L200 Techniczne od 2006r - Oponki dla eLżbietki
Anonymous - 14-12-2007, 09:24
Na lepsze po czarnym ciszej , po mokrym terenie lepsze przyczepnosc i nie zaklejaja sie blotem
Gene - 14-12-2007, 09:30
He he a ja swoje na Wielkanoc zaloze. Jakos inaczej na to zagadnienie patrzymy.
Anonymous - 14-12-2007, 18:47
A co sądzicie o Pirelkach model Scorpion Ice & Snow ?
Występują w rozmiarze 255/65/17 i podobno całkiem dobre są - tak twierdzi producent.
Poszukałem opinni po internecie i szczerze przyznam, że są bardzo różne.
We wtorek mam zamiar takie nabyć ale chcę się upewnić że nie kupuje fajansu.
Jeździł ktoś na tym ??
Szyszkowa - 14-12-2007, 19:36
Jeździł to nie, ale w ostatnim AS 4x4 zrobili test zimówek. Pirelli Ice&Snow wygrało. Było w miarę równe we wszystkich kategoriach.
Z tego co pamiętam to na śniegu najlepszy był Colway, za to tragiczny na mokrym (to bieżnikowana opona ze wzorem z Nokiana WR), najlepszy na mokrym za to był Goodyear UltraGrip.
Patrząc pod siebie wybrałbym Goodyer- o wiele częściej jeżdzę po deszczu niż w czystym śniegu. Goodyear miał praktycznie wszędzie 5, Pirelli miał jakieś 6 za śnieg.
Nie testowali Dunlopa.Grandteka ani Coopera.
Anonymous - 14-12-2007, 20:54
Tak ale dunlop i goodteary miały duży wskaźnik zurzycia po przebiegu 8 tys km
Cooper fajnie wyglada i ma agresywny bieżnik, ale w testach wypadał przeciętnie
A Pirelka wydaje się być najbardziej zrównoważona i oprócz tego b.dobrze robi w terenie - podobno
Gene - 15-12-2007, 10:14
patrz z dystansem na te testy
Anonymous - 15-12-2007, 17:00
Gene napisał/a: | patrz z dystansem na te testy |
Albo nie daj sobie narzucić interpretacji: mnie interesuje o ile zmieniają się parametry opony w trakcie eksploatacji (czyli: mam zimówki, jeżdże na nich i czy po tych 8 tkm ten sam zakręt wiosną mogę brać z tą samą prędkością co na początku zimy). I okazuje się, że są opony, które bardzo zmieniają parametry.
Teściarze mają inne podejście...
Anonymous - 15-12-2007, 17:37
elili napisał/a: | Albo nie daj sobie narzucić interpretacji: mnie interesuje o ile zmieniają się parametry opony w trakcie eksploatacji (czyli: mam zimówki, jeżdże na nich i czy po tych 8 tkm ten sam zakręt wiosną mogę brać z tą samą prędkością co na początku zimy). I okazuje się, że są opony, które bardzo zmieniają parametry.
Teściarze mają inne podejście |
Ten test własnie tego dotyczył
Micheliny wykazały najmniejsze zuzycie a co za tym idzie najbardziej trzymały parametry
I własnie dlatego napisałem w którymś poscie - chyba w tym, że niektóre opony zimowe po tych 8 tysiach były praktycznie bezużyteczne
Anonymous - 17-12-2007, 18:43
dzis zrobilem fotke l200 na zimowkach dunlop gt sj6 kola 265/70/16
Gene - 17-12-2007, 18:53
widac wszystko idealnie
Szyszkowa - 17-12-2007, 19:04
mugino napisał/a: | ]
dzis zrobilem fotke l200 na zimowkach dunlop gt sj6 kola 265/70/16 |
L-kę już widać, jeszcze tylko fotka opon i będzie OK
Anonymous - 18-12-2007, 01:39
mialem zrobic wiecej fotek,ale siostra mi wyladowala baterie w aparacie i wyszla tylko jedna zanim padl,nast razem zrobie z bliska:)
Gene - 18-12-2007, 07:44
Anonymous - 19-03-2008, 19:24
Witam wszystkich po miesiecznej nieobecności. Byłem w Meksyku, gdzie nie widziałam niestety ani jednej L-ki...może to i dobrze bo po przy licznie reprezentowanych tam dodge'ach ramach i fordach f-350 mogłaby wyglądać trochę jak Felicia pick-up z powodu swoich rozmiarów, ale nic to, Pan wołodyjowski też był "nikczemnego wzrostu"...
a teraz do rzeczy....
Przebrnąłem przez cały ten wątek jak również wątek NSX-a, o DUŻYCH KOŁACH, ale nie odnalazłem odpowiedzi na jedno nurtujące mnie pytanie.
Czy istnieje jakaś aluminiowa alternatywa dla stalówek dotz-a i opon AT 265/75/R16(i to jeszcze o różnym ET z przodu i z tyłu) oraz dystansów?Pozdrawiam.
Anonymous - 19-03-2008, 20:15
A 265/70/17 nie wystarczy ?
[ Dodano: 19-03-2008, 20:16 ]
Wtedy felg nie musisz zmieniać
|
|
|