Nasze Miśki - GTO
madź - 08-12-2014, 21:24
Wymiana otwieranych świateł to de facto wymiana całego przodu, tj. maski, zderzaka, belki pod zderzakiem, modyfikacji/wymiany wzmocnienia czołowego.
Są to angliki, więc trzeba byłoby się zaopatrzyć w lampy europejskie, które tanie nie są lub amerykańskie (co wiąże się z problemami na przeglądach oraz z policją).
I tak cały bodykit przedliftowy (w tym cały przód) już jest zaklepany, czeka jedynie na demontaż.
O wymianie spojlera już pisałam. Zastanawiamy się jeszcze nad ECSem, ale to zależy od tego czy uda się odzyskać zaliczkę za gwint . Kilka elementów zostanie na nowo pomalowanych, reszta auta będzie odświeżona polerką. Wkładki w lampach na 90% pomalujemy w czerń.
KsiadzRobak napisał/a: | regulację głośności tłumika przekładacie? |
Te auto ma zmieniony cały układ wydechowy na nowy z nierdzewki. Active exhaust już dawno z niego wyleciał.
Hubeeert - 09-12-2014, 00:03
madź napisał/a: | Jako ciekawostkę napiszę, że to ta sama skrzynia, która była montowana w Evo I-III. |
Daj mi VIN tego Waszego GTO, posprawdzam sobie kilka rzeczy.
madź - 09-12-2014, 18:28
Z16A0018640
madź - 10-12-2014, 20:49
Felgi z dawcy to wyrób firmy Lorinser. Wrzucając tą nazwę w google widzę, że to nie jest jakiś "no name", mimo to spotykam się z tą firmą pierwszy raz w życiu.
Hugo - 10-12-2014, 20:54
madź, nie żartuj. Lorinser to nadworny tuning Mercedesa.
Sunderland86 - 10-12-2014, 22:40
Lorinser budował bodajże limuzyny na bazie niektórych modeli Mercedesa.
kisian - 11-12-2014, 10:02
Hugo napisał/a: | Lorinser to nadworny tuning Mercedesa. |
Tu mógłbym trochę polemizować. Nadwornym tunerem było i jest AMG wykupione ładnych kilka lat do tyłu przez Mercedesa, numerem dwa jest Brabus, Lorinser niegdyś był numerem 2/3 bijąc się z Brabusem. Teraz jest w hierarchii na miejscu trzecim.
mkm - 11-12-2014, 13:46
madź napisał/a: | Felgi z dawcy to wyrób firmy Lorinser. Wrzucając tą nazwę w google widzę, że to nie jest jakiś "no name", mimo to spotykam się z tą firmą pierwszy raz w życiu. |
Sprawdź po oznaczeniach na felgach i roku produkcji.
Masz kołpaczki czego nie spotkałem w Lorinserach, więc może być przeróbka, albo kopia.
Jeżeli oryginał to masz sporo warty rarytas Mercedesa.
Chyba macie te:
http://www.rbmperformance...heels-in-9.html
mkm - 11-12-2014, 14:06
kisian napisał/a: | Hugo napisał/a: | Lorinser to nadworny tuning Mercedesa. |
Tu mógłbym trochę polemizować. Nadwornym tunerem było i jest AMG wykupione ładnych kilka lat do tyłu przez Mercedesa, numerem dwa jest Brabus, Lorinser niegdyś był numerem 2/3 bijąc się z Brabusem. Teraz jest w hierarchii na miejscu trzecim. |
Nie do końca.
AMG i Brabus to głównie "sport" i "moc".
Lorinser i Carlsson to głównie "szyk" i "elegancja"
madź - 11-12-2014, 17:33
Dokładnie sprawdzimy felgi podczas rozbiórki.
Bartek - 11-12-2014, 18:45
Hubeeert napisał/a: | madź napisał/a: | Jako ciekawostkę napiszę, że to ta sama skrzynia, która była montowana w Evo I-III. |
Daj mi VIN tego Waszego GTO, posprawdzam sobie kilka rzeczy. |
Jakbyś miał problem z krótkim vinem: http://mitsubishi.epc-data.com/ - bez obrazków, ale nr części się wyświetlają
i9i - 11-12-2014, 23:09
Bartek napisał/a: | bez obrazków, ale nr części się wyświetlają |
Hubert pewnie programem VIN zaatakuje, na nim pokazuje obrazki z tego Vin-a.
GóR3K - 12-12-2014, 01:44
felgi w mietkach maja rozstaw 5x112 a w mitsu 5x114,3 wiec napewno sa to repliki. pozatym sa inne dekielki niz w lorinser'ach.
sveno - 12-12-2014, 11:19
GóR3K napisał/a: | felgi w mietkach maja rozstaw 5x112 a w mitsu 5x114,3 | nakrętki pływające?
GóR3K - 12-12-2014, 11:49
sveno napisał/a: | GóR3K napisał/a: | felgi w mietkach maja rozstaw 5x112 a w mitsu 5x114,3 | nakrętki pływające? |
najgorszy wynalazek
na 100% po rozmowie z mkm to nie sa lorinsery
|
|
|