To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Escort XR3i Cabrio

Torp12 - 22-03-2016, 11:21

deejay napisał/a:

Patryk rok w silniku lub wymiana po 10 tyś


Czyli sprawa jasna.

Torp12 - 29-03-2016, 09:05

Wstawiony do lakiernika na drobne poprawki :)
Torp12 - 11-04-2016, 09:35

Biały wrócił wczoraj od lakiernika :] Fotek nie ma bo było ciemno.
Teraz tylko jeszcze zmienić listwy na zderzakach i z zewnątrz będzie gotowy.

Chcę się też wybrać jakoś na analizator spalin żeby zobaczyć jak tam mieszanka:)

deejay - 17-04-2016, 12:19

Torp12 napisał/a:
Chcę się też wybrać jakoś na analizator spalin żeby zobaczyć jak tam mieszanka:)


Coś wiadomo ?

Torp12 - 18-04-2016, 09:48

deejay napisał/a:
Coś wiadomo ?


Zdechł aku. Już któryś raz. Albo znowu prąd gdzieś ucieka, albo ten aku już ma dość :)
Przed pomiarem chce jeszcze poprawić ten wężyk paliwowy, bo w zeszłym roku zrobiłem tak na szybko a teraz trzeba zrobić tak żeby był dobry przepływ.

Ziemba. - 18-04-2016, 13:49

Torp12 napisał/a:
chce jeszcze poprawić ten wężyk paliwowy, bo w zeszłym roku zrobiłem tak na szybko


Prowizoryczne rozwiązania działają najdłużej :P

Torp12 - 25-04-2016, 09:31

Wczoraj troche czasu spędzone pod białym.
Akumulator raczej kończy żywot bo pomimo rozładowania prostownik naładował go w jakieś 20 minut :]

Przewód paliwowy... Powiedzmy że zrobione chociaż do tematu wróce jeszcze chyba raz po ślubie. Generalnie ta plastikowa złączka na przewodzenie metalowym była w słabym stanie i też puszczała. Mimo że puszczała to nieszło jej zdjąć, a dodatkowo krócieć do przewody się ułamał przy próbie zdjęcia wężyka. No to ją przeciołem i założyłem gumowy wężyk na metalowy, cybancik i jest. Połączone ze starym przewodem łącznikiem mosiężnym z cybancikami. Najlepiej by było pozbyć się tego łączenia, ale do tego trzeba mieć dłuższy nowy przewód i zdjąć stary przewód przy pompie, a jak tam by sie coś urwało, połamało to już była by kaplica :]

Torp12 - 11-05-2016, 09:03

Miałem wczoraj pojechał na analizator ale pojechał do kalibracji, także trzeba odczekać :)
Torp12 - 30-07-2016, 17:11

Jako że Ford stał się jedynym chwilowo środkiem transportu to trzeba go ogarnąć, szczególnie ciężko wchodzace biegi. Objajw jest taki że próbuje wrzucić bieg a on niechce wejść. Nacisne sprzęgło że trzy razy i wchodzi bieg. Jakieś pomysły?
Torp12 - 05-08-2016, 18:21

Nic nikt nie doradzi?
Ziemba. - 06-08-2016, 12:04

Jeżeli sprzęgło jest hydrauliczne to bym go odpowietrzył
Torp12 - 08-08-2016, 17:04

Ziemba. napisał/a:
Jeżeli sprzęgło jest hydrauliczne to bym go odpowietrzył


Sprzęgło jest na lince.
Ale może to właśnie ze sprzęgłem może coś jest bo drugim objawem jest fakt że czasem jak wysprzegle na jedynce to auto się toczy dalej. Jakby nie wysprzeglalo do końca. Tylko jak to poprawić skoro tu jest samoregulator na pedale?

marecki - 08-08-2016, 17:07

Torp12, zmieniłbym właśnie ten samoregulator plastikowy na pedale,one często szwankowały w starych Fordach.
Torp12 - 08-08-2016, 22:56

marecki napisał/a:
Torp12, zmieniłbym właśnie ten samoregulator plastikowy na pedale,one często szwankowały w starych Fordach.


Ja go zmieniałem już. Rzecz w tym że przed całym remontem biegi wchodziły idealnie, a teraz zrobił się problem. Można by zmienić linkę od sprzęgła, ale w sumie ten samoregulator powinien to wyregulować. Ciężki temat. Muszę sprawdzić czy na wciśniętym pedale sprzęgła łapa jest do końca przesunięta wtedy będzie jasne więcej.

deejay - 08-08-2016, 22:59

Patryk spr przy łapie sprzegła mocowanie linki , z tego co pamiętam miałem tam jakieś problemy w montażu itp , coś było wcześniej modzone :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group