To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Frankenstein CC5A

Maretzky85 - 17-12-2009, 22:37

Rafal_Szczecin napisał/a:
j-rules napisał/a:
a co myslicie o kablach firmy KAGER? - sa dostepne w sieci Fota. cena w katalogu 178 pln
robertdg napisał/a:
jezeli sa takie same jak ich akumulatory to porazka.

amortyzatory i laczniki stabilizatora sa taka sama porazka jak akumulatory .

Klocki hamulcowe też...

mkm - 17-12-2009, 23:45

Maretzky85 napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
j-rules napisał/a:
a co myslicie o kablach firmy KAGER? - sa dostepne w sieci Fota. cena w katalogu 178 pln
robertdg napisał/a:
jezeli sa takie same jak ich akumulatory to porazka.

amortyzatory i laczniki stabilizatora sa taka sama porazka jak akumulatory .

Klocki hamulcowe też...

Bo nie ma czegos takiego jak firma Kager.
Jest tylko nazwa, a producent nieznany…
http://www.kager.pl/kager...29D54C8FAD2C0E4

Anonymous - 17-12-2009, 23:48

haha a jej wlascicielem jest firma fota...jaja haha
Rafal_Szczecin - 18-12-2009, 08:21

Maretzky85 napisał/a:
Klocki hamulcowe też...

no to Ci mowilem, ze sa do niczego ,to mowiles, ze tanie

harpagan - 18-12-2009, 09:12

mkm napisał/a:
Sprawdz (a najlepiej podmien) jeszcze akumulator.
Z 4G93 jeszcze zbytniego doświadczenia nie mam, ale jedno co już przetestowałem to akumulatory.

Nic mi nieszkodzi zamienic colty akumulatorami chociaz wydaje mi sie to nieprawdopodobne ;)

gregorbu napisał/a:
Daruj sobie te Seiwy. W lutym wymieniałem w Białym oryginał na Seiwa, teraz mentalnie szykuję się na kolejną wymianę.


Zmobilizowałem się wczoraj. Colciszon wskoczyl na stalówki obute w zimowe laczki, a do tego podmieniłem kable. Wieczór/noc była długa, a Warszawa tak zasypana że zabawe popsul mi dopiero komornik, ktory pojawil sie na desce :D

Kable zmieniałem na juz lekko rozgrzanym samochodzie, wiec wczoraj nie widzialem wlasciwie zadnej roznicy. Franek noc spedzil w garazu, wiec nie padalo mu na glowe. Rano wychodzac z domu rzucilem okiem na termometr -14. Garaz nieogrzewany to pomyslalem sobie, ze jesli problem lezal po stronie kabli to jakas roznica bedzie napewno. Odpalam, wyjezdzam, wysiadam z samochodu, zamykam garaz, wsiadam ponownie i mysle sobie hmmm nie telepie nim jak zazwyczaj (moze to taka mala nagroda za nocleg w przyjemnych warunkach :) ) Jedynka, dwójka jest dobrze. Mala zbrodnia z mojej strony silnik zimny wciskam gaz mocniej - wszystko gra.
Nie mowie jeszcze hop przetestuje pare dni zobaczymy co i jak, ale problem wydaje sie byc rozwiazany. Dzis zamawiam nowe kabelki, bo te ktore zalozylem wygladaja naprawde srednio ... ale jak widac dzialaja.

Dzieki za naprowadzenie mnie na wlasciwy trop. Myslalem juz o 15 innych rzeczach, a nie pomyslalem o tak oczywistej.

Strzelmy pięknie boka ... 8)

Anonymous - 18-12-2009, 09:16

Jakie w końcu założyłeś?
harpagan - 18-12-2009, 09:26

gregorbu napisał/a:
Jakie w końcu założyłeś?

Te na ktorych kupilem Frankiszona.
Nie ma na nich zadnych oznaczen poza wybitym 4 cyfrowym numerem na kazdym kablu wiec ciezko powiedziec.
Zamawiam NGK

Bartek - 18-12-2009, 09:50

Hehe zanim doczytałem do końca, to rozwiązaliście problem :)
harpagan - 18-12-2009, 09:58

Bartek napisał/a:
Hehe zanim doczytałem do końca, to rozwiązaliście problem :)

Wychowałeś pokolenie potworów i teraz jesteś bezrobotny :D :D :D

To tak zeby kontynuować wątek - jakie problemy i ewentualnie skutki niesie ze sobą źle wyregulowany TPS?

