To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant V6 Juiceman'a

jacek11 - 12-07-2009, 11:38

Juiceman napisał/a:
teraz pojeżdżę nim w mieście i się okaże czy to była przyczyna czy trzeba jej szukać w czymś innym.


No i co stwierdziłeś?oliwka jest na miejscu?

Juiceman - 12-07-2009, 11:49

jacek11 napisał/a:
Juiceman napisał/a:
teraz pojeżdżę nim w mieście i się okaże czy to była przyczyna czy trzeba jej szukać w czymś innym.


No i co stwierdziłeś?oliwka jest na miejscu?


Przyczyną był niedrożny zawór ECG ( nie wiem czy tak to się zwie), przy drugiej głowicy. Teraz zrobione ponad 600km z czego połowa w mieście, druga w trasie przy różnych stylach jazdy i jeździ idealnie ;) , taka mała pierdoła a już podniosła wartość auta z 6k pln do sporo wyższej :P :mrgreen:

Juiceman - 14-07-2009, 17:35

No i w koncu sie doczekalem, albo to gal sie doczekal instalacji gazowej. Galus dostal staga 300 na osprzecie Tomasetto. Na razie jezdzi jutro w trase bedzie mial wypad wiec sie okaze co i jak ;)
Rafal_Szczecin - 14-07-2009, 17:39

z ciekosci, ile taka przyjemnosc ?
Juiceman - 14-07-2009, 17:47

3,500 :roll: koleś jest bardzo dobry ale też drogi ; / Lepiej trochę dopłacić i mieć pewność, że wszystko gra, niż zaoszczędzić 500-800zł i wydać je na utrzymanie samego Staga. W sumie dwa dni roboty oddałem auto rano w poniedziałek dziś po koło 17 odebrałem.

Zbiornik 59l wyprowadzenie korka pod klapkę od paliwa;) z tego co wyczytałem układ sterujący STAG to Stag 300-6 Plus i reduktor do 200 koników oraz listwa wtryskowa Valtek BFC. Zobaczymy na dniach jak to sie spisuje ;) i na pewno opiszę.

Rafal_Szczecin - 14-07-2009, 17:57

pokaz jeszcze zdjecie spod maski, jezeli oczywicie mozesz, bo chcialym zobaczyc jak to wszystko jest teraz zasloniete.
tak wypytuje, bo niedlugo rowniez zamierzam zagazowac galorka.

Juiceman - 14-07-2009, 18:08

Już schodzę i Ci pokazuję :) pochowali naprawdę ładnie ;)
Jogurt - 14-07-2009, 18:17

Juiceman napisał/a:
Odpukać wszystko chodzi idealnie ;) no i w końcu po włączeniu świateł zegarek się nie przygasza :D :)
Juice pochwal sie co tam trzeba zrobić bo słabi mnie ten patent, w ciągu dnia musze szukać zegara w radiu
Juiceman - 14-07-2009, 18:36

A tak to wygląda po założeniu gazu:




czekoladka_1981 - 14-07-2009, 18:37

Jogurt napisał/a:
Juiceman napisał/a:
Odpukać wszystko chodzi idealnie ;) no i w końcu po włączeniu świateł zegarek się nie przygasza :D :)
Juice pochwal sie co tam trzeba zrobić bo słabi mnie ten patent, w ciągu dnia musze szukać zegara w radiu

Po demontażu zegara wystarczy przeciąć z tyłu przewód zielony z czarnym paskiem , teraz świeci nawet w słoneczne dni.

Juiceman - 14-07-2009, 18:38

Jogurt napisał/a:
Juiceman napisał/a:
Odpukać wszystko chodzi idealnie ;) no i w końcu po włączeniu świateł zegarek się nie przygasza :D :)
Juice pochwal sie co tam trzeba zrobić bo słabi mnie ten patent, w ciągu dnia musze szukać zegara w radiu


Odwiedzić ten temat o zegarze w galu, albo wyjąć zegarek kostka, która jest podłączona do zegarka zawiera kabelek zielony który należy uciąć i ot całe zamieszanie:) przynajmniej w galancie 96-03.

Rafal_Szczecin - 14-07-2009, 20:03

Juiceman napisał/a:
Już schodzę i Ci pokazuję pochowali naprawdę ładnie
Juiceman napisał/a:
A tak to wygląda po założeniu gazu:

eeeeee no kolego, elegancja , oslona nigdzie nie ucieta, wszystko ladnie schowane, prawie nie widac, ze jest gaziurek , do tego cena do zaakceptowania, oby tylko wszystko ladnie i bez awaryjnie sie sprawowalo, i bedzie malina :)
mnie sie podobuje :)

KaWu - 15-07-2009, 11:31

Juiceman, dlaczego reduktor jest na podszybiu :?:
Na początek filtr fazy ciekłej jest wg mnie dość źle założony-z "górki" będzie przepuszczać syf na wtryskiwacze.
Wtryski wg mnie mogłyby być lepsze. Ale jak masz gwarancję to myślę, że będą kalibrować za darmo.
Wtryski w pozycji poziomej :?:
No i teraz widzę twoją minę przy tankowaniu: "do pełna proszę" :)

Juiceman - 15-07-2009, 12:32

Nie mam pojęcia czemu jest tak, a nie inaczej ; )

Póki będzie jeździć jak należy to mi wsioryba, jak nie będzie jeździć to wtedy się pokombinuje co można usprawnić :wink:

Juiceman - 19-07-2009, 13:33

No i w końcu stało się, plastik przy gałce AT został wymieniony. Co się na mordowałem z 2 śrubkami to ehhh. Operacja polegała na wyjęciu owego plastiku i zstąpieniu go plastikiem z Carismy, oczywiście bez przerabiana się nie obyło dziś wieczorem powinien być mały tutorial jak to zrobić i co trzeba przy tym zrobić : )


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group