To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Wszyc i jego V6 czyli kolejna reaktywacja

Wszyc - 14-08-2014, 16:03

W następnym tygodniu wpadają nowe przewody w stalowym oplocie na przód ( tyłem zajmę się we wrześniu boje się je odkręcać bo końcówki sztywnych przewodów mają dość i sądzę że będę musiał wymienić całą linie aż do korektora siły hamowania ). W dodatku prowadzę nowe przewody z pompy hamulcowej na pompe abs w celu pominiecia TCLu. nie będzie to estetyczna robota bo nie chce mi sie wydłubywać starych przewodów a nowe puszcze po możliwie najłatwiejszej drodze ma działać nie wyglądać :) estetyką się zajmę jak będę kiedyś silnik wyjmować :wink:
Marcino - 18-08-2014, 08:48

Wszyc napisał/a:
Myśle nad wywaleniem instalacji LPG... Misiek i tak non stop jeździ na 98 nie używam tego gazu

Jakiś konkretny powód? Ja bym chciał jeżdzić 1/2 taniej, a faktycznie jak się chce pałować.. to na PB i ogień.
Hamulcowe pociagnij obok starych, wyjęcie ich to pestka, ja tak zrobiłem ale za silnikiem w komorze nie starałem się ich ładnie ułożyć bo faktycznie był słaby dostęp, trzeba leżeć na silniku.

Wszyc - 18-08-2014, 16:16

Wpienia mnie serwisowanie samochodu z LPG jak co kol wiek chce wymienić do jakiś element instalacji LPG jest na drodze. Auto nonstop jest używane w wysokim zakresie obrotów. Mimo tego że w tym roku przed nim jeszcze trzecia wymiana oleju ze względu na styl użytkowania auta i ilość km jakie robi to ma dość ciężkie życie ze mną. Nowy zestaw klocków tarcz i opon to dla mnie raczej co roczny wydatek.

Przewody położyłem praktycznie nad zbiorniczkiem płynu nie bawiłem się silnik na wczesną wiosnę robi i tak wypad z komory to położę wszystko na nowo.
W przyszłym roku zrobi sie nowe panewy polerke cylindrów nowe pierścienie, dotarcie zaworów i obróbkę kanałów olejowych oraz głowicy oraz wyważanie elementów ruchomych silnika. ( Żadnych planów podnoszenia mocy zabiegi czystko kosmetyczne )

kaczka81s - 18-08-2014, 21:14

Wszyc napisał/a:
Wpienia mnie serwisowanie samochodu z LPG jak co kol wiek chce wymienić do jakiś element instalacji LPG jest na drodze

A co tam masz do wymiany? Filtr fazy ciekłej i gazowej co wymianę oleju i tyle.
Wszyc napisał/a:
Auto nonstop jest używane w wysokim zakresie obrotów

Na LPG też można tak jeździć, ja jak wsiadam w Subarke to od razu średnie spalanie o 2 litry w górę idzie :mrgreen:
Ile lat ma twoja instalka LPG? Może trzeba wymienić parę gratów i będzie OK, LPG jak jest dobrze zrobione i na dobrych gratach NIE MA prawa się nic dziać.
Marcino napisał/a:
Ja bym chciał jeżdzić 1/2 taniej, a faktycznie jak się chce pałować.. to na PB i ogień.

Nie prawda, ja jeżdżę 1/2 taniej i wcale na PB nie przełączam jak chce trochę auto ścignąć. Chyba że rezerwa już w butli świeci, wtedy sterownik sam na PB zapoda :biggrin:

Marcino - 18-08-2014, 21:36

Cytat:

Marcino napisał/a:
Ja bym chciał jeżdzić 1/2 taniej, a faktycznie jak się chce pałować.. to na PB i ogień.

Nie prawda, ja jeżdżę 1/2 taniej i wcale na PB nie przełączam jak chce trochę auto ścignąć. Chyba że rezerwa już w butli świeci, wtedy sterownik sam na PB zapoda
_________________

To już tak extremalnie napisałem, ja też nigdy na PB nie przełączam i zawsze LPG stroje żeby szedł do konca. Jeżdze tak już ponad 100kkm i dalej będe śmigał przy tych cenach paliw.

rosomak1983 - 18-08-2014, 23:03

Wszyc napisał/a:
polerke cylindrów

ze co takiego ? :shock: :P

Wszyc - 19-08-2014, 00:44

Serwisowanie całej reszty jest upierdliwe by wydłubać obudowe termostatu musiałem cala instalacje LPG zdejmować...

eh co do jazdy... to czemu rajdówki nie są na LPG... nie bardzo się chyba rozumiemy... ja nie bede tego silnika katował LPG... mam na ten temat swoją własną opinie jak LPG wpływa na kondycje silnika...niezmienie jej nawet po przeczytaniu milionów artykółów w tej tematyce sorry. Będę trzymał się swojego planu na miśka jego spalanie grubo powyżej 16-18 litrów totalnie mi w niczym nie przeszkadza

Marcino - 19-08-2014, 06:47

Spoko, twoja sprawa.
rosomak1983 - 19-08-2014, 10:53

Cytat:
Serwisowanie całej reszty jest upierdliwe by wydłubać obudowe termostatu musiałem cala instalacje LPG zdejmować...

cała ? a butla w czym Ci wadziła ? :P

Marcino - 19-08-2014, 11:40

Tylko ile razy sie obudowe termostatu sciaga???
Generalnie jak widzi problem w LPG to mu będzie nawet butla w bagazniku przeszkadzała. Ale to jego cyrk i jego małpy. Ja bym tam wolał zaoszczedzone pieniązki w samochód ładować a przy spalaniu 16-18l to nie mało:)

rosomak1983 - 19-08-2014, 16:45

Marcino, no to oczywiste ja z zaoszczedzonej kasy na LPG bym zrobił z 6 remontów generalnych silnika zrobił albo wiecej. A nie zauwazylem zeby mu gorzej było po 3 latach jazdy naq gazie :wink: Ja tam jestem fanem Elpidzi 8)
Wszyc - 19-08-2014, 17:19

O butle też będę miał ból jak tylko zrobie bagażnik bo teraz to tam jest wszystko łącznie z olejem na dnie bagażnika... ale jak ogarne to ma być czyściutko a koło ma być we wnęce :)
Zielu - 19-08-2014, 20:33

Krzychu, jak Ty musisz jeździć, skoro masz takie spalanie.. :D

btw. luźno się zastanawiałem nad lpg do eclipsa, ale chyba odpuszczę temat-robię za małe przebiegi a ostatnie spalanie podczas jazdy po mieście wyszło coś lekko ponad 8 litrów :wink:

Wszyc - 19-08-2014, 22:13



:love4: :love4:

Marcino - 20-08-2014, 08:35

To jest na przód? Ile takie cudo kosztuje, ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group