Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
dorianps2 - 16-03-2017, 23:38
Testowałeś już? Ja pamiętam, że u siebie jak wsadziłem klocki TRW plus tarcze TRW, to owszem, hamowanie było ok, nic nie biło, ale piszczały okrutnie. Nawet po dłuższym użytkowaniu, nie chciały przestać. No i przednie felgi dość szybko się zaciemniały od syfu:)
Tłumaczyłem sobie to tak, że to sportowe, a sportowe muszą piszczeć
Hugo - 17-03-2017, 08:44
Tak, przejechałem na razie z 200 km. Nic nie piszczy, czy ciepłe czy zimne hamulce. Na zapylenie felg też za wcześnie.
Tomi89 - 18-03-2017, 13:46
Hugo możesz podeslac mi na pw foto kół na tych tarczach przód i tył jak wypełnia felge ta na 5 ramion?
Krzyzak - 18-03-2017, 20:53
Też mam te textary, montowałem w poniedziałek, przejechałem narazie z 20km.
Mam już zaciski z outlandera II i mówiąc szczerze nie ma różnicy w hamowaniu między tarczą 276/26 a 294/24 bo powierzchnia styku klocka z tarczą jest podobna.
Tomi89 - 19-03-2017, 12:07
Krzyzak napisał/a: |
Mam już zaciski z outlandera II i mówiąc szczerze nie ma różnicy w hamowaniu między tarczą 276/26 a 294/24 bo powierzchnia styku klocka z tarczą jest podobna. |
Z II outka też pasuja?
Mi bardziej chodzi o wypełnienie przestrzeni bo z tą felga co mam śmiesznie trochę wygląda na 276 najlepiej byłoby z Evo wrzucić ale to już spore koszta :-/
Hugo - 19-03-2017, 12:40
Tomi89 napisał/a: | Z II outka też pasuja? | Pisałem wiele razy, że Outki I, II i III generacji mają identyczne zaciski przednie.
Tu masz fotki kół na tarczach 294/24 mm z przodu oraz 284/20 mm z tyłu i kołach 18 cali:
Nie mam lepszych fotek, w przyszłym tygodniu zrobię jakieś jak umyję auto.
Tomi89 - 19-03-2017, 13:23
Jest dobrze ale mogłyby być jeszcze trochę większe ehhh pod zaciski z Evo znowu ciężko felgi dobrać żeby zacisk się mieścił :-/ no cóż trzeba działać.
Hugo - 19-03-2017, 13:32
Fakt, jakby tarcze miały chociaż te 310 mm średnicy byłoby miodzio, no ale jest problem z większymi tarczami, bo w Galu otwory na mocowanie jarzma w zwrotnicy są głęboko i bez jakichś adapterów pod zaciski (np. z Hyundai'a i40) nic nie zrobisz. Taki Hyundai ma tarcze 300/28 mm i już byłoby lepiej.
Najważniejsze, że w porównaniu do tarcz 276 tarcze z Outka wyglądają o niebo lepiej.
Do felg 18 cali koniecznie musisz też zmienić tylne tarcze i zaciski, bo oryginalne wyglądają tak, że nie wiadomo czy płakać czy śmiać się
Krzyzak - 19-03-2017, 18:21
Hugo napisał/a: | tarczach 294/24 mm z przodu oraz 284/20 mm z tyłu | widzę, że mamy identyczny setup hamulcowy
gdzie kupiłeś tarcze na tył na 4 śruby? - ja musiałem brać od space wagona i wiercić...
Tomi89 - 19-03-2017, 18:43
Hugo napisał/a: |
Do felg 18 cali koniecznie musisz też zmienić tylne tarcze i zaciski, bo oryginalne wyglądają tak, że nie wiadomo czy płakać czy śmiać się |
No właśnie komiczne to wygląda
Od Space Wagona wleca pewnie jeszcze w tym roku
Hugo - 19-03-2017, 18:43
Krzyzak napisał/a: | widzę, że mamy identyczny setup hamulcowy | Dokładnie, bo Krzyzak napisał/a: | gdzie kupiłeś tarcze na tył na 4 śruby? - ja musiałem brać od space wagona i wiercić... | nawet nie szukałem takich na 4 śruby tylko wziąłem żywcem tarczobębny z Legnum 5x114,3 (identyczne jak w SW) i nawierciłem
Krzyzak - 20-03-2017, 08:40
Jeszcze w 2010 udało mi się kupić od Japaneze oryginalne Nishioka Mountain 284x20 na tył na 4 otwory. Niestety pogięły w miejscu styku z piastą... Przetoczone na krzywo też się pogięły...
Z 2 lata temu już nikt nie miał...
Marcino - 20-03-2017, 19:33
Darek ty jeździsz spokojnie raczej to nie powinieneś mieć problemie z heblami...
Krzyzak - 20-03-2017, 20:11
Marcino, chodzi o kupno tylnych tarcz od E88 - że są praktycznie niedostępne...
Hugo - 27-03-2017, 10:29
W przyszłym roku przechodzę na rozstaw 5x114,3
Powód: http://allegro.pl/2949-fe...6507555382.html
Te felgi są boskie. Jak zobaczyłem na all... Gala na moich starych RC 05 Spider to nie zastanawiałem się ani chwili. Niestety te felgi w rozstawie 4x114,3 i 18 calach chyba nigdy nie były produkowane, stąd decyzja o zmianie piast.
Piasty przednie na 5 szpilek z VR-4 już są oraz jedno nowe łożysko KOYO. Teraz piasty pójdą do sprawdzenia czujnikiem zegarowym czy są proste i do piaskowania.
Tylne piasty 5x114,3 z Eclipse 2g FWD już do mnie jadą.
|
|
|