To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - GTO

madź - 08-12-2014, 21:24

Wymiana otwieranych świateł to de facto wymiana całego przodu, tj. maski, zderzaka, belki pod zderzakiem, modyfikacji/wymiany wzmocnienia czołowego.

Są to angliki, więc trzeba byłoby się zaopatrzyć w lampy europejskie, które tanie nie są lub amerykańskie (co wiąże się z problemami na przeglądach oraz z policją).

I tak cały bodykit przedliftowy (w tym cały przód) już jest zaklepany, czeka jedynie na demontaż.

O wymianie spojlera już pisałam. Zastanawiamy się jeszcze nad ECSem, ale to zależy od tego czy uda się odzyskać zaliczkę za gwint :roll: . Kilka elementów zostanie na nowo pomalowanych, reszta auta będzie odświeżona polerką. Wkładki w lampach na 90% pomalujemy w czerń.

KsiadzRobak napisał/a:
regulację głośności tłumika przekładacie?

Te auto ma zmieniony cały układ wydechowy na nowy z nierdzewki. Active exhaust już dawno z niego wyleciał.

Hubeeert - 09-12-2014, 00:03

madź napisał/a:
Jako ciekawostkę napiszę, że to ta sama skrzynia, która była montowana w Evo I-III.

Daj mi VIN tego Waszego GTO, posprawdzam sobie kilka rzeczy.

madź - 09-12-2014, 18:28

Z16A0018640
madź - 10-12-2014, 20:49

Felgi z dawcy to wyrób firmy Lorinser. Wrzucając tą nazwę w google widzę, że to nie jest jakiś "no name", mimo to spotykam się z tą firmą pierwszy raz w życiu.
Hugo - 10-12-2014, 20:54

madź, nie żartuj. Lorinser to nadworny tuning Mercedesa.
Sunderland86 - 10-12-2014, 22:40

Lorinser budował bodajże limuzyny na bazie niektórych modeli Mercedesa.
kisian - 11-12-2014, 10:02

Hugo napisał/a:
Lorinser to nadworny tuning Mercedesa.

Tu mógłbym trochę polemizować. Nadwornym tunerem było i jest AMG wykupione ładnych kilka lat do tyłu przez Mercedesa, numerem dwa jest Brabus, Lorinser niegdyś był numerem 2/3 bijąc się z Brabusem. Teraz jest w hierarchii na miejscu trzecim.

mkm - 11-12-2014, 13:46

madź napisał/a:
Felgi z dawcy to wyrób firmy Lorinser. Wrzucając tą nazwę w google widzę, że to nie jest jakiś "no name", mimo to spotykam się z tą firmą pierwszy raz w życiu.

Sprawdź po oznaczeniach na felgach i roku produkcji.
Masz kołpaczki czego nie spotkałem w Lorinserach, więc może być przeróbka, albo kopia.
Jeżeli oryginał to masz sporo warty rarytas Mercedesa.

Chyba macie te:
http://www.rbmperformance...heels-in-9.html

mkm - 11-12-2014, 14:06

kisian napisał/a:
Hugo napisał/a:
Lorinser to nadworny tuning Mercedesa.

Tu mógłbym trochę polemizować. Nadwornym tunerem było i jest AMG wykupione ładnych kilka lat do tyłu przez Mercedesa, numerem dwa jest Brabus, Lorinser niegdyś był numerem 2/3 bijąc się z Brabusem. Teraz jest w hierarchii na miejscu trzecim.

Nie do końca.
AMG i Brabus to głównie "sport" i "moc".
Lorinser i Carlsson to głównie "szyk" i "elegancja" :wink:

madź - 11-12-2014, 17:33

Dokładnie sprawdzimy felgi podczas rozbiórki. :-)
Bartek - 11-12-2014, 18:45

Hubeeert napisał/a:
madź napisał/a:
Jako ciekawostkę napiszę, że to ta sama skrzynia, która była montowana w Evo I-III.

Daj mi VIN tego Waszego GTO, posprawdzam sobie kilka rzeczy.


Jakbyś miał problem z krótkim vinem: http://mitsubishi.epc-data.com/ - bez obrazków, ale nr części się wyświetlają ;)

i9i - 11-12-2014, 23:09

Bartek napisał/a:
bez obrazków, ale nr części się wyświetlają

Hubert pewnie programem VIN zaatakuje, na nim pokazuje obrazki z tego Vin-a.

GóR3K - 12-12-2014, 01:44

felgi w mietkach maja rozstaw 5x112 a w mitsu 5x114,3 wiec napewno sa to repliki. pozatym sa inne dekielki niz w lorinser'ach.


sveno - 12-12-2014, 11:19

GóR3K napisał/a:
felgi w mietkach maja rozstaw 5x112 a w mitsu 5x114,3
nakrętki pływające?
GóR3K - 12-12-2014, 11:49

sveno napisał/a:
GóR3K napisał/a:
felgi w mietkach maja rozstaw 5x112 a w mitsu 5x114,3
nakrętki pływające?


najgorszy wynalazek ;-)

na 100% po rozmowie z mkm to nie sa lorinsery ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group