Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE
Buszu - 14-05-2017, 17:09 Temat postu: Heble STOPTECH tarcze i klocki też polecam. Brzytwa, staje w miejscu aż tyl się unosi hyhy
Bzyk_R1 - 14-05-2017, 20:56
Aleksander1965, oczywiście wiesz że rozmawiamy tu o hamulcach w Outlanderze I Turbo?
Buszu może jakaś prezentacja? wideo? jak to jest mieć drugiego outlandera w Polsce ze Stop Techem? Może temat w Naszych Miśkach?
Buszu - 14-05-2017, 22:10 Temat postu: Heble Priosze bardzo. Przejechanie jakiś tysiąc i jest ok z 200km/h do 50 no problem jedynie co słychać prace frezowanych tarcz, tarcza nie bije więc Polecam serdecznie.
Hugo - 16-05-2017, 22:26
Fragu, jak tam hamulce z ASX'a? Może małe porównanie do seryjnych dwutłoczkowych?
Mi zaczyna drgać pedał hamulca przy lekkim hamowaniu z większej prędkości. Wygląda na tylne tarcze Przebieg od montażu ok. 6 000 km. Zapożyczone z Legnum ze zużyciem na grubości ok. 0,5 mm. Mają małe wżery, więc może to przez to...
No nie wierzę, że przednie Textary Pro 294/24 mm zaczynają bić po przebiegu 2 000 km Na szczęście na kierownicy nie czuć bicia, więc to chyba tył. Niestety wybór tarczobębnów do MSW w rozmiarze 284/20 mm kiepski. Tylko Japan Line, Blue Print i Rotinger. Chyba obecne przetoczę i będę miał odpowiedź.
Hamulce w Mitsubishi to porażka!
Fragu - 17-05-2017, 08:14
Hugo, wszystko jak najbardziej okej. Przejechałem jakieś 2000km.
Prawdziwy test będzie w sierpniu - droga do Chorwacji, 4 dorosłe osoby + małe dziecko, box na dachu.
Za jakiś czas planuję wymienić tylne hamulce na te z Outlandera 2/ASXa 302mm.
Seryjne 260mm w Outku to śmiech, w Protonie mam z tyłu 260mm ;p
Hugo - 17-05-2017, 08:51
Fragu napisał/a: | Za jakiś czas planuję wymienić tylne hamulce na te z Outlandera 2/ASXa 302mm | A one mają ręczny na bębnach czy na tarczach?
Krzyzak - 17-05-2017, 11:03
Hugo napisał/a: | 284/20 mm kiepski. Tylko Japan Line | mam takie już 2 albo 3 lata, przewiercone z 5 śrub na 4, przejechane kilkanaście tkm i nic nie bije
Fragu - 17-05-2017, 14:52
Hugo napisał/a: | A one mają ręczny na bębnach czy na tarczach? |
Na bębnach, tak jak seryjnie w Outku.
Buszu - 18-05-2017, 22:47 Temat postu: Heble Z tym tyłem to pod nasz zaciski podejdzie z outka II tarcza P&P czy komplet należy wymienić ????
Fragu - 19-05-2017, 07:28
Trzeba się zorientować czy czy uszy do mocowania na zwrotnicy wystają bardziej (żeby ogarnąć większą tarczę) czy zacisk jest inny.
Najlepiej gdzieś podjechać na szrot i pomierzyć, czy nawet przymierzyć bezpośrednio do Outka.
Za jakiś czas na pewno zrobię takiego swapa.
Pawel1988 - 24-05-2017, 21:20
No więc jest i drugi outlander z hamulcami z ASX. JAk narazie jest dużo lepiej niż na seryjnych. Ale w seryjnych miałem krzywe jarzmo. Przy okazji dam lepsze zdjęcia bo zapomniałem zrobić przy pracy.
Fragu - 25-05-2017, 07:34
No i fajnie No to teraz już każdy uwierzy, że zaciski od ASXa pasują p&p bez kombinowania...i przede wszystkim, że się bardzo dobrze sprawdzają
Buszu - 25-05-2017, 21:31 Temat postu: heble Siema, no wiec przyszedł czas na wymianę kompletu hebli z tyłu..tarcza pordzewiała zrobił sie ząb na rancie, ogólnie śmietnik. Seryjne trzeba olać-takie moje zdanie wiec, co by tu założyć ??? Z przodu mam zacisk seria + komplet STOP TECH`a na tył pomyślałem ze może by tak wstawić komplet z evo dwu tłoczkowe akurat mam w dobrej cenie zestaw i tylko brakuje dorobienia adaptera. Bedzie to jakoś grać ??? niby tył powinien być troszkę słabszy i nie wiem czy taki mod bedzie dobry.. jakieś rady porady ??
Fragu - 26-05-2017, 07:20
Buszu, może zestaw z Outlandera II/III (tarcza 302mm)?
Przymierzałem zaciski od Space Wagona pod tarczę wentylowaną 280mm - ale niestety nie pasują :/
Kombinuj, może przetrzesz szlak
Buszu - 26-05-2017, 11:05 Temat postu: Heble Fragu. W przypadku tył i tym muszę zmienić oczywiście tarcze klocki i zacisk. Wolę brembo !:) adapter jakoś się zrobi to tylko tego brakuje do kompletna evo na tył. Z przodu natomiast półosie zwrotnice Piasta-Ale to dalszy temat
|
|
|