Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V
sion2002 - 13-04-2009, 11:53
ten powinien jeszce być aktywny
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4943458
Ogólnie rzecz biorąc chodzi o Volvo S60 AWD
michu_872 - 13-04-2009, 13:27
gres napisał/a: | A wcześniejsze nasze posty o podobnej tematyce zostały usunięte:( |
Panowie z całym szacunkiem ale pewnie mod/admin "posprzątał" bo to nie jest temat o "wyścigach ulicznych"
Z uwagą śledze ten temat bo sam jestem zainteresowany jak te auta się spisują... ale proszę was... niektóre posty w moim przekonaniu świadczyły o tym, że się ścigaliście z kims kto o tym nie wiedział (lub nie koniecznie chciał szybciej jechać)
Nie zrozumcie mnie źle ale sam się jeszcze dziwie, że żaden mod nikogo nie upomniał w tym temacie...
Teraz, żeby nie było całkiem OT to mam do was pytanie... Mógłby ktoś zerknąć w dowód bądź karte pojazdu jakie dopuszczalne masy przyczep macie wpisane??? (z hamulcem/bez) najlepiej jak by ktoś podał wersji 4 i 5-cio drzwiowej (E39 jest dość spora różnica )
jacek11 - 13-04-2009, 17:11
michu_872 napisał/a: | :arrow: Mógłby ktoś zerknąć w dowód bądź karte pojazdu jakie dopuszczalne masy przyczep macie wpisane??? (z hamulcem/bez) najlepiej jak by ktoś podał wersji 4 i 5-cio drzwiowej (E39 jest dość spora różnica ) |
Się robi Moje auto to HB.
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcem to-1500kg. bez hamulca-700kg.
Pozdro.
Frost - 13-04-2009, 17:29
michu_872 napisał/a: | że się ścigaliście z kims kto o tym nie wiedział (lub nie koniecznie chciał szybciej jechać) | raczej z kimś kto nie umie sie ścigać, lub nie wiedział z kim ma do czynienia U mnie w mieście i w promieniu 100km ode mnie mało kto wie co to Galant, a wersja 2,5 4x4 ??what??
michu_872 bede dziś wieczorkiem w domku to zajrzę w BRIEF sprawdzić Ci tą wage, z tym że ja hak mam ściągalny, nie wiem jak u innych kolegów.
P.S w sobote przerobiłem układ wydechowy w swoim Miśku, na całkowity przelot (średnica rury 60mm) oczywiście z kolektorów wychodzi dalej standard, dopiero po złączeniu dwuch rur jest zrobiony przelot z stand. 54 na 60 - dziś wrzuce fotki, troche za głośno warczy, bede musiał wstawić po drodze strumienice zęby go wyciszyć, różnica w jeździej powiedzmy ze jest lepsza o jakieś 4-5%
jacek11 - 13-04-2009, 17:44
frost83 napisał/a: | różnica w jeździej powiedzmy ze jest lepsza o jakieś 4-5% |
To znaczy co się polepszyło?
Dół czy góra?
Frost - 13-04-2009, 18:19
przyśpiecha, żwawiej sie zbiera do jazdy - czyli dół, nic dziwnego, szybciej odprowadzane są spaliny z silnika, musze jeszcze zaślepić zawór EGR, opóźnieć odcięcie zapłony na 8,5tys (teraz 7,5) i wstawić wkładke K&N zamiast zwykłego filtra pow. i zapewnić jej dobry dopływ świeżego powietrza
michu_872 - 13-04-2009, 19:02
jacek11, dzięki... (szkoda, że tak mało ) jakby mógł ktoś z sedanika poszukać było by miło...
sion2002 - 13-04-2009, 20:38
U mnie w sedanku: 1500 z hamulcem i 570 bez.
michu_872 - 13-04-2009, 20:49
dzięki... (kurcze mało troche... czyli o E88a moge zapomnieć...)
Frost - 13-04-2009, 21:35
sion2002 napisał/a: | U mnie w sedanku: 1500 z hamulcem i 570 bez. | u mnie również tak pisze
gres - 14-04-2009, 10:39
[quote="michu_872"] gres napisał/a: | A wcześniejsze nasze posty o podobnej tematyce zostały usunięte:( |
Panowie z całym szacunkiem ale pewnie mod/admin "posprzątał" bo to nie jest temat o "wyścigach ulicznych"
Z uwagą śledze ten temat bo sam jestem zainteresowany jak te auta się spisują... ale proszę was... niektóre posty w moim przekonaniu świadczyły o tym, że się ścigaliście z kims kto o tym nie wiedział (lub nie koniecznie chciał szybciej jechać)
quote]
mnie nie pisałem tylko o tych co próli ile mogli
volva mocne Akurat z 2,5 nie mam doświadczeń ale t4 jeszcze na podkręconej turbinie jest potwornie szybkie, absolutnie poza zasięgiem
frost czemu akruat 60mm ?
jacek11 - 14-04-2009, 12:26
sion2002 napisał/a: | U mnie w sedanku: 1500 z hamulcem i 570 bez. |
Skąd taka różnica? To w końcu 130kg.
Że też nie mam dokumentów rejestracyjnych
Musiał się wkraść błąd
Frost - 14-04-2009, 12:46
Cytat: | frost czemu akruat 60mm | jak robić przelot to z większej rurki niź standardowa, pozatym akórat miałem troche rur wydechowych z tego rozmiaru o różnych kształtach i wygodnie mi było je złączyć w jedną całość
[ Dodano: 14-04-2009, 12:48 ]
P.S przy okazji odkryłem że MY mamy podwójne rury wydechowe, główna chyba 54 idąca w środku oplatającej ją 60
gres - 15-04-2009, 22:28
a ja zawsze myślałem że 2,5 cala to dużo a ty mowisz ze tyle jest nominalnie Musze sprawidzić u siebie:)
Te nowsze galanty miały napęd na 4?
i drugie pytanie co to jest ten migający znaczek na klimie A/P?
I jeszcze trzecie - w instrukcji na str 127 jest jakaś wzmianka o napędzie 4wd, nie ma tam czasem wyjaśionego jak to jset z tym rozłożeniem napędu?
Frost - 16-04-2009, 08:38
gres napisał/a: | migający znaczek na klimie A/P | hmmmm, a gdzie to Ci miga, bo pierwsze słysze, nie widzałem czegoś takiego u siebie. Sprawdzałeś w książce ??
Cytat: | Te nowsze galanty miały napęd na 4 ? | tylko w wersji VR4
|
|
|