To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

dorianps2 - 16-03-2017, 23:38

Testowałeś już? Ja pamiętam, że u siebie jak wsadziłem klocki TRW plus tarcze TRW, to owszem, hamowanie było ok, nic nie biło, ale piszczały okrutnie. Nawet po dłuższym użytkowaniu, nie chciały przestać. No i przednie felgi dość szybko się zaciemniały od syfu:)
Tłumaczyłem sobie to tak, że to sportowe, a sportowe muszą piszczeć :D

Hugo - 17-03-2017, 08:44

Tak, przejechałem na razie z 200 km. Nic nie piszczy, czy ciepłe czy zimne hamulce. Na zapylenie felg też za wcześnie.
Tomi89 - 18-03-2017, 13:46

Hugo możesz podeslac mi na pw foto kół na tych tarczach przód i tył jak wypełnia felge ta na 5 ramion? :wink:
Krzyzak - 18-03-2017, 20:53

Też mam te textary, montowałem w poniedziałek, przejechałem narazie z 20km.
Mam już zaciski z outlandera II i mówiąc szczerze nie ma różnicy w hamowaniu między tarczą 276/26 a 294/24 bo powierzchnia styku klocka z tarczą jest podobna.

Tomi89 - 19-03-2017, 12:07

Krzyzak napisał/a:

Mam już zaciski z outlandera II i mówiąc szczerze nie ma różnicy w hamowaniu między tarczą 276/26 a 294/24 bo powierzchnia styku klocka z tarczą jest podobna.

Z II outka też pasuja?
Mi bardziej chodzi o wypełnienie przestrzeni bo z tą felga co mam śmiesznie trochę wygląda na 276 najlepiej byłoby z Evo wrzucić ale to już spore koszta :-/

Hugo - 19-03-2017, 12:40

Tomi89 napisał/a:
Z II outka też pasuja?
Pisałem wiele razy, że Outki I, II i III generacji mają identyczne zaciski przednie.

Tu masz fotki kół na tarczach 294/24 mm z przodu oraz 284/20 mm z tyłu i kołach 18 cali:







Nie mam lepszych fotek, w przyszłym tygodniu zrobię jakieś jak umyję auto.

Tomi89 - 19-03-2017, 13:23

Jest dobrze ale mogłyby być jeszcze trochę większe ehhh pod zaciski z Evo znowu ciężko felgi dobrać żeby zacisk się mieścił :-/ no cóż trzeba działać.
Hugo - 19-03-2017, 13:32

Fakt, jakby tarcze miały chociaż te 310 mm średnicy byłoby miodzio, no ale jest problem z większymi tarczami, bo w Galu otwory na mocowanie jarzma w zwrotnicy są głęboko i bez jakichś adapterów pod zaciski (np. z Hyundai'a i40) nic nie zrobisz. Taki Hyundai ma tarcze 300/28 mm i już byłoby lepiej.
Najważniejsze, że w porównaniu do tarcz 276 tarcze z Outka wyglądają o niebo lepiej.

Do felg 18 cali koniecznie musisz też zmienić tylne tarcze i zaciski, bo oryginalne wyglądają tak, że nie wiadomo czy płakać czy śmiać się :cry: :mrgreen:

Krzyzak - 19-03-2017, 18:21

Hugo napisał/a:
tarczach 294/24 mm z przodu oraz 284/20 mm z tyłu
widzę, że mamy identyczny setup hamulcowy
gdzie kupiłeś tarcze na tył na 4 śruby? - ja musiałem brać od space wagona i wiercić...

Tomi89 - 19-03-2017, 18:43

Hugo napisał/a:

Do felg 18 cali koniecznie musisz też zmienić tylne tarcze i zaciski, bo oryginalne wyglądają tak, że nie wiadomo czy płakać czy śmiać się :cry: :mrgreen:

No właśnie komiczne to wygląda :-)
Od Space Wagona wleca pewnie jeszcze w tym roku :-)

Hugo - 19-03-2017, 18:43

Krzyzak napisał/a:
widzę, że mamy identyczny setup hamulcowy
Dokładnie, bo
Krzyzak napisał/a:
gdzie kupiłeś tarcze na tył na 4 śruby? - ja musiałem brać od space wagona i wiercić...
nawet nie szukałem takich na 4 śruby tylko wziąłem żywcem tarczobębny z Legnum 5x114,3 (identyczne jak w SW) i nawierciłem :wink:
Krzyzak - 20-03-2017, 08:40

Jeszcze w 2010 udało mi się kupić od Japaneze oryginalne Nishioka Mountain 284x20 na tył na 4 otwory. Niestety pogięły w miejscu styku z piastą... Przetoczone na krzywo też się pogięły...
Z 2 lata temu już nikt nie miał...

Marcino - 20-03-2017, 19:33

Darek ty jeździsz spokojnie raczej to nie powinieneś mieć problemie z heblami...
Krzyzak - 20-03-2017, 20:11

Marcino, chodzi o kupno tylnych tarcz od E88 - że są praktycznie niedostępne...
Hugo - 27-03-2017, 10:29

W przyszłym roku przechodzę na rozstaw 5x114,3

Powód: http://allegro.pl/2949-fe...6507555382.html
Te felgi są boskie. Jak zobaczyłem na all... Gala na moich starych RC 05 Spider to nie zastanawiałem się ani chwili. Niestety te felgi w rozstawie 4x114,3 i 18 calach chyba nigdy nie były produkowane, stąd decyzja o zmianie piast.

Piasty przednie na 5 szpilek z VR-4 już są oraz jedno nowe łożysko KOYO. Teraz piasty pójdą do sprawdzenia czujnikiem zegarowym czy są proste i do piaskowania.
Tylne piasty 5x114,3 z Eclipse 2g FWD już do mnie jadą.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group