Anonymous - 18-12-2009, 11:13

Gdzie będziesz kupował? Kiedyś chciałem kupić kable NGK u Mateusza, ale nie miał (sprzedał mi Seiwa). Na Allegro drogo, a u japaneze kupowałem za 50% ceny z Allegro. Może złożymy zamówienie zbiorowe u Marka? Zamówiłbym kable do obu swoich aut.
harpagan napisał/a:
To tak zeby kontynuować wątek - jakie problemy i ewentualnie skutki niesie ze sobą źle wyregulowany TPS?
Szarpanie podczas jazdy na niskich obrotach, opóźniona reakcja na dodawanie gazu. Wiedzę posiadłem od josiego na zlocie 2005. Niestety do dnia dzisiejszego osobiście nie udało mi się zabrać do prawidłowego wyregulowania TPS w Lancerze Asi i nie mogę zweryfikować efektów. :oops:
czarnuch23 - 18-12-2009, 11:43

tak jak pisal grzesiek tps bedzie odpowiadal za reakcje na gaz.... to pewnie dlatego moj tak ladnie reaguje w porownaniu do twojego :P dzis powinienem miec miernik i chwile czasu w garazu :> bo jade hamulce robic w swoim to moze i twojego tps ustawimy :P
harpagan - 18-12-2009, 11:52

gregorbu napisał/a:
Gdzie będziesz kupował?

Katalog NGK
+
Sklep z kablami
Chyba tutaj bo cena mi sie podoba
Czarnuch tez cos wspominal o wymianie kabli to przy zamowienie 4 kompletow bedziemy mieli wysylke za free kurietem ;) Dam znac na PW

gregorbu napisał/a:
Szarpanie podczas jazdy na niskich obrotach, opóźniona reakcja na dodawanie gazu. Wiedzę posiadłem od josiego na zlocie 2005. Niestety do dnia dzisiejszego osobiście nie udało mi się zabrać do prawidłowego wyregulowania TPS w Lancerze Asi i nie mogę zweryfikować efektów. :oops:

No to zaczyna mi sie to układać w logiczną całość.
Regulacja TPSu to teraz priorytecik
Cytat:
tak jak pisal grzesiek tps bedzie odpowiadal za reakcje na gaz.... to pewnie dlatego moj tak ladnie reaguje w porownaniu do twojego :P dzis powinienem miec miernik i chwile czasu w garazu :>

To jestesmy umowieni hehe :D
Dokupie tez plyn chlodzacy, odpowietrzymy uklad ... :)

Maretzky85 - 19-12-2009, 10:07

Rafal_Szczecin, nie mówiłem, że tanie, bo akurat tanie nie były :P
Były jedyne dostępne na tą chwile :)

harpagan, TPSa warto ustawić :D U siebie też muszę ten temat przerobic...

harpagan - 20-12-2009, 14:24

No to wzielismy sie z czarnuchem do roboty.
W piatek dolewka chlodziwa + odpowietrzenie ukladu, bo od czasu uszkodzenia weza bulgotal troche przy odpalaniu na zimno. Teraz juz wszystko gra.
Wczoraj udało sie nam rozpocząć walke z TPSem.
Przeszlismy cala procedure od regulacji śrubki zgrubnej przez główna, ustawianie tpsu i nauke obrotów. Odpalenie franka po calej operacji i obroty wskakuja na 1500. Chwila zdziwienia i zaczynamy zabawe od poczatku. Odpalenie i obroty ladnie spadaja na okolo 900. No to zabawa skonczona. Ruszamy poskromic zasniezone drogi :)
Spokojna jazda znalezienie miejscowki i zabawe czas zaczac.
Wolne obroty znow w okolicy 1500.
Otwieramy mache i okazuje sie ze dzwignia przepustnicy blokuje sie i docisniecie jej reka powoduje spadek obrotow do idealnych 900. Kilka ruchow dzwignia i zaczyna wracac na swoje miejsce.
Koniec wariacji czas na tankowanie. Do baku dolewam czysciciela wtryskow stp i udaje sie na dalsza czesc zabawy.
Czarnuch w miedzyczasie podrywa ... znaczy zaprasza na forum wlascicielke granatowej cejotki, ktora podobnie jak my wykorzystuje zalety bialego podloza ;)

Nocny powrot do garazu i jeszcze troche wd40 na dzwignie przepustnicy.

Po wczorajszych i dzisiejszych jazdach stwierdzam, ze pozbylem sie delikatnych szarpniec przy dodawaniu gazu z wolnych obrotow i tych samych objawow przy spadaniu obrotow poniezej 1000. Reakcja silnika na zmiane biegow tez jest przyjemniejsza - mniej szarpie. Jestem naprawde zadowolony :)

W planie zmiana kabli na nowki sztuki, do tego swiezy filtr paliwa i pod maska bedzie wszystko gotowe na zmagania zimowe.
Do dlubania pozostaje zawias no i mam nadzieje ze w nowy rok Franek wejdzie w zimowych alusach :)

Anonymous - 22-12-2009, 10:27

Ja wciąż czekam na czarnego+ori felgi na biało :)
Czerwonego już widziałem w takim zestawie-czarnego nie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group