To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE

Buszu - 14-05-2017, 17:09
Temat postu: Heble
STOPTECH tarcze i klocki też polecam. Brzytwa, staje w miejscu aż tyl się unosi hyhy
Bzyk_R1 - 14-05-2017, 20:56

Aleksander1965, oczywiście wiesz że rozmawiamy tu o hamulcach w Outlanderze I Turbo?

Buszu może jakaś prezentacja? wideo? jak to jest mieć drugiego outlandera w Polsce ze Stop Techem? Może temat w Naszych Miśkach?

Buszu - 14-05-2017, 22:10
Temat postu: Heble
Priosze bardzo. Przejechanie jakiś tysiąc i jest ok z 200km/h do 50 no problem jedynie co słychać prace frezowanych tarcz, tarcza nie bije więc Polecam serdecznie.
Hugo - 16-05-2017, 22:26

Fragu, jak tam hamulce z ASX'a? Może małe porównanie do seryjnych dwutłoczkowych?
Mi zaczyna drgać pedał hamulca przy lekkim hamowaniu z większej prędkości. Wygląda na tylne tarcze :? Przebieg od montażu ok. 6 000 km. Zapożyczone z Legnum ze zużyciem na grubości ok. 0,5 mm. Mają małe wżery, więc może to przez to...
No nie wierzę, że przednie Textary Pro 294/24 mm zaczynają bić po przebiegu 2 000 km :shock: Na szczęście na kierownicy nie czuć bicia, więc to chyba tył. Niestety wybór tarczobębnów do MSW w rozmiarze 284/20 mm kiepski. Tylko Japan Line, Blue Print i Rotinger. Chyba obecne przetoczę i będę miał odpowiedź.

Hamulce w Mitsubishi to porażka!

Fragu - 17-05-2017, 08:14

Hugo, wszystko jak najbardziej okej. Przejechałem jakieś 2000km.
Prawdziwy test będzie w sierpniu - droga do Chorwacji, 4 dorosłe osoby + małe dziecko, box na dachu.

Za jakiś czas planuję wymienić tylne hamulce na te z Outlandera 2/ASXa 302mm.
Seryjne 260mm w Outku to śmiech, w Protonie mam z tyłu 260mm ;p

Hugo - 17-05-2017, 08:51

Fragu napisał/a:
Za jakiś czas planuję wymienić tylne hamulce na te z Outlandera 2/ASXa 302mm
A one mają ręczny na bębnach czy na tarczach?
Krzyzak - 17-05-2017, 11:03

Hugo napisał/a:
284/20 mm kiepski. Tylko Japan Line
mam takie już 2 albo 3 lata, przewiercone z 5 śrub na 4, przejechane kilkanaście tkm i nic nie bije
Fragu - 17-05-2017, 14:52

Hugo napisał/a:
A one mają ręczny na bębnach czy na tarczach?


Na bębnach, tak jak seryjnie w Outku.

Buszu - 18-05-2017, 22:47
Temat postu: Heble
Z tym tyłem to pod nasz zaciski podejdzie z outka II tarcza P&P czy komplet należy wymienić ????
Fragu - 19-05-2017, 07:28

Trzeba się zorientować czy czy uszy do mocowania na zwrotnicy wystają bardziej (żeby ogarnąć większą tarczę) czy zacisk jest inny.

Najlepiej gdzieś podjechać na szrot i pomierzyć, czy nawet przymierzyć bezpośrednio do Outka.
Za jakiś czas na pewno zrobię takiego swapa.

Pawel1988 - 24-05-2017, 21:20

No więc jest i drugi outlander z hamulcami z ASX. :-) JAk narazie jest dużo lepiej niż na seryjnych. Ale w seryjnych miałem krzywe jarzmo. Przy okazji dam lepsze zdjęcia bo zapomniałem zrobić przy pracy.

Fragu - 25-05-2017, 07:34

No i fajnie :D No to teraz już każdy uwierzy, że zaciski od ASXa pasują p&p bez kombinowania...i przede wszystkim, że się bardzo dobrze sprawdzają :wink:
Buszu - 25-05-2017, 21:31
Temat postu: heble
Siema, no wiec przyszedł czas na wymianę kompletu hebli z tyłu..tarcza pordzewiała zrobił sie ząb na rancie, ogólnie śmietnik. Seryjne trzeba olać-takie moje zdanie wiec, co by tu założyć ??? Z przodu mam zacisk seria + komplet STOP TECH`a na tył pomyślałem ze może by tak wstawić komplet z evo dwu tłoczkowe akurat mam w dobrej cenie zestaw i tylko brakuje dorobienia adaptera. Bedzie to jakoś grać ??? niby tył powinien być troszkę słabszy i nie wiem czy taki mod bedzie dobry.. jakieś rady porady ??
Fragu - 26-05-2017, 07:20

Buszu, może zestaw z Outlandera II/III (tarcza 302mm)?
Przymierzałem zaciski od Space Wagona pod tarczę wentylowaną 280mm - ale niestety nie pasują :/

Kombinuj, może przetrzesz szlak :wink:

Buszu - 26-05-2017, 11:05
Temat postu: Heble
Fragu. W przypadku tył i tym muszę zmienić oczywiście tarcze klocki i zacisk. Wolę brembo !:) adapter jakoś się zrobi to tylko tego brakuje do kompletna evo na tył. Z przodu natomiast półosie zwrotnice Piasta-Ale to dalszy temat


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group