To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

sion2002 - 13-04-2009, 11:53

ten powinien jeszce być aktywny
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4943458

Ogólnie rzecz biorąc chodzi o Volvo S60 AWD

michu_872 - 13-04-2009, 13:27

gres napisał/a:
A wcześniejsze nasze posty o podobnej tematyce zostały usunięte:(

Panowie z całym szacunkiem ale pewnie mod/admin "posprzątał" bo to nie jest temat o "wyścigach ulicznych"
Z uwagą śledze ten temat bo sam jestem zainteresowany jak te auta się spisują... ale proszę was... niektóre posty w moim przekonaniu świadczyły o tym, że się ścigaliście z kims kto o tym nie wiedział (lub nie koniecznie chciał szybciej jechać)
Nie zrozumcie mnie źle ale sam się jeszcze dziwie, że żaden mod nikogo nie upomniał w tym temacie...

Teraz, żeby nie było całkiem OT to mam do was pytanie... :arrow: Mógłby ktoś zerknąć w dowód bądź karte pojazdu jakie dopuszczalne masy przyczep macie wpisane??? (z hamulcem/bez) najlepiej jak by ktoś podał wersji 4 i 5-cio drzwiowej (E39 jest dość spora różnica :roll: )

jacek11 - 13-04-2009, 17:11

michu_872 napisał/a:
:arrow: Mógłby ktoś zerknąć w dowód bądź karte pojazdu jakie dopuszczalne masy przyczep macie wpisane??? (z hamulcem/bez) najlepiej jak by ktoś podał wersji 4 i 5-cio drzwiowej (E39 jest dość spora różnica :roll: )


Się robi :) Moje auto to HB.
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcem to-1500kg. bez hamulca-700kg.

Pozdro. :)

Frost - 13-04-2009, 17:29

michu_872 napisał/a:
że się ścigaliście z kims kto o tym nie wiedział (lub nie koniecznie chciał szybciej jechać)
raczej z kimś kto nie umie sie ścigać, lub nie wiedział z kim ma do czynienia :D U mnie w mieście i w promieniu 100km ode mnie mało kto wie co to Galant, a wersja 2,5 4x4 ??what??
michu_872 bede dziś wieczorkiem w domku to zajrzę w BRIEF sprawdzić Ci tą wage, z tym że ja hak mam ściągalny, nie wiem jak u innych kolegów.

P.S w sobote przerobiłem układ wydechowy w swoim Miśku, na całkowity przelot (średnica rury 60mm) oczywiście z kolektorów wychodzi dalej standard, dopiero po złączeniu dwuch rur jest zrobiony przelot z stand. 54 na 60 - dziś wrzuce fotki, troche za głośno warczy, bede musiał wstawić po drodze strumienice zęby go wyciszyć, różnica w jeździej powiedzmy ze jest lepsza o jakieś 4-5%

jacek11 - 13-04-2009, 17:44

frost83 napisał/a:
różnica w jeździej powiedzmy ze jest lepsza o jakieś 4-5%


To znaczy co się polepszyło?
Dół czy góra?

Frost - 13-04-2009, 18:19

przyśpiecha, żwawiej sie zbiera do jazdy - czyli dół, nic dziwnego, szybciej odprowadzane są spaliny z silnika, musze jeszcze zaślepić zawór EGR, opóźnieć odcięcie zapłony na 8,5tys (teraz 7,5) i wstawić wkładke K&N zamiast zwykłego filtra pow. i zapewnić jej dobry dopływ świeżego powietrza
michu_872 - 13-04-2009, 19:02

jacek11, dzięki... (szkoda, że tak mało :? ) jakby mógł ktoś z sedanika poszukać było by miło...
sion2002 - 13-04-2009, 20:38

U mnie w sedanku: 1500 z hamulcem i 570 bez.
michu_872 - 13-04-2009, 20:49

dzięki... (kurcze mało troche... czyli o E88a moge zapomnieć...)
Frost - 13-04-2009, 21:35

sion2002 napisał/a:
U mnie w sedanku: 1500 z hamulcem i 570 bez.
u mnie również tak pisze
gres - 14-04-2009, 10:39

[quote="michu_872"]
gres napisał/a:
A wcześniejsze nasze posty o podobnej tematyce zostały usunięte:(

Panowie z całym szacunkiem ale pewnie mod/admin "posprzątał" bo to nie jest temat o "wyścigach ulicznych"
Z uwagą śledze ten temat bo sam jestem zainteresowany jak te auta się spisują... ale proszę was... niektóre posty w moim przekonaniu świadczyły o tym, że się ścigaliście z kims kto o tym nie wiedział (lub nie koniecznie chciał szybciej jechać)
quote]

mnie nie :P pisałem tylko o tych co próli ile mogli :P
volva mocne :) Akurat z 2,5 nie mam doświadczeń ale t4 jeszcze na podkręconej turbinie jest potwornie szybkie, absolutnie poza zasięgiem :)
frost czemu akruat 60mm ?

jacek11 - 14-04-2009, 12:26

sion2002 napisał/a:
U mnie w sedanku: 1500 z hamulcem i 570 bez.


Skąd taka różnica? To w końcu 130kg. :roll:
Że też nie mam dokumentów rejestracyjnych :evil:
Musiał się wkraść błąd :?:

Frost - 14-04-2009, 12:46

Cytat:
frost czemu akruat 60mm
jak robić przelot to z większej rurki niź standardowa, pozatym akórat miałem troche rur wydechowych z tego rozmiaru o różnych kształtach i wygodnie mi było je złączyć w jedną całość

[ Dodano: 14-04-2009, 12:48 ]
P.S przy okazji odkryłem że MY mamy podwójne rury wydechowe, główna chyba 54 idąca w środku oplatającej ją 60

gres - 15-04-2009, 22:28

a ja zawsze myślałem że 2,5 cala to dużo a ty mowisz ze tyle jest nominalnie :) Musze sprawidzić u siebie:)

Te nowsze galanty miały napęd na 4?
i drugie pytanie co to jest ten migający znaczek na klimie A/P?
I jeszcze trzecie - w instrukcji na str 127 jest jakaś wzmianka o napędzie 4wd, nie ma tam czasem wyjaśionego jak to jset z tym rozłożeniem napędu?

Frost - 16-04-2009, 08:38

gres napisał/a:
migający znaczek na klimie A/P
hmmmm, a gdzie to Ci miga, bo pierwsze słysze, nie widzałem czegoś takiego u siebie. Sprawdzałeś w książce ??
Cytat:
Te nowsze galanty miały napęd na 4 ?
tylko w wersji VR4


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group