym do głowy przyszedł mi kolejny genialny pomysł - a może by wyciąć wieloklin razem z aluminiowym stelażem, podfrezować, popodcinać, dopasować i obyłoby się bez spawania.

Jak pomyślałem, tak zrobiłem, kilka godzin mierzenia, planowania, frezowania, wiercenia, skręcania, składania i oto jest :D

Kierownica z Evki w moim Outku :D


inq - 03-02-2016, 10:52

Wszystko git, tylko gdzie w takich brudnych spodniach do auta :)

Kierowniczka na duży plus :mrgreen:

Marcino - 03-02-2016, 11:35

inq napisał/a:
Wszystko git, tylko gdzie w takich brudnych spodniach do auta

Napewno koc podłożył....:)
Mody LPG na duży plus, byłem zdziwiony ze przy tej mocy nie było kompensacji ale przecież to nie V-ka..:)

Hornet - 03-02-2016, 18:21

W@sio napisał/a:
a może by wyciąć wieloklin razem z aluminiowym stelażem, podfrezować, popodcinać, dopasować i obyłoby się bez spawania.
Jak pomyślałem, tak zrobiłem, kilka godzin mierzenia, planowania, frezowania, wiercenia, skręcania, składania i oto jest

Masz może jakieś foty ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